Echt he. Laten we alles nog ingewikkelder makenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op he!![]()
Alleen gaat ze het nu weer verzwijgen aan Mike.
Hoe debiel ook, de verhaallijn 'Wiet aan de drugs' is écht zo bedacht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
"Heel goede zet van ons dat Cocaïne weer terug is! Of was het nu XTC? In elk geval zorgt ze voor veel spanningen bij Rosa!"
quote:
Ík heb veel meegemaakt dankzij haar! Jij moet mij beschermen! Wil je ons even alleen laten? Meik helpt me tenminste!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef Koosnaam het volgende:
Ik begrijp niet hoe Noud het kan uithouden met dat verwende nest van een Nina.
Ik zou het wel grappig vinden als Lorena bij één van haar wraakacties zelf het slachtoffer wordt, waarna Wiet haar redquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Koosnaam het volgende:
Tussen Lorena en Wiet kan het nog leuk gaan lopen.
Bing had gewoon tussen zes plankjes de serie moeten verlatenquote:Jammer dat het met Bing weer zo goed gaat.![]()
Waarschijnlijk heeft alleen Sjors een bericht gekregen van Aysen.
Ik vrees dat we voorlopig nog niet van hem verlost zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Loserkid het volgende:
Echt, kon bing niet gewoon dood gaan...
Is dit de manier om hem sympathiek te laten lijken?
Dat overdreven vrolijke en opgewekte.. bah bah bah..
Had m lekker dood laten gaan, kut karakter..
Dat zou wel een mooie ontknoping zijn ja!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als Lorena bij één van haar wraakacties zelf het slachtoffer wordt, waarna Wiet haar red
Dit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Loserkid het volgende:
Echt, kon bing niet gewoon dood gaan...
Is dit de manier om hem sympathiek te laten lijken?
Dat overdreven vrolijke en opgewekte.. bah bah bah..
Had m lekker dood laten gaan, kut karakter..
quote:
Mooi gedaan ja!quote:
Het maakt hem alleen maar irritanter, eerst denken dat hij dood gaat en alle mensen die echt om hem geven weg sturen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vrees dat we voorlopig nog niet van hem verlost zijn.
En dat vrolijke kan ik nog wel begrijpen, als je net genezen bent.
Maar het personage is teveel verpest om ooit nog enige sympathie voor te krijgen!
Ik geeft je helemaal gelijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het maakt hem alleen maar irritanter, eerst denken dat hij dood gaat en alle mensen die echt om hem geven weg sturen..
Dan is hij genezen en is hij ineens vrolijker dan een clini clown en positiever dan de lieve heer zelf..
Het is gewoon te snel..
Waar was zijn vader eigenlijk?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik geeft je helemaal gelijk!
Maarja, het is gewoon een egoistisch karakter. Helemaal sinds zijn moeder uit de serie is.
Dat was toch Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein, die nog een paar keer de serie in kwam omdat hij niet officieel van Dorothea wilde scheiden?quote:
Klopt!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was toch Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein, die nog een paar keer de serie in kwam omdat hij niet officieel van Dorothea wilde scheiden?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit.
En Lucas zou een vriendje genaamd 'Ribo' moeten krijgen. Dan is het iedere keer dat iemand hem ziet ze "Ha, Ribo!" tegen 'm zeggen.
Een mooi stukje typisch Stanley -inclusief lach- op 2.56quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was toch Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein, die nog een paar keer de serie in kwam omdat hij niet officieel van Dorothea wilde scheiden?
En in de scène daarna hoor ik weer prachtige muziek van Ronald Schilperoort.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een mooi stukje typisch Stanley -inclusief lach- op 2.56
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:08 schreef Devil010 het volgende:
Nina: "Mike, ga weg"
Rikki: "Sjoerd/Tim/Sjoerd/TimSj/joerim/Sjim, hou op".
Als ze het nou zo beredeneren dat het niet eerlijk is dat Sil nog vast zit was het wat anders geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Wat een schijnheilig wijf die Laura
Wiet vertellen dat ze maar beter uit Meerdijk kan vertrekken, terwijl ze zelf ook nog in Meerdijk woont na een moord te hebben gepleegd. O ja, dat zijn de schrijvers zeker vergeten.
Laura heeft al zoveel gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Wiet vertellen dat ze maar beter uit Meerdijk kan vertrekken, terwijl ze zelf ook nog in Meerdijk woont na een moord te hebben gepleegd. O ja, dat zijn de schrijvers zeker vergeten.
Misschien was ze als de dood dat Tante Heks binnen zou komen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:35 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ca9ebb0d-e7df-4c83-817f-1af595513a29/
Wat een griet, duikt meteen de bank is als Robert binnenkomt...
Verbaast me dat ie nog niet zegt: "Het mij, Robert...."
Klopt, maar dat is toch anders. Dat heeft ze niet uit kwaadaardigheid gedaan. Het was een soort van zelfverdediging om een 'boef' uit te schakelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
En Sil dan? Ik snap niet dat die nog vastzit, terwijl Wiet al vrij isquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch anders. Dat heeft ze niet uit kwaadaardigheid gedaan. Het was een soort van zelfverdediging om een 'boef' uit te schakelen.
Ja, dat is mij ook een raadsel. Ze zijn hem vast vergeten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:51 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En Sil dan? Ik snap niet dat die nog vastzit, terwijl Wiet al vrij is
Ja, je zou bijna denken dat ze een Fischer is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Ze heeft ook nog een baby gekidnapt, d'r man door een spiegel geduwd, Philip van Alphen zijn identiteit afgenomen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat ze een Fischer is.![]()
1x medeplichtig aan moord, 1x iemand geprobeert neer te steken, 1x geprobeert een lijk te verbergen in de tuin van de Rozenboom (bleek achteraf nog te leven). Ook heeft ze een keer ingebroken in de computer van de gemeente. En waarschijnlijk nog wel wat ''kleinigheidjes'
Dat is peanuts en veelal in company gebeurd. Ik neem aan dat je het over Laura hebt. Het is een pussy.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
1x medeplichtig aan moord, 1x iemand geprobeert neer te steken, 1x geprobeert/besloten een lijk te verbergen in de tuin van de Rozenboom (bleek achteraf nog te leven). Ook heeft ze een keer ingebroken in de computer van de gemeente. En waarschijnlijk nog wel wat ''kleinigheidjes'
quote:
Dat met die gemeentecomputer was inderdaad bij Philip van Alphen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een baby gekidnapt, d'r man door een spiegel geduwd, Philip van Alphen zijn identiteit afgenomen...
Mwa, ik heb toch liever niet dat mijn indentiteit gewist word...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is peanuts en veelal in company gebeurd. Ik neem aan dat je het over Laura hebt. Het is een pussy.
Weet niet, dacht eigenlijk dat Toko op de begane grond zat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik ben volgens mij de enige die opvalt dat het bij Toko niet helemaal klopt volgens mij, want Sjors komt binnenwandelen bij de deur bij het raam, alsof het een tuin is en zij bij de tuindeur naar binnen komt, terwijl als er iemand door de hoofddeur binnen komt het altijd even duurt voor diegene binnen is.. dus begane grond en verdieping? ( sorry ben slecht in uitleggen) ..
Toko is gewoon op de begane grond, vorige keer toen we Noud zagen vertrekken zagen we hem direct naar de voordeur lopen, met een huilende Nina in de gang.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:48 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik ben volgens mij de enige die opvalt dat het bij Toko niet helemaal klopt volgens mij, want Sjors komt binnenwandelen bij de deur bij het raam, alsof het een tuin is en zij bij de tuindeur naar binnen komt, terwijl als er iemand door de hoofddeur binnen komt het altijd even duurt voor diegene binnen is.. dus begane grond en verdieping? ( sorry ben slecht in uitleggen) ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
1x medeplichtig aan moord, 1x iemand geprobeert neer te steken, 1x geprobeert/besloten een lijk te verbergen in de tuin van de Rozenboom (bleek achteraf nog te leven). Ook heeft ze een keer ingebroken in de computer van de gemeente. En waarschijnlijk nog wel wat ''kleinigheidjes'
Schrijf ik onzichtbaar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een baby gekidnapt, d'r man door een spiegel geduwd, Philip van Alphen zijn identiteit afgenomen...
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laura heeft al zoveel gedaanLinda proberen neer te steken, Robbert door een spiegel duwen, enzovoort...
En verdomd, Sil zit langer vast voor iemand vermoorden terwijl Wiet korter vastzat voor dood door schuld
Ja, in dat geval schreef je onzichtbaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
Schrijf ik onzichtbaar?
[..]
Zijn gastrol in Onderweg naar Morgen was ook wel geinigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef Frey het volgende:
Ger Smit![]()
![]()
![]()
Weer veel aanwezig in seizoen 8.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]Gaat de stamcel niet naar Bing die heeft toch nog steeds kanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Nee, die is alweer beterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat de stamcel niet naar Bing die heeft toch nog steeds kanker?
Waarschijnlijk zal hij, om weer met Sjors te kunnen blijven omgaan, doen alsof hij het weer krijgt.quote:
Ik vond Laura eerder medeplichtig, Cleo heeft Mary Verstraete uiteindelijk in het water geflikkerd, Laura kon het niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef LetsGame het volgende:
Een verschil met de Fischers, Laura heeft altijd volledig erkent dat ze fout zat en heeft het uiteindelijk aan iedereen vertelt. Een Fischer probeert haar eigen schuld in het geheel te verdoezelen of te ontkennen, probeert een ander die minder schuld heeft tot hoofdschuldige te bombarderen en reageert hysterisch-verongelijkt-verontwaardigd als iemand maar een vorm van schuld over ze durft te suggereren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
100% waar. Het ging ook even om het moment zelf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een verschil met de Fischers, Laura heeft altijd volledig erkent dat ze fout zat en heeft het uiteindelijk aan iedereen vertelt. Een Fischer probeert haar eigen schuld in het geheel te verdoezelen of te ontkennen, probeert een ander die minder schuld heeft tot hoofdschuldige te bombarderen en reageert hysterisch-verongelijkt-verontwaardigd als iemand maar een vorm van schuld over ze durft te suggereren.
In mijn bescheiden optiek staat Laura 10 klassen hoger dan welke Fischer dan ook.
Beter nog: Ludo had raak moeten schieten met dat pistool. Het liefste toen hij Maxime wilde beschermen tegen Maximilliaanquote:
Volgende keer een bazooka gebruiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter nog: Ludo had raak moeten schieten met dat pistool. Het liefste toen hij Maxime wilde beschermen tegen Maximilliaan
Helaas is het budget geheel opgegaan aan het salaris van Rohan en de schrijvers. Dus hebben ze een ander wapen voor Ludo om mee te schieten:quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas is het budget geheel opgegaan aan het salaris van Rohan en de schrijvers. Dus hebben ze een ander wapen voor Ludo om mee te schieten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is al zo vaak aan bod gekomen, slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Natalie het volgende:
Die storyline tussen Janine/Maxime gaat me een beetje vervelen.
Iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is al zo vaak aan bod gekomen, slaat echt nergens op.
ik denk dat Sjors binnenkort op kip zit...ze is toch nu in real life ook in verwachting..dus denk wel dat ze daar gebruik van zullen gaan maken...misschien wel van Mike als ze weer heeft liggen rollebollen met hemquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef amaranta het volgende:
Ik voorspel een zwangerschap bij Rikki
klopt, maar het is en blijft een soap he...de wonderen zijn de wereld nog niet uit in gtstquote:
Wat een verschrikkelijke gedachte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk dat Sjors binnenkort op kip zit...ze is toch nu in real life ook in verwachting..dus denk wel dat ze daar gebruik van zullen gaan maken...misschien wel van Mike als ze weer heeft liggen rollebollen met hem
excuseert u mij...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke gedachte.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Natalie het volgende:
Die storyline tussen Janine/Maxime gaat me een beetje vervelen.
Gewoon old school pijltjes schieten!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas is het budget geheel opgegaan aan het salaris van Rohan en de schrijvers. Dus hebben ze een ander wapen voor Ludo om mee te schieten:
[ afbeelding ]
Ik zou Ludo wel weer eens ouderwets in actie willen zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd
Zou wel eens een spannendere verhaallijn willen zien dan die hele vete tussen die twee.
Mikequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk dat Sjors binnenkort op kip zit...ze is toch nu in real life ook in verwachting..dus denk wel dat ze daar gebruik van zullen gaan maken...misschien wel van Mike als ze weer heeft liggen rollebollen met hem
Bovendien ook nog eens een nutteloos en nietszeggend personagequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:54 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Mikemeteen die serie uit knikkeren, wat een flapdrol en eikel eerste klas
Inderdaad, ik vraag echt af waar die ezel nu nog goed voor is. Vind het bovendien een SUPERslechte acteur; lijkt wel alsof ze die zo uit de Aldi hebben weggeplukt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bovendien ook nog eens een nutteloos en nietszeggend personageMaar ja, daar zijn de schrijvers goed in, om dat soort personages te introduceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |