Beter nog: Ludo had raak moeten schieten met dat pistool. Het liefste toen hij Maxime wilde beschermen tegen Maximilliaanquote:
Volgende keer een bazooka gebruiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter nog: Ludo had raak moeten schieten met dat pistool. Het liefste toen hij Maxime wilde beschermen tegen Maximilliaan
Helaas is het budget geheel opgegaan aan het salaris van Rohan en de schrijvers. Dus hebben ze een ander wapen voor Ludo om mee te schieten:quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas is het budget geheel opgegaan aan het salaris van Rohan en de schrijvers. Dus hebben ze een ander wapen voor Ludo om mee te schieten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is al zo vaak aan bod gekomen, slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Natalie het volgende:
Die storyline tussen Janine/Maxime gaat me een beetje vervelen.
Iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is al zo vaak aan bod gekomen, slaat echt nergens op.
ik denk dat Sjors binnenkort op kip zit...ze is toch nu in real life ook in verwachting..dus denk wel dat ze daar gebruik van zullen gaan maken...misschien wel van Mike als ze weer heeft liggen rollebollen met hemquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef amaranta het volgende:
Ik voorspel een zwangerschap bij Rikki
klopt, maar het is en blijft een soap he...de wonderen zijn de wereld nog niet uit in gtstquote:
Wat een verschrikkelijke gedachte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk dat Sjors binnenkort op kip zit...ze is toch nu in real life ook in verwachting..dus denk wel dat ze daar gebruik van zullen gaan maken...misschien wel van Mike als ze weer heeft liggen rollebollen met hem
excuseert u mij...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke gedachte.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:51 schreef Natalie het volgende:
Die storyline tussen Janine/Maxime gaat me een beetje vervelen.
Gewoon old school pijltjes schieten!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas is het budget geheel opgegaan aan het salaris van Rohan en de schrijvers. Dus hebben ze een ander wapen voor Ludo om mee te schieten:
[ afbeelding ]
Ik zou Ludo wel weer eens ouderwets in actie willen zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd
Zou wel eens een spannendere verhaallijn willen zien dan die hele vete tussen die twee.
Mikequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk dat Sjors binnenkort op kip zit...ze is toch nu in real life ook in verwachting..dus denk wel dat ze daar gebruik van zullen gaan maken...misschien wel van Mike als ze weer heeft liggen rollebollen met hem
Bovendien ook nog eens een nutteloos en nietszeggend personagequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:54 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Mikemeteen die serie uit knikkeren, wat een flapdrol en eikel eerste klas
Inderdaad, ik vraag echt af waar die ezel nu nog goed voor is. Vind het bovendien een SUPERslechte acteur; lijkt wel alsof ze die zo uit de Aldi hebben weggeplukt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bovendien ook nog eens een nutteloos en nietszeggend personageMaar ja, daar zijn de schrijvers goed in, om dat soort personages te introduceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |