SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Even grote wallen als Prinses Stampvoetje inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kat doet me zo aan Nina denken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kat doet me zo aan Nina denken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Even grote wallen als Prinses Stampvoetje inderdaad
En die uitpuilende ogenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Even grote wallen als Prinses Stampvoetje inderdaad
Dat is haar neutrale gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al sinds het begin trekt ze vrijwel iedere aflevering zo'n hoofd
Op RTLXL hakken ze de aflevering ook in stukken en worden de scènes verdeeld over de verhalen waar ze toe behoren. Dus als je niets van de Sanders wilt zien, maar wel het gedoe tussen Tim, Rikki en Sjoerd, dan kijk je alleen de filmpjes die met díe verhaallijn te maken hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ben echt aan het nadenken om voorlopig een maand te stoppen met kijken
Maar dan mis ik de rest weer
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op RTLXL hakken ze de aflevering ook in stukken en worden de scènes verdeeld over de verhalen waar ze toe behoren. Dus als je niets van de Sanders wilt zien, maar wel het gedoe tussen Tim, Rikki en Sjoerd, dan kijk je alleen de filmpjes die met díe verhaallijn te maken hebben
Wat is daar grappig aan?quote:
Logica van de schrijversquote:Ik snap gewoon niet dat niemand de kant van Janine kiest
Ik bedoel je tante verkiezen boven je moeder![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Frey het volgende:
Wat zijn de schrijvers toch weer tevreden over hun prachtige creatie Tante Heks.
De tante die het grootste deel van je leven er niet was. Je moeder die alles voor je zou doen, je leven heeft gegeven en alles.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik snap gewoon niet dat niemand de kant van Janine kiest
Ik bedoel je tante verkiezen boven je moeder![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
De tante die het grootste deel van je leven er niet was. Je moeder die alles voor je zou doen, je leven heeft gegeven en alles.
Nina is een kutwijf. Ik zou graag zien dat Janine zegt: weet je wat, bekijk het maar. Wat moet ik met zo'n waardeloze dochter!
Janine had nooit die kogel moeten opvangenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
De tante die het grootste deel van je leven er niet was. Je moeder die alles voor je zou doen, je leven heeft gegeven en alles.
Nina is een kutwijf. Ik zou graag zien dat Janine zegt: weet je wat, bekijk het maar. Wat moet ik met zo'n waardeloze dochter!
Als ik in het schrijverteam zou zitten, zou ik Janine flink laten uitbarsten tegen Nina en haar flink de waarheid zeggen. Afstand nemen en dan mag Nina zèlf eens actie ondernemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Janine had nooit die kogel moeten opvangen![]()
Sterker nog: als ik de hoofdschrijver van dat clubje zou zijn, zou ik Nina, Maxime en Lucas linea recta de serie uitflikkerenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik in het schrijverteam zou zitten, zou ik Janine flink laten uitbarsten tegen Nina en haar flink de waarheid zeggen. Afstand nemen en dan mag Nina zèlf eens actie ondernemen.
Minstens Maxime en Nina. Lucas kan ik zo nu en dan wel meelevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sterker nog: als ik de hoofdschrijver van dat clubje zou zijn, zou ik Nina, Maxime en Lucas linea recta de serie uitflikkeren
Nina, kon ik als personage ook nog wel verdragen voordat Maxime kwam!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Minstens Maxime en Nina. Lucas kan ik zo nu en dan wel meeleven
Maar dat niemand Janine gelooft vind ik zo raar. Al was er maar 1!
Dan hoop ik dat anti wallen creme kopen bovenaan het lijstje staat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik in het schrijverteam zou zitten, zou ik Janine flink laten uitbarsten tegen Nina en haar flink de waarheid zeggen. Afstand nemen en dan mag Nina zèlf eens actie ondernemen.
Inderdaad. Je zou toch denken dat Ludo (of eigenlijk iedereen) ondertussen wel doorheeft dat Maxime niet te vertrouwen is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Minstens Maxime en Nina. Lucas kan ik zo nu en dan wel meeleven
Maar dat niemand Janine gelooft vind ik zo raar. Al was er maar 1!
Heb hem zeker wel gemist!quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Janine had nooit die kogel moeten opvangen![]()
Het blijft een beetje matig inderdaad. Ze hanteren het principe wie uitdaagt wordt gestraft. Ze is gestraft met die verkrachting en dat faillisement, maar als je bedenkt wat ze allemaal uithaalt, ziekelijk gewoon.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Heb hem zeker wel gemist!![]()
Maxime![]()
Wanneer krijgt dat mens nou een pak slaag?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wij zijn inderdaad heel tevreden over het karakter Maxime. Zij heeft meer inhoud en slechtheid in zich dan Marieke Strafkamp... Of was het nou Stramieke Mafkamp...?
Naja, waar het om gaat; wij hebben met Maxime een karakter geïntroduceerd wat dé ultieme bitch van Meerdijk is... Of speelde het zich nou af in Minderdam?"
Na dat gedoe met Nick had het juist afgelopen moeten zijn, maar nee! Maxime moest weer doorgaan, omdat ze zo heilig is! Ze is een goede brainwasher dat wel!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het blijft een beetje matig inderdaad. Ze hanteren het principe wie uitdaagt wordt gestraft. Ze is gestraft met die verkrachting en dat faillisement, maar als je bedenkt wat ze allemaal uithaalt, ziekelijk gewoon.
En Nick heeft de schuld op haar afgeschoven, Nina, Lucas, Ludo en Janine geloofden dat allemaal. Waarom ze nu ineens wraak wil nemen op alleen Janine is totaal niet logisch. Ook Janine hierdoor straffen wijkt van dat principe af, zij heeft Maxime nooit uitgedaagd of iets misdaan. Het raakt kant noch wal dit hele gebeuren.
Wederom een verrassing van de schrijvers.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:41 schreef Sk00p het volgende:
En Ludo.. had niet verwacht dat hij erin zou trappen.
Die toespelingen op haar naam waren wel altijd komisch. Zo had Arnie het inderdaad over Martine Mafkamp in seizoen 1. En Stefano uitte in seizoen 14 de zin 'Dus volgens jou zit Yasmin in het Hafkamp?'.quote:
Het zou dan wel weer geniaal zijn als Ludo een dubbelspel speelde en hij het doet om Maxime in de val te lokken. De Ludo van seizoen 6-14 had het zo gekund.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Wederom een verrassing van de schrijvers.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou dan wel weer geniaal zijn als Ludo een dubbelspel speelde en hij het doet om Maxime in de val te lokken. De Ludo van seizoen 6-14 had het zo gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou dan wel weer geniaal zijn als Ludo een dubbelspel speelde en hij het doet om Maxime in de val te lokken. De Ludo van seizoen 6-14 had het zo gekund.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bijvoorbeeld met Roxy -opgezwollen kabeljouwengezicht- Bellifante*, ik was echt even vertwijfeld: vindt hij haar nu echt leuk en krijg je een soort Frits/Martine twist die ook tegenstanders waren en wat kregen of probeert hij haar een loer te draaien en in de val te lokken.
*Maar dat was wel een mooie verhaallijn, waar Marcus ook nog bij betrokken was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een spannende ontknoping natuurlijk.
Toch jammer eigenlijk dat Marcus niet teruggekomen is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Maar dat was wel een mooie verhaallijn, waar Marcus ook nog bij betrokken was!![]()
Heb hem hier al zo vaak gepost, maar ik doe het lekker weer:quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Maar dat was wel een mooie verhaallijn, waar Marcus ook nog bij betrokken was!![]()
Ik kan me nog goed herrineren dat Macrus en Roxy met elkaar te maken hadden omtrent het opzetten van Apollo (een bedrijf dat Marcus van zijn vader moest opzetten), toen er papieren getekend moesten worden was "Meneer Sanders laat", zei de notaris, waarop Roxy zei ja ik weet ook niet waar hij blijft. Toen kwam doodleuk Ludo binnenlopen, terwijl de kijker Marcus verwachtte en toen bleek Roxy ineens voor Ludo te werken. Dit soort verrassinkjes blijven ons helaas bespaard nu.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Seizoen 13 was Ludo's laatste grote seizoen vond ik, daarna kreeg je Martine vs Ludo uitgesmeerd over anderhalf seizoen, waarbij Ludo gewoon niet meer des Ludo's was, met name na dat geld versnipperen. Na Martines exit werd hij onrealistisch oppermachtig en was zijn bedrijf ineens overal aanwezig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Heb hem hier al zo vaak gepost, maar ik doe het lekker weer:
Ludo op zijn best.![]()
Erik op zijn best.
Ik denk dat er bij mij gedurende seizoen 10 voor het eerst doorspoel momenten gaan komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De Ludo verhaallijnen in seizoen 12 en 13 waren wel echt meesterlijk moet ik zeggen, als ik na seizoen 9 nog DVD's zou kopen dan zouden het om de Ludo-lijnen van seizoen 12 en 13 zijn. De rest zou ik keihard doorspoelen.
Bij mij misschien ook. Maar dat zou ook kunnen komen omdat ik nog veel weet van die seizoenen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij mij gedurende seizoen 10 voor het eerst doorspoel momenten gaan komen.
Seizoen 10 en 11 sla ik zeker over, na seizoen 11 zijn een paar lijnen die ik irritant vond al in een rustiger vaarwater. Robert en Laura zijn gewoon weer goede vrienden, Robert en Jef hebben weer een eigen zaak. Er is wel een vieze Fischer-dosis aanwezig, maar Lieke is gelukkig nog in geen velden of wegen te bekennen. Ook andere personages die ik irritant vond, zoals Cleo de Wolf of Gijs Bentz van den Berg hebben het strijdtoneel al verlaten (voor zover ik weet).quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij mij gedurende seizoen 10 voor het eerst doorspoel momenten gaan komen.
Gijs zat er toen zeker nog in.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 10 en 11 sla ik zeker over, na seizoen 11 zijn een paar lijnen die ik irritant vond al in een rustiger vaarwater. Robert en Laura zijn gewoon weer goede vrienden, Robert en Jef hebben weer een eigen zaak. Er is wel een vieze Fischer-dosis aanwezig, maar Lieke is gelukkig nog in geen velden of wegen te bekennen. Ook andere personages die ik irritant vond, zoals Cleo de Wolf of Gijs Bentz van den Berg hebben het strijdtoneel al verlaten (voor zover ik weet).
Bij de familie Sanders is die Stefano+Janine vs Ludo lijn al voorbij en in seizoen 12 kunnen die 3 gewoon weer redelijk door een deur.
Doel je op die trieste reacties van die pubetjes afgelopen maandag op Twitter, Facebook etc.?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:32 schreef GSMboy het volgende:
... of de hebben liever Beatrix als Koningin
Hij heeft volkomen gelijkquote:‘Boze GTST-fans zijn afgestompte fabeltjesverslaafden’
Geplaatst op Wed 30 Jan 2013 om 13:33
Tv-recensent Marcel Peereboom Voller heeft geen goed woord over voor de fans van Goede Tijden Slechte Tijden die op Twitter een scheldkanonnade loslieten op koningin Beatrix. Dat blijkt uit zijn column in De Telegraaf. De fans waren boos omdat GTST maandag niet doorging vanwege het abdicatie-nieuws. Zij vonden dat ze ‘recht’ hadden op de serie. “Nu heeft iedereen tegenwoordig wel recht op iets en wordt dat op de meest verongelijkte wijze opgeëist, maar dit is gestoord“, stelt hij.
De GTST-kijkers scholden Beatrix uit voor ‘kut’, ‘dat ouwe mens’ en ‘bitch’. “Hadden deze afgestompte fabeltjesverslaafden in plaats van te schelden naar de talloze overzichten van leven en werk van ‘tante Bea’ gekeken, dan hadden zij hun portie alsnog gehad. Meer goede én slechte tijden dan in welk sprookjesfeuilleton dan ook.”
Op Twitter ontstond al snel een tegenbeweging tegen de GTST-hooligans. Zij verzamelden de meest belachelijke reacties op een aparte internetsite.
Ik tel hoe vaak Rikki ''HOU OP!!!'' zegt. Kom je ook een eind meequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef Devil010 het volgende:
Tel voor de grap eens hoe vaak Nina "ga weg" zegt.
In plaats van zelf eens weg te gaan
100% eens met die vent, het is ronduit belachelijk als een soap zoveel voor je betekent dat je dusdanig reageert. Ik bedoel wij -laat ik voor mezelf spreken- ik kom wellicht in dit topic ook over als vol van GTST. Maar let dan ook even op de TT, dit is een GTST topicreeks, hier kan dat en hier mag dat. Voor de rest lijkt het me vooral gezond dat GTST in je dagelijkse leven niet zo een prominente plaats inneemt.quote:
Inderdaad. Je moet haast wel het IQ van een Blackberry hebben om dit soort reacties te plaatsen en niet te begrijpen dat een troonswisseling belangrijker nieuws is dan de puberproblemen van fictieve personages.quote:
dat absoluut!quote:
Die trieste reacties kwamen dan ook van pubers met een Blackberryquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet haast wel het IQ van een Blackberry hebben om dit soort reacties te plaatsen en niet te begrijpen dat een troonswisseling belangrijker nieuws is dan de puberproblemen van fictieve personages.
Dat ook, ja. Al sinds zaterdagquote:De aflevering stond overigens gewoon op Youtube![]()
Daarom juistquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die trieste reacties kwamen dan ook van pubers met een Blackberry
Ik vond al die reacties ook belachelijk en ik vond het zelf ook niet zo erg dat GTST een keer niet kwam.quote:
nou ja, dat dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond al die reacties ook belachelijk en ik vond het zelf ook niet zo erg dat GTST een keer niet kwam.
Ik stoor me er alleen aan dat meteen een hele programmering moet worden omgegooid om vervolgens allemaal mensen in beeld te laten komen waarvan meer dan driekwart niets te melden heeft.
Bij RTL Boulevard:quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond al die reacties ook belachelijk en ik vond het zelf ook niet zo erg dat GTST een keer niet kwam.
Ik stoor me er alleen aan dat meteen een hele programmering moet worden omgegooid om vervolgens allemaal mensen in beeld te laten komen waarvan meer dan driekwart niets te melden heeft.
Al die BN'ers die er weer wat van moeten vinden inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef Frey het volgende:
[..]
?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
De nieuwe leader is niet geheel netjes afgewerkt:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Rosa zat ook seizoenenlang in de serie, maar heeft nooit in de leader gestaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:03 schreef LetsGame het volgende:
Zeg. Mira en Stef zitten zowel heel seizoen 8 in de serie, maar leader? Nee
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk bij de bovenste foto naar de rechterkant
en dan Wilquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rosa zat ook seizoenenlang in de serie, maar heeft nooit in de leader gestaan
De mooiste fout die je gevonden hebt, vind ik nog wel die vent die in seizoen 1 kalmpjes in Laura's woonkamer aan de tafel zit alsof hij daar gewoon 100% hoorde en bijna de krant aan het lezen was alsof hij in zijn eigen woonkamer zat.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De mooiste fout die je gevonden hebt, vind ik nog wel die vent die in seizoen 1 kalmpjes in Laura's woonkamer aan de tafel zit alsof hij daar gewoon 100% hoorde en bijna de krant aan het lezen was alsof hij in zijn eigen woonkamer zat.
"Willen jullie ons even alleen laten?"quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef Devil010 het volgende:
Tel voor de grap eens hoe vaak Nina "ga weg" zegt.
In plaats van zelf eens weg te gaan
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral dat vaasje met bloemen wat half voor die vent op tafel staat maakt het wel geniaalAlsof ze hem probeerden te verbergen
Nee, kijk eens naar beide menukaarten van het eetcafe.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doel je op die trieste reacties van die pubetjes afgelopen maandag op Twitter, Facebook etc.?
Ahquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:52 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nee, kijk eens naar beide menukaarten van het eetcafe.
Ik zie daar een groot verschil.
Overigens als de Huize Alberts uit seizoen 1 vergelijkt met bijvoorbeeld seizoen 7 dan moet ik zeggen dat de uitstraling toch wel een stuk warmer is geworden. Daar leek het haast grijs en steriel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
AhMaar dat bedoelde ik niet met het foutje
Dat zeker, al vond ik het in seizoen 7 (doordat de woonkamer ook een stukje kleiner was geworden) een wat volle woonkamer met al die kasten, een grote bank en de ronde eettafel. Het leek zo opgepropt voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens als de Huize Alberts uit seizoen 1 vergelijkt met bijvoorbeeld seizoen 7 dan moet ik zeggen dat de uitstraling toch wel een stuk warmer is geworden. Daar leek het haast grijs en steriel.
Maar mijn grap doel ik wel op dit nieuwe foutjequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
AhMaar dat bedoelde ik niet met het foutje
Kijk op het bovenste screenshot (van de nieuwe leader) naar rechts. Als het goed is zie je daar een wit vakje.quote:
Jij ziet ook echt allesquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk op het bovenste screenshot (van de nieuwe leader) naar rechts. Als het goed is zie je daar een wit vakje.
Als je vervolgens naar het screenshot (van de vorige leader) daaronder kijkt, zie je dat niet. Dáár hebben ze het wel goed afgewerkt, dus een vervaagde foto van Lorena's shot. Bij de nieuwe leader (waar Rikki nu de plaats van Lorena heeft) is dat niet gedaan
Naja, het viel me vanochtend ineens opquote:
Nee, daar ben ik te jong voor. Mijn eerste kennismaking met GTST was bij seizoen 7, toen Onno P. Wassenaar van het dak flikkerde en ik er wekenlang nachtmerries van had. Volgens mij heb ik destijds ook de scène gezien waarin Janine's arm in de fik stond.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:25 schreef fotostarter het volgende:
hahahaha.
Jij kijkt toch ook al vanaf het begin?
Ohw ok. Dat van nno kan ik me zowat niet herinneren. Alleen de hele toffe scenes met Martine, Mark de Waal, Anette en zo weer welquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik te jong voor. Mijn eerste kennismaking met GTST was bij seizoen 7, toen Onno P. Wassenaar van het dak flikkerde en ik er wekenlang nachtmerries van had. Volgens mij heb ik destijds ook de scène gezien waarin Janine's arm in de fik stond.
Ik begon echt met kijken rond de 2500ste aflevering, tot de eerste aflevering van seizoen 15. Toen ben ik een tijdlang gestopt, waarna ik weer begon met kijken in seizoen 18. Midden seizoen 20 was ik er wel klaar mee om het echt te volgen, ik vond het ook niet spannend meer. Wel kijk ik de shorties en zo af en toe nog een aflevering via internet.
En daarnaast heb ik seizoen 1 t/m 6 geheel op dvd gezien
Haha geniaal!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral dat vaasje met bloemen wat half voor die vent op tafel staat maakt het wel geniaalAlsof ze hem probeerden te verbergen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu heb ik zoveel keer die intro voorbij zien komen, maar is me dit niet opgevallen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:09 schreef LetsGame het volgende:
De shots van vroeger konden wel eens volgende scènes bevatten. Bij 1 shot zag het er wel heel grappig uit imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken het muziekje...quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nu heb ik zoveel keer die intro voorbij zien komen, maar is me dit niet opgevallen.
Om overigens nog even over de afwerking van die nieuwe leader te hebben: De kleurgradiënt is ook helemaal weg uit de koning, het oogt véél fletser vergeleken met de vorige leader. ...Ik wist niet dat de schrijvers nu ook al de leaders realiseerden?
Over leaders gesproken, hier nog even een klein probeerseltje.Ik probeerde het niet maar de uitkomst zorgde ervoor dat op een best wel epic ritme van het (ietwat versnelde) laatste deel van de eindleader van seizoen 1-5 de foto's in beeld komen. Vond hem wel geslaagd voor één minuutje werk.
Het zou niet best zijn als je het niet kent: Meer dan 900 afleveringen lang op de aftiteling.quote:
Daar lijkt het wel op he!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:13 schreef IMShuuul het volgende:
Wat is er aan de hand tussen Nina en Noud? Gaat Nina een abortus doen?
Echt he. Laten we alles nog ingewikkelder makenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op he!![]()
Alleen gaat ze het nu weer verzwijgen aan Mike.
Hoe debiel ook, de verhaallijn 'Wiet aan de drugs' is écht zo bedacht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
"Heel goede zet van ons dat Cocaïne weer terug is! Of was het nu XTC? In elk geval zorgt ze voor veel spanningen bij Rosa!"
quote:
Ík heb veel meegemaakt dankzij haar! Jij moet mij beschermen! Wil je ons even alleen laten? Meik helpt me tenminste!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef Koosnaam het volgende:
Ik begrijp niet hoe Noud het kan uithouden met dat verwende nest van een Nina.
Ik zou het wel grappig vinden als Lorena bij één van haar wraakacties zelf het slachtoffer wordt, waarna Wiet haar redquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Koosnaam het volgende:
Tussen Lorena en Wiet kan het nog leuk gaan lopen.
Bing had gewoon tussen zes plankjes de serie moeten verlatenquote:Jammer dat het met Bing weer zo goed gaat.![]()
Waarschijnlijk heeft alleen Sjors een bericht gekregen van Aysen.
Ik vrees dat we voorlopig nog niet van hem verlost zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Loserkid het volgende:
Echt, kon bing niet gewoon dood gaan...
Is dit de manier om hem sympathiek te laten lijken?
Dat overdreven vrolijke en opgewekte.. bah bah bah..
Had m lekker dood laten gaan, kut karakter..
Dat zou wel een mooie ontknoping zijn ja!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als Lorena bij één van haar wraakacties zelf het slachtoffer wordt, waarna Wiet haar red
Dit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Loserkid het volgende:
Echt, kon bing niet gewoon dood gaan...
Is dit de manier om hem sympathiek te laten lijken?
Dat overdreven vrolijke en opgewekte.. bah bah bah..
Had m lekker dood laten gaan, kut karakter..
quote:
Mooi gedaan ja!quote:
Het maakt hem alleen maar irritanter, eerst denken dat hij dood gaat en alle mensen die echt om hem geven weg sturen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vrees dat we voorlopig nog niet van hem verlost zijn.
En dat vrolijke kan ik nog wel begrijpen, als je net genezen bent.
Maar het personage is teveel verpest om ooit nog enige sympathie voor te krijgen!
Ik geeft je helemaal gelijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het maakt hem alleen maar irritanter, eerst denken dat hij dood gaat en alle mensen die echt om hem geven weg sturen..
Dan is hij genezen en is hij ineens vrolijker dan een clini clown en positiever dan de lieve heer zelf..
Het is gewoon te snel..
Waar was zijn vader eigenlijk?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik geeft je helemaal gelijk!
Maarja, het is gewoon een egoistisch karakter. Helemaal sinds zijn moeder uit de serie is.
Dat was toch Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein, die nog een paar keer de serie in kwam omdat hij niet officieel van Dorothea wilde scheiden?quote:
Klopt!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was toch Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein, die nog een paar keer de serie in kwam omdat hij niet officieel van Dorothea wilde scheiden?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit.
En Lucas zou een vriendje genaamd 'Ribo' moeten krijgen. Dan is het iedere keer dat iemand hem ziet ze "Ha, Ribo!" tegen 'm zeggen.
Een mooi stukje typisch Stanley -inclusief lach- op 2.56quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was toch Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein, die nog een paar keer de serie in kwam omdat hij niet officieel van Dorothea wilde scheiden?
En in de scène daarna hoor ik weer prachtige muziek van Ronald Schilperoort.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een mooi stukje typisch Stanley -inclusief lach- op 2.56
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:08 schreef Devil010 het volgende:
Nina: "Mike, ga weg"
Rikki: "Sjoerd/Tim/Sjoerd/TimSj/joerim/Sjim, hou op".
Als ze het nou zo beredeneren dat het niet eerlijk is dat Sil nog vast zit was het wat anders geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Wat een schijnheilig wijf die Laura
Wiet vertellen dat ze maar beter uit Meerdijk kan vertrekken, terwijl ze zelf ook nog in Meerdijk woont na een moord te hebben gepleegd. O ja, dat zijn de schrijvers zeker vergeten.
Laura heeft al zoveel gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Wiet vertellen dat ze maar beter uit Meerdijk kan vertrekken, terwijl ze zelf ook nog in Meerdijk woont na een moord te hebben gepleegd. O ja, dat zijn de schrijvers zeker vergeten.
Misschien was ze als de dood dat Tante Heks binnen zou komen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:35 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ca9ebb0d-e7df-4c83-817f-1af595513a29/
Wat een griet, duikt meteen de bank is als Robert binnenkomt...
Verbaast me dat ie nog niet zegt: "Het mij, Robert...."
Klopt, maar dat is toch anders. Dat heeft ze niet uit kwaadaardigheid gedaan. Het was een soort van zelfverdediging om een 'boef' uit te schakelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
En Sil dan? Ik snap niet dat die nog vastzit, terwijl Wiet al vrij isquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch anders. Dat heeft ze niet uit kwaadaardigheid gedaan. Het was een soort van zelfverdediging om een 'boef' uit te schakelen.
Ja, dat is mij ook een raadsel. Ze zijn hem vast vergeten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En Sil dan? Ik snap niet dat die nog vastzit, terwijl Wiet al vrij is
Ja, je zou bijna denken dat ze een Fischer is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Ze heeft ook nog een baby gekidnapt, d'r man door een spiegel geduwd, Philip van Alphen zijn identiteit afgenomen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat ze een Fischer is.![]()
1x medeplichtig aan moord, 1x iemand geprobeert neer te steken, 1x geprobeert een lijk te verbergen in de tuin van de Rozenboom (bleek achteraf nog te leven). Ook heeft ze een keer ingebroken in de computer van de gemeente. En waarschijnlijk nog wel wat ''kleinigheidjes'
Dat is peanuts en veelal in company gebeurd. Ik neem aan dat je het over Laura hebt. Het is een pussy.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
1x medeplichtig aan moord, 1x iemand geprobeert neer te steken, 1x geprobeert/besloten een lijk te verbergen in de tuin van de Rozenboom (bleek achteraf nog te leven). Ook heeft ze een keer ingebroken in de computer van de gemeente. En waarschijnlijk nog wel wat ''kleinigheidjes'
quote:
Dat met die gemeentecomputer was inderdaad bij Philip van Alphen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een baby gekidnapt, d'r man door een spiegel geduwd, Philip van Alphen zijn identiteit afgenomen...
Mwa, ik heb toch liever niet dat mijn indentiteit gewist word...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is peanuts en veelal in company gebeurd. Ik neem aan dat je het over Laura hebt. Het is een pussy.
Weet niet, dacht eigenlijk dat Toko op de begane grond zat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik ben volgens mij de enige die opvalt dat het bij Toko niet helemaal klopt volgens mij, want Sjors komt binnenwandelen bij de deur bij het raam, alsof het een tuin is en zij bij de tuindeur naar binnen komt, terwijl als er iemand door de hoofddeur binnen komt het altijd even duurt voor diegene binnen is.. dus begane grond en verdieping? ( sorry ben slecht in uitleggen) ..
Toko is gewoon op de begane grond, vorige keer toen we Noud zagen vertrekken zagen we hem direct naar de voordeur lopen, met een huilende Nina in de gang.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik ben volgens mij de enige die opvalt dat het bij Toko niet helemaal klopt volgens mij, want Sjors komt binnenwandelen bij de deur bij het raam, alsof het een tuin is en zij bij de tuindeur naar binnen komt, terwijl als er iemand door de hoofddeur binnen komt het altijd even duurt voor diegene binnen is.. dus begane grond en verdieping? ( sorry ben slecht in uitleggen) ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
1x medeplichtig aan moord, 1x iemand geprobeert neer te steken, 1x geprobeert/besloten een lijk te verbergen in de tuin van de Rozenboom (bleek achteraf nog te leven). Ook heeft ze een keer ingebroken in de computer van de gemeente. En waarschijnlijk nog wel wat ''kleinigheidjes'
Schrijf ik onzichtbaar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een baby gekidnapt, d'r man door een spiegel geduwd, Philip van Alphen zijn identiteit afgenomen...
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laura heeft al zoveel gedaanLinda proberen neer te steken, Robbert door een spiegel duwen, enzovoort...
En verdomd, Sil zit langer vast voor iemand vermoorden terwijl Wiet korter vastzat voor dood door schuld
Ja, in dat geval schreef je onzichtbaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
Schrijf ik onzichtbaar?
[..]
Zijn gastrol in Onderweg naar Morgen was ook wel geinigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef Frey het volgende:
Ger Smit![]()
![]()
![]()
Weer veel aanwezig in seizoen 8.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]Gaat de stamcel niet naar Bing die heeft toch nog steeds kanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Nee, die is alweer beterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat de stamcel niet naar Bing die heeft toch nog steeds kanker?
Waarschijnlijk zal hij, om weer met Sjors te kunnen blijven omgaan, doen alsof hij het weer krijgt.quote:
Ik vond Laura eerder medeplichtig, Cleo heeft Mary Verstraete uiteindelijk in het water geflikkerd, Laura kon het niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Een verschil met de Fischers, Laura heeft altijd volledig erkent dat ze fout zat en heeft het uiteindelijk aan iedereen vertelt. Een Fischer probeert haar eigen schuld in het geheel te verdoezelen of te ontkennen, probeert een ander die minder schuld heeft tot hoofdschuldige te bombarderen en reageert hysterisch-verongelijkt-verontwaardigd als iemand maar een vorm van schuld over ze durft te suggereren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
100% waar. Het ging ook even om het moment zelf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een verschil met de Fischers, Laura heeft altijd volledig erkent dat ze fout zat en heeft het uiteindelijk aan iedereen vertelt. Een Fischer probeert haar eigen schuld in het geheel te verdoezelen of te ontkennen, probeert een ander die minder schuld heeft tot hoofdschuldige te bombarderen en reageert hysterisch-verongelijkt-verontwaardigd als iemand maar een vorm van schuld over ze durft te suggereren.
In mijn bescheiden optiek staat Laura 10 klassen hoger dan welke Fischer dan ook.
Beter nog: Ludo had raak moeten schieten met dat pistool. Het liefste toen hij Maxime wilde beschermen tegen Maximilliaanquote:
Volgende keer een bazooka gebruiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter nog: Ludo had raak moeten schieten met dat pistool. Het liefste toen hij Maxime wilde beschermen tegen Maximilliaan
Helaas is het budget geheel opgegaan aan het salaris van Rohan en de schrijvers. Dus hebben ze een ander wapen voor Ludo om mee te schieten:quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas is het budget geheel opgegaan aan het salaris van Rohan en de schrijvers. Dus hebben ze een ander wapen voor Ludo om mee te schieten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is al zo vaak aan bod gekomen, slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Natalie het volgende:
Die storyline tussen Janine/Maxime gaat me een beetje vervelen.
Iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is al zo vaak aan bod gekomen, slaat echt nergens op.
ik denk dat Sjors binnenkort op kip zit...ze is toch nu in real life ook in verwachting..dus denk wel dat ze daar gebruik van zullen gaan maken...misschien wel van Mike als ze weer heeft liggen rollebollen met hemquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef amaranta het volgende:
Ik voorspel een zwangerschap bij Rikki
klopt, maar het is en blijft een soap he...de wonderen zijn de wereld nog niet uit in gtstquote:
Wat een verschrikkelijke gedachte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk dat Sjors binnenkort op kip zit...ze is toch nu in real life ook in verwachting..dus denk wel dat ze daar gebruik van zullen gaan maken...misschien wel van Mike als ze weer heeft liggen rollebollen met hem
excuseert u mij...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke gedachte.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Natalie het volgende:
Die storyline tussen Janine/Maxime gaat me een beetje vervelen.
Gewoon old school pijltjes schieten!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas is het budget geheel opgegaan aan het salaris van Rohan en de schrijvers. Dus hebben ze een ander wapen voor Ludo om mee te schieten:
[ afbeelding ]
Ik zou Ludo wel weer eens ouderwets in actie willen zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd
Zou wel eens een spannendere verhaallijn willen zien dan die hele vete tussen die twee.
Mikequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk dat Sjors binnenkort op kip zit...ze is toch nu in real life ook in verwachting..dus denk wel dat ze daar gebruik van zullen gaan maken...misschien wel van Mike als ze weer heeft liggen rollebollen met hem
Bovendien ook nog eens een nutteloos en nietszeggend personagequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:54 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Mikemeteen die serie uit knikkeren, wat een flapdrol en eikel eerste klas
Inderdaad, ik vraag echt af waar die ezel nu nog goed voor is. Vind het bovendien een SUPERslechte acteur; lijkt wel alsof ze die zo uit de Aldi hebben weggeplukt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bovendien ook nog eens een nutteloos en nietszeggend personageMaar ja, daar zijn de schrijvers goed in, om dat soort personages te introduceren
Hij is in feite alleen maar geïntroduceerd omdat ze een nieuwe mooiboy nodig hadden na het vertrek van Jan Kooijemans. Omdat ze hem toch íéts moesten laten doen binnen de serie, werd-ie gelinkt aan de Bouwhuisjes (broer van Biancaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:28 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag echt af waar die ezel nu nog goed voor is.
Studio 100, om precies te zijn. Maar da's in feite net de Aldiquote:Vind het bovendien een SUPERslechte acteur; lijkt wel alsof ze die zo uit de Aldi hebben weggeplukt.
Dan hadden ze net zo goed Samson kunnen nemen van Studio 100, als de hond van de Bouwhuisjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij is in feite alleen maar geïntroduceerd omdat ze een nieuwe mooiboy nodig hadden na het vertrek van Jan Kooijemans. Omdat ze hem toch íéts moesten laten doen binnen de serie, werd-ie gelinkt aan de Bouwhuisjes (broer van Bianca![]()
) en aan de Sanders.
Laat ik eerlijk wezen: er zat potentie in het karakter, alleen is dat door de schrijvers er binnen een week weer uitgeramd. Maar dat is geen nieuws
[..]
Studio 100, om precies te zijn. Maar da's in feite net de Aldi
Na een ruzie tussen Anton en Bianca over de affaires van Anton:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:40 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan hadden ze net zo goed Samson kunnen nemen van Studio 100, als de hond van de Bouwhuisjes.
Evenzoveel waarde en ik zie meer diepgang bij Samson dan bij Mike
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Na een ruzie tussen Anton en Bianca over de affaires van Anton:
[ afbeelding ]
"Mwoah Anton, mwoah Anton, wat is dat eigenlijk zo: vreemdgaan?"
Dat met Rikkiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:46 schreef Devil010 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoiets ja!
En dan Nina: Samson, ga weg!
Rikki: Tim/Sjoerd/Sjim/Stjim/Samson... hou op! Ik geloof dat ik verliefd ben op Samson!
Mwaoh Rikki, wat is dat een freipartei?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat met Rikki![]()
Ik zie het al helemaal voor me als die vrouw van de kinderbescherming opnieuw voor een gesprek komt
Vrouw: "Rikki, ik hoorde dat jij en Tim weer uit elkaar zijn. Hoe zit dat?"
Rikki: "Ja, nou... Ik ben verliefd geworden op Samson."
Vrouw: "Samson?"
Rikki: "De hond van de familie Bouwhuis."
Vrouw:![]()
![]()
![]()
Samson tegen Mike: "Mwaoh Mike, Nina heeft een affortos gepleegd!"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Mwaoh Rikki, wat is dat een freipartei?
Rikki: hou op Samson en doe je riem uit we gaan spelen
Mwaoh Rikki.... mwaoh!
Andere scene met Samson en Nina:
Nina: Samson ga weg
Mwaoh Nina, wat is dat een affortos?
Nina: Kindje is weg!
Mwaoh Nina....weet Mike dat al?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Samson tegen Mike: "Mwaoh Mike, Nina heeft een affortos gepleegd!"
Mike kijkt Nina kwaad aan: "Wát heb jij gedaan?!"
Nina tegen Mike: "Nou... Samson bedoelt dat ik een offerte heb gemaakt voor de materialen voor Tasjesdief."
Samson: "KINDJE IS WEG!!!!!!!!!"
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:17 schreef Devil010 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vervolgens komt Laura weer binnen, ze moet toch wat tegenwoordig in haar uitgerangeerde rol binnen gtst...
Samson: daar is Laura, Nina, wat is dat een ouwe slofdoos?
Nina: dat is als bejaarde dames op sloffen lopen te stoffen.
Ludo kennende tegenwoordig laat alles opknappen door derden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Ludo is op een gegeven moment helemaal klaar met Samson:
Ludo: "En nu weg met dat klerebeest!"
Samson: "Mwoah, wat is dat zo, een klerebeest?"
Ludo: "Dat ben jij, pratende vlooienmars!"
De broer van Bianca die de afgelopen 5 jaar in Belgie woonde.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij is in feite alleen maar geïntroduceerd omdat ze een nieuwe mooiboy nodig hadden na het vertrek van Jan Kooijemans. Omdat ze hem toch íéts moesten laten doen binnen de serie, werd-ie gelinkt aan de Bouwhuisjes (broer van Bianca![]()
) en aan de Sanders.
ja ook zoiets achterlijks, net alsof ze geen betere acteur konden vinden zonder accent...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:04 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
De broer van Bianca die de afgelopen 5 jaar in Belgie woonde.
Right, alsof je daar zo'n zwaar en permanent accent mee kweekt
Mijn dochter noemt hem Mega Tofiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
) en aan de Sanders.
Laat ik eerlijk wezen: er zat potentie in het karakter, alleen is dat door de schrijvers er binnen een week weer uitgeramd. Maar dat is geen nieuws
[..]
Studio 100, om precies te zijn. Maar da's in feite net de Aldi
Wel grappig inderdaad!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oh god, die Samson verhaallijn![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wel grappig inderdaad!
Misschien moeten ze ( de echte Samson) Danny Verbiest maar eens vragen voor een gastrol!
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als de duistere crimineel Sam Salomon, die nog een appeltje te schillen heeft met Mike na een voorval in België, enkele jaren geleden...
... Oh, wacht; dit is GTST seizoen 23. Kleine correctie:
Als de blije Belg Sam Salomon, die een appeltje gaat eten met Mike aangezien ze dit in België nooit hebben kunnen doen...
Dat is meteen al een stuk spannender!________
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Ludo is op een gegeven moment helemaal klaar met Samson:
Ludo: "En nu weg met dat klerebeest!"
Samson: "Mwoah, wat is dat zo, een klerebeest?"
Ludo: "Dat ben jij, pratende vlooienmars!"
Mwoa! mevrouw Praline!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]Ooh god, ik hou het niet meer uit hier
_____!
Komt Albert ook nog even langs:
Alberto: Oooh, maar Janine, jij bent wel een hele mooie vrouw hoor
Janine: Jij bent ook een hele mooie man, Albéért! *Wil 'm zoenen*
Alberto: 't Is Albertooooooooooooooooooooooo!
Dokter Octaaf de Bolle: ''U komt voor een abortus, dat is toevallig één van mijn specialiteiten he. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze...''quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Mwaoh Rikki, wat is dat een freipartei?
Rikki: hou op Samson en doe je riem uit we gaan spelen
Mwaoh Rikki.... mwaoh!
Andere scene met Samson en Nina:
Nina: Samson ga weg
Mwaoh Nina, wat is dat een affortos?
Nina: Kindje is weg!
Mwaoh Nina....weet Mike dat al?
Octaaf: Ja, dat zegt ze ook wel eens.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dokter Octaaf de Bolle: ''U komt voor een abortus, dat is toevallig één van mijn specialiteiten he. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze...''
Nina: Ga weg
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dokter Octaaf de Bolle: ''U komt voor een abortus, dat is toevallig één van mijn specialiteiten he. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze...''
Nina: Ga weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:05 schreef Frey het volgende:
Spoilers 11 februari t/m 15 februari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:05 schreef Frey het volgende:
Spoilers 11 februari t/m 15 februari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:23 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:17 schreef Frey het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:29 schreef Koosnaam het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:17 schreef Frey het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cola virus!
![]()
Dat vroeg ik me dus ook al af, jaquote:Op zondag 3 februari 2013 14:23 schreef LetsGame het volgende:
Ik vraag me af of de 1500e aflevering in 2 delen wordt gezet op de DVD's of als een geheel. De 1500e aflevering was niet een lang geheel, maar eigenlijk in feite gewoon 2 afleveringen die samen 1 aflevering vormen. Beiden een aftiteling, een wat-vooraf-ging, een leader en 23 minuten drama.
AFLEVERING: 1500 (deel 1)quote:Op zondag 3 februari 2013 14:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af, ja
Zoiets zal het wel zijn jaquote:Op zondag 3 februari 2013 14:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
AFLEVERING: 1500 (deel 1)
AFLEVERING: 1500 (deel 2)
Hopelijk uploadt iemand het weerquote:Op zondag 3 februari 2013 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja
Die terugblik bij het tweede deel, met de voice-over van Jos Bergenhenegouwen, zal wel niet op de dvd komen te staan
Ja, helaas welquote:Op zondag 3 februari 2013 14:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, RTL is echt streng geworden bij die uploads
En het gaat echt nergens overquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:14 schreef PeterKelder het volgende:
RTLXLquote:Op zondag 3 februari 2013 14:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En het gaat echt nergens overKijk, als ze die afleveringen dan zelf zouden plaatsen op de videopagina van de GTST-site, dan kan ik het nog begrijpen. Maar ze laten ze verwijderen van YouTube, terwijl ze er zelfs niets van plaatsen op de GTST-site
En daarnaast, YouTube heeft een véél groter bereik dan RTLXL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
15 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dan zou Maximilliaan wel een erg softe badguy zijn gewordenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:52 schreef Frey het volgende:
Maxime is gewoon de reïncarnatie van Maximiliaan die wraak komt nemen.
De schrijvers vinden Maxime vergelijkbaar met Herman Hogendoorn. Of was het nou Emma Driessen?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, dan zou Maximilliaan wel een erg softe badguy zijn geworden
Marieke??? Hebben wij ooit een Marieke gehad?? Wie moet dat zijn? Het nichtje van Linda?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef LetsGame het volgende:
Nooit wat gehoord over Ludo's moeder..
Marieke schijnt ook niet meer te bestaan sinds seizoen 6
Het schijnt dat Janine ooit nog een kaartje kreeg van Marieke, en toen Ludo vroeg wie Marieke was, Janine antwoordde met "Dat is mijn zusje!"quote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef LetsGame het volgende:
Nooit wat gehoord over Ludo's moeder..
Marieke schijnt ook niet meer te bestaan sinds seizoen 6
Wie is Linda?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Marieke??? Hebben wij ooit een Marieke gehad?? Wie moet dat zijn? Het nichtje van Linda?
Sowieso 50x opnieuw getrouwd zijn en dan niet weten wie het zusje van je vrouw is.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Janine ooit nog een kaartje kreeg van Marieke, en toen Ludo vroeg wie Marieke was, Janine antwoordde met "Dat is mijn zusje!"
Ik vond het overigens destijds wel jammer dat Marieke eruit ging, ik heb nog een hele tijd gedacht dat het tijdelijk was en dat ze met weer prachtig lang haar terug zou komen, dat rattenkopje (volgens de Veronicagids van toen gelukkig een pruik) vond ik echt 3 keer niks.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Janine ooit nog een kaartje kreeg van Marieke, en toen Ludo vroeg wie Marieke was, Janine antwoordde met "Dat is mijn zusje!"
Het kan niet anders dat het een pruik was, aangezien Nathalie Mourits tijdens de uitreiking van de Televizier-ring gewoon haar lange lokken hadquote:Op maandag 4 februari 2013 18:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het overigens destijds wel jammer dat Marieke eruit ging, ik heb nog een hele tijd gedacht dat het tijdelijk was en dat ze met weer prachtig lang haar terug zou komen, dat rattenkopje (volgens de Veronicagids van toen gelukkig een pruik) vond ik echt 3 keer niks.
Misschien was dàt wel een pruik.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat het een pruik was, aangezien Nathalie Mourits tijdens de uitreiking van de Televizier-ring gewoon haar lange lokken had
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:42 schreef sherezade het volgende:
kan me nog iets herrineren over een ''Marieke'' iets met een verkrachting destijds...
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat klopt! Seizoen 12. De verkrachters waren Daniël, Suzanne en Janine volgens mij. Of nee, Marcus. De vader van mr Harmsen."
Ik ook niet hoor, vind het jammer dat ze niet veel uit het personage halen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef Frey het volgende:
Ik geloof dat ik een van de weinigen ben die geen hekel heeft aan Mike.
Die is binnenkort weg. Samen met maxime hoop ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, vind het jammer dat ze niet veel uit het personage halen.
Maar nu
Nee hoor !quote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef Frey het volgende:
Ik geloof dat ik een van de weinigen ben die geen hekel heeft aan Mike.
Prima planquote:Op maandag 4 februari 2013 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu Ludo en tante heks aanpakken Mike.
WTF? Heb je echt gewonnen?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef fotostarter het volgende:
GTST gunt mij 450 euro. FANTASTISCH!!
Ik zou teleurgesteld zijn als, Ludo nu geen actie tegen Mike gaat ondernemen!quote:
Sluit ik me helemaal bij aan, al mag mij Maxime ook eens aan gaan pakken.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zou teleurgesteld zijn als, Ludo nu geen actie tegen Mike gaat ondernemen!
Maar het betoog van Mike was geweldig!
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, doe niet mee aan die onzin
Kan in de spoilers helaas niks vinden hierover. Stiekem is die oude jassenhanger het gewoon eens met Mike, maar durft hij dat niet tegen wallie te zeggenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zou teleurgesteld zijn als, Ludo nu geen actie tegen Mike gaat ondernemen!
Maar het betoog van Mike was geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |