quote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
15 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, dan zou Maximilliaan wel een erg softe badguy zijn gewordenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:52 schreef Frey het volgende:
Maxime is gewoon de reīncarnatie van Maximiliaan die wraak komt nemen.
De schrijvers vinden Maxime vergelijkbaar met Herman Hogendoorn. Of was het nou Emma Driessen?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, dan zou Maximilliaan wel een erg softe badguy zijn geworden
Marieke??? Hebben wij ooit een Marieke gehad?? Wie moet dat zijn? Het nichtje van Linda?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef LetsGame het volgende:
Nooit wat gehoord over Ludo's moeder..
Marieke schijnt ook niet meer te bestaan sinds seizoen 6
Het schijnt dat Janine ooit nog een kaartje kreeg van Marieke, en toen Ludo vroeg wie Marieke was, Janine antwoordde met "Dat is mijn zusje!"quote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef LetsGame het volgende:
Nooit wat gehoord over Ludo's moeder..
Marieke schijnt ook niet meer te bestaan sinds seizoen 6
Wie is Linda?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Marieke??? Hebben wij ooit een Marieke gehad?? Wie moet dat zijn? Het nichtje van Linda?
Sowieso 50x opnieuw getrouwd zijn en dan niet weten wie het zusje van je vrouw is.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Janine ooit nog een kaartje kreeg van Marieke, en toen Ludo vroeg wie Marieke was, Janine antwoordde met "Dat is mijn zusje!"
Ik vond het overigens destijds wel jammer dat Marieke eruit ging, ik heb nog een hele tijd gedacht dat het tijdelijk was en dat ze met weer prachtig lang haar terug zou komen, dat rattenkopje (volgens de Veronicagids van toen gelukkig een pruik) vond ik echt 3 keer niks.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Janine ooit nog een kaartje kreeg van Marieke, en toen Ludo vroeg wie Marieke was, Janine antwoordde met "Dat is mijn zusje!"
Het kan niet anders dat het een pruik was, aangezien Nathalie Mourits tijdens de uitreiking van de Televizier-ring gewoon haar lange lokken hadquote:Op maandag 4 februari 2013 18:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het overigens destijds wel jammer dat Marieke eruit ging, ik heb nog een hele tijd gedacht dat het tijdelijk was en dat ze met weer prachtig lang haar terug zou komen, dat rattenkopje (volgens de Veronicagids van toen gelukkig een pruik) vond ik echt 3 keer niks.
Misschien was dāt wel een pruik.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat het een pruik was, aangezien Nathalie Mourits tijdens de uitreiking van de Televizier-ring gewoon haar lange lokken had
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:42 schreef sherezade het volgende:
kan me nog iets herrineren over een ''Marieke'' iets met een verkrachting destijds...
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat klopt! Seizoen 12. De verkrachters waren Daniël, Suzanne en Janine volgens mij. Of nee, Marcus. De vader van mr Harmsen."
Ik ook niet hoor, vind het jammer dat ze niet veel uit het personage halen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef Frey het volgende:
Ik geloof dat ik een van de weinigen ben die geen hekel heeft aan Mike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |