SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Nieuwe domeinnaam voor FM13 FOK! Edition
• fokballmanager.nl
• fmfok.nl
• fokmanager.nl
• fokfm.nl
• Geen van allen
• Suggestie, namelijk;
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Domeinnaam zal betaald worden van deze vele donaties!
[ Bericht 3% gewijzigd door Sejt op 28-01-2013 23:41:23 ]I love my mispoken words.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef Djurres het volgende:
Zo, footbalmanager 2013 voor de VM/VPS is net aangekocht. Nu bezig met installeren, wat dus ook betekend dat iemand anders dan Sejt of Ik spelleider kan zijn!
Daarbij wil ik iedereen ook hartelijk danken voor de donatie's die dit dus mogelijk maken, en dat we dit de komende tijd nog op deze manier mogen uitbreiden!
De donatie's komen ten goede aan een nieuw domeinnaam, het spel FM13 sponsor ik zelf, Webhosting hebben we ook al, en alles wat over is gaan we verdelen, en daar komen zeer waarschijnlijk 2 kleine presentjes voor, zodat we die kunnen uitdelen in de volgende ronde. We moeten even de kosten tegen de baten afwegen, maar als alles zo door gaat kunnen we misschien wel wat uitbreiden, en met meer spelers gaan spelen / 2 losse games van elkaar maken door middel van 2 virtual machine's.
Het gaat helemaal goedkomen, Thanks to Sejt voor het geweldige idee, en natuurlijk een dikke Thanks voor iedereen die gedoneert heeft en die zo actief mee speelt!
Helden!
Bespreek het even via PM met Djurresquote:Op maandag 28 januari 2013 20:08 schreef dion_v_k het volgende:
Ik wil ook wel doneren maar heb geen PayPalKan zeker niet via iDeal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:08 schreef leoon. het volgende:
Goedenavond heren! Ik ga is even het vorige topic doorlezen de site heb ik al even snel doorgenomen, dacht dat ik heb gezien dat ik een salarisverhoging heb gekregen.GoedenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat je inderdaad goed af bij Utrecht. Goede move van je speler
I love my mispoken words.
Geen problemen mee. Al is het nu ook wel leuk dat de ene in 2016 bijv goed is en de anders pas in 2018. Maar opzich geen probleem!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Sejt het volgende:
Even iets heel anders, aangezien er even wat deelnemers aanwezig zijn.
Voor de volgende ronde speel ik met de gedachte om iedereen dezelfde leeftijd te laten hebben aan het begin. Als we dan allemaal een vaste PA waarde hebben (is besloten), dan heeft iedereen gelijke kansen vanaf het begin.
Zou iemand hier specifiek problemen mee hebben? Dat we allemaal op, zeg, 18-jarige leeftijd starten?
Goed dat je het zegt, zal zo de Fok! shortlist uploadenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef Fuszy het volgende:
Je hebt nu geen tussenstand in de winter gepost of wel? van alle FOK!kers
21 wedstrijden 11 goals en hoger dan een 7 als gemiddelde rating! Gaat lekker! Getafe eerste?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Sejt het volgende:
Fok! shortlist voor februari 2017 is hier te vinden: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=634#pid634
Awww yeahquote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef Sejt het volgende:
Garrus maakt zijn debuut voor AZ met een rating van 7,30.
[ afbeelding ]
Laatste keer dat ik keek wel ja. Dat was net voor de winterstop waar je topscorer wasquote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Spoortie het volgende:
[..]
21 wedstrijden 11 goals en hoger dan een 7 als gemiddelde rating! Gaat lekker! Getafe eerste?
Meeste assists van de Fokkers dit seizoenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Sejt het volgende:
Fok! shortlist voor februari 2017 is hier te vinden: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=634#pid634
Kan me geen echte hoogstaande nieuws items herinneren van Futloos, afgezien van dat je constant hoog presteertquote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef leoon. het volgende:
Goed ik ben bij en Sejt, afgezien van het plaatje op de website heb ik niks hier langs zien komen van mij. Heb je daarom misschien nog een screen van mijn wedstrijden en heb ik nou een nieuw contract getekend of ligt dat aan mij?
Misschien een screentje van mijn goal in alle seizoenen?
Dit is je geschiedenis tot nu toe:quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef leoon. het volgende:
Goed ik ben bij en Sejt, afgezien van het plaatje op de website heb ik niks hier langs zien komen van mij. Heb je daarom misschien nog een screen van mijn wedstrijden en heb ik nou een nieuw contract getekend of ligt dat aan mij?
Misschien een screentje van mijn goal in alle seizoenen?
Eindelijk die transfer te pakken. Dit is goed voor het Surinaamse voetbal.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:26 schreef Sejt het volgende:
Juan aan eind van seizoen ploegmaat van Fokke.
[ afbeelding ]
Pretty decentquote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit is je geschiedenis tot nu toe:
[ afbeelding ]
Kevin heeft er 12 over 25 wedstrijden, jij 11 over 23quote:Op maandag 28 januari 2013 20:44 schreef Spoortie het volgende:
Volgens mij de meest-scorende Fok!ker dit seizoen Sejt?
Volgens mij is Ulfie best vaak het best van het veld of niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef Sejt het volgende:
Ulfie doet zijn best, maar wint niet.
[ afbeelding ]
-Ulfiequote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Volgens mij is Ulfie best vaak het best van het veld of niet?
Als je het over de duvel hebt...quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Volgens mij is Ulfie best vaak het best van het veld of niet?
Ik heb toevallig vorige week voor m'n verjaardag ook een laptop gekocht. Dat was een G7. Veel aspecten enigzins hetzelfde. Ik koos voor de Intel-variant simpelweg omdat ik altijd Intel heb gehad en er altijd goed over te spreken ben. Maar dit zal zeker FM goed kunnen draaien. Misschien wat extra RAM nemen nog als het kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef leoon. het volgende:
Mensen is dit een goede laptop?
Voor FM 2013/2014/2015/2016 ?
FM moet heeeeel soepel en snel spelen met kei veel competities
Is zeker een goede laptop kwa werkgeheugen en RAM.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef leoon. het volgende:
Mensen is dit een goede laptop?
Voor FM 2013/2014/2015/2016 ?
FM moet heeeeel soepel en snel spelen met kei veel competities
Kwam deze tegen en leek me al best goed! Heb namelijk niet zoveel budget als student natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vorige week voor m'n verjaardag ook een laptop gekocht. Dat was een G7. Veel aspecten enigzins hetzelfde. Ik koos voor de Intel-variant simpelweg omdat ik altijd Intel heb gehad en er altijd goed over te spreken ben. Maar dit zal zeker FM goed kunnen draaien. Misschien wat extra RAM nemen nog als het kan.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is zeker een goede laptop kwa werkgeheugen en RAM.
Ik ken alleen die processor niet
Staat op tweakers bij een review over deze laptop.quote:AMD A-10 4600m: Lekker snelle quad-core van AMD van 2.2 Ghz met en top snelheid van 3.2 Ghz, meer dan genoeg om thuis mee te internetten, skypen, etc. en voor school ook meer als genoeg om programma's uit te voeren die ik nodig heb voor mijn studie. Dus voor de komende jaren zit je wel goed met deze processor.
Student zijn en FM spelen.. Slechte combinatiequote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kwam deze tegen en leek me al best goed! Heb namelijk niet zoveel budget als student natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Haha, ik had mijn laptop ook genomen als student. Wat extra RAM is een paar tientjes tegenwoordig zover ik weet, dus dat valt opzicht ook mee. Enige echte verschil is eigenlijk tussen die van mij en die jij linkte; AMD / Intel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kwam deze tegen en leek me al best goed! Heb namelijk niet zoveel budget als student natuurlijk
I know, maar ik speel ook nog FIFA en COD etc. Maar op dit moment alleen FIFA nog met enig regelmaat. (lees: elke avond)quote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Student zijn en FM spelen.. Slechte combinatie![]()
Heb je linkje? Kan ik even kijken hoe het met de prijs zit. Als ik google op G7 kom ik er meerdere tegen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vorige week voor m'n verjaardag ook een laptop gekocht. Dat was een G7. Veel aspecten enigzins hetzelfde. Ik koos voor de Intel-variant simpelweg omdat ik altijd Intel heb gehad en er altijd goed over te spreken ben. Maar dit zal zeker FM goed kunnen draaien. Misschien wat extra RAM nemen nog als het kan.
Wat is dat verschil eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Haha, ik had mijn laptop ook genomen als student. Wat extra RAM is een paar tientjes tegenwoordig zover ik weet, dus dat valt opzicht ook mee. Enige echte verschil is eigenlijk tussen die van mij en die jij linkte; AMD / Intel.
Ik weet niet hoe oud je bent maar geniet er nog maar van.. Elke avond onbezorgd op de Playstationquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef leoon. het volgende:
I know, maar ik speel ook nog FIFA en COD etc. Maar op dit moment alleen FIFA nog met enig regelmaat. (lees: elke avond)
In welke zin, meer kanten op?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef Djurres het volgende:
@Dion, zou lekker desktop gaan man, kan je veel meer kanten op!
Ik zit nu in mijn derde jaar van mijn studie en ben drie jaar gelukkig samen met mijn vriendin die zelf ook studeert. Afgelopen halfjaar stage gelopen in Antwerpen en zodanig dus toch halfjaar weg bij familie en vrienden. Vandaar dat mijn gemiddelde toen nogal hoog lagquote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar geniet er nog maar van.. Elke avond onbezorgd op de PlaystationIk heb een vriendin thuis zitten, een eigen zaak, een kleine op komst en binnenkort gaan we verhuizen.. Enige vrije tijd die ik (nu nog) heb besteed ik aan FM
Processoren, setups, uitbreidbaar, voordeliger op de lange termijnquote:
Laat maar eens zienquote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef Djurres het volgende:
[..]
Processoren, setups, uitbreidbaar, voordeliger op de lange termijn
Kan wel wat moois voor 600 samenstellen voor je, als je dat wilt.
Belangrijke speler van een topploeg uit Zuid-Amerikaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Sejt het volgende:
Miguel dragende kracht geworden bij Boca.
[ afbeelding ]
Staat Miguel ook in de basis bij Portugal?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:23 schreef Sejt het volgende:
Drazic en Beton vaste waarde in Oranje!
[ afbeelding ]
http://www.topproduct.nl/(...)k-pc-b3r84eaabh.htmlquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
I know, maar ik speel ook nog FIFA en COD etc. Maar op dit moment alleen FIFA nog met enig regelmaat. (lees: elke avond)
[..]
Heb je linkje? Kan ik even kijken hoe het met de prijs zit. Als ik google op G7 kom ik er meerdere tegen.
Normaal gesproken wel, zo te zien. Je bent alleen even geblesseerd en op de weg terug.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Staat Miguel ook in de basis bij Portugal?
Gaat niet heel slecht idd! Hoe staat NAC ervoor in de Eredivisie?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Not bad. Not bad at all:
[ afbeelding ]
Jerry moet naar het zonnige Valencia gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:37 schreef Sejt het volgende:
Jerry te koop voor onder zijn waarde!
[ afbeelding ]
Degelijke middenmoter op de 11e plaatsquote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Gaat niet heel slecht idd! Hoe staat NAC ervoor in de Eredivisie?
Ben ik FC Utrecht al kampioen aan het maken ?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Degelijke middenmoter op de 11e plaatsmet nog 3 wedstrijden te gaan.
Utrecht staat 4e !!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ben ik FC Utrecht al kampioen aan het maken ?
Erg gaaf hoor! Bedankt allemaalquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Djurres het volgende:
Check even dames en heren
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=49
Kijk!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt...
[ afbeelding ]
Ik wou al zeggen, ik mis er 1quote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Djurres het volgende:
Dat is nog exclusief het geld wat ik via een directe overschrijving ontvangen heb btw.
En nu wil die weer bij PSV blijvenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef Sejt het volgende:
Seizoen voorbij voor Jerry.
[ afbeelding ]
:p,quote:
scoor ik ook nog een beetje? Weet niet wat de datum is? Al ver voorbij februari?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef Sejt het volgende:
Fuszy heeft het visier op scherp!
[ afbeelding ]
Kun je zien op sommige screenies hier in het topicquote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
scoor ik ook nog een beetje? Weet niet wat de datum is? Al ver voorbij februari?
Oh ja domquote:Op maandag 28 januari 2013 22:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kun je zien op sommige screenies hier in het topic11 april in de laatste hierboven.
Zal zo even kijken naar de goals.
Maakt niet uit, probeer alleen de users erop te wijzen dat veel nagevraagde informatie terug te vinden is, zodat het mij werk bespaartquote:Op maandag 28 januari 2013 22:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja dom. Had ik niet eens in de gaten. Volgens mij stond ik op 9 goals. Hoop dat er een paar bij zijn gekomen
Bij dezequote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
scoor ik ook nog een beetje? Weet niet wat de datum is? Al ver voorbij februari?
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef Djurres het volgende:
OMG, NIEUW RECORD! Er is al maarliefst 8 minuten niet gepost door iemand anders dan Sejt!
Nicequote:Op maandag 28 januari 2013 22:11 schreef Sejt het volgende:
Kevin 2e in topscorerlijst Nederlandse Beker.
[ afbeelding ]
Kan ook via een directe bank overschrijving, krijg je gewoon mn rekening nummer. Zorg ik wel dat het op paypal terrecht komt!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Van mij komt ook een donatieweet nog niet hoe ofzo ivm geen paypal, maar komt goed
ik pm je deze week welquote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef Djurres het volgende:
[..]
Kan ook via een directe bank overschrijving, krijg je gewoon mn rekening nummer. Zorg ik wel dat het op paypal terrecht komt!
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:09 schreef Sejt het volgende:
Spoortie hat-trick hero!!
[ afbeelding ]
En haalt daarmee ook:
[ afbeelding ]
Goffetomme na dit seizoen eens in een hoogste afdeling spelen ipv championship. Stuk hoger niveau dan de JL e.d. maar dan nog.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Sejt het volgende:
Bikkel Player of the Month van april.
[ afbeelding ]
Gewoon nog zeer overtuigend ookquote:Op maandag 28 januari 2013 22:26 schreef Sejt het volgende:
RKC kampioen JL seizoen 2016/2017.
[ afbeelding ]
FC UTREEEEEECHT. Zo benieuwd naar nieuw nieuws over mijn PROquote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef Sejt het volgende:
Twente wint ook Eredivisie seizoen 2016/2017.
[ afbeelding ]
Willem IIquote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef Sejt het volgende:
Andere divisies zijn nog bezig. Zoals gewoonlijk geef ik een volledige update van alle divisies als de playoffs overal gespeeld zijn.
Jullie staan 1e, en met nog 4 wedstrijden te gaan:quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef Spoortie het volgende:
Ik wacht op 'Spoortie schiet Getafe naar titel en Primera Division!'
Voor jezelf opkomenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Sejt het volgende:
Dion weigert nieuw contract bij Willem II.
[ afbeelding ]
Onzettende debiel dat hij is. Ik ben echt de meest kansloze speler :pquote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Sejt het volgende:
Maxwell langer bij Brighton!
[ afbeelding ]
Collegaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eindelijk die transfer te pakken. Dit is goed voor het Surinaamse voetbal.
Jazekerquote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
En hoe staat het met jeb0i, Sejt? Heb ik al wat gespeeld in Engeland?
36 wedstrijden en 2 goalsquote:
Dat zijn er nog geen 25quote:Op maandag 28 januari 2013 22:57 schreef Sejt het volgende:
Spoortie nieuwe recordhouder!
[ afbeelding ]
Yepquote:Op maandag 28 januari 2013 22:58 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Dat zijn er nog geen 25Wel kampioen geworden?
zou je zo'n screen kunnen maken als die van het seizoen ervoor? Met de play offs erbij en de top 5 assists, topscorers etcquote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef Sejt het volgende:
Eindstanden van alle divisies voor seizoen 2016/2017 zijn hier te zien: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
Haha 6 wedstrijden voor Houston en nog interessequote:
Saint Etienne zakt aardig weg de laatste twee seizoenen. Hebben ze dit jaar de beker gepakt (vanwege kwalificatie voor EC)?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef Sejt het volgende:
Eindstanden van alle divisies voor seizoen 2016/2017 zijn hier te zien: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
Willem IIquote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef Sejt het volgende:
Aan toegevoegdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zou je zo'n screen kunnen maken als die van het seizoen ervoor? Met de play offs erbij en de top 5 assists, topscorers etc
Dat niet, ze werden hier al uitgeschakeld:quote:Op maandag 28 januari 2013 23:09 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Saint Etienne zakt aardig weg de laatste twee seizoenen. Hebben ze dit jaar de beker gepakt (vanwege kwalificatie voor EC)?
Tuurlijk, sterkhouder van Boca en Portugal verdient een mooi contractquote:
hoe weet je hoeveel je waard bent? Die is toch nog niet geupdate?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef The_Groove het volgende:
Toch 13 doelpunten, 2e geworden met Brighton en ineens weer 550k waard. Moet toch een redelijk contract zijn
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef Sejt het volgende:
Twente wint KNVB Beker seizoen 2016/2017.
[ afbeelding ]
Kan je zien op de update van de Fok! shortlistquote:Op maandag 28 januari 2013 23:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hoe weet je hoeveel je waard bent? Die is toch nog niet geupdate?
Ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:30 schreef Sejt het volgende:
Zal ik vannacht de game laten lopen tot 1 september 2017?
'quote:Op maandag 28 januari 2013 23:33 schreef Sejt het volgende:
Transferperiode duurt namelijk altijd het langst, zwaarste om te berekenen voor mn PC, zeg maar.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:05 schreef Sejt het volgende:
Dat Nantes kan er echt helemaal niks van, verliezen van Chateauroux op penaltiesquote:Op maandag 28 januari 2013 23:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat niet, ze werden hier al uitgeschakeld:
[ afbeelding ]
Weer Assistkoningquote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Sejt het volgende:
Update van de Fok! shortlist voor seizoen 2016/2017 is hier te vinden: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=654#pid654
Yep, datum is nu namelijk 12 juni 2017. Kunnen we morgenavond (ga weer werken morgen) het nieuwe seizoen beginnen!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
'
Dus vanaf juni/juli tot september 2017? Ik zeg doen
Fmf.nl is al bezet hèquote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef Djurres het volgende:
Poll: Nieuwe domeinnaam voor FM13 FOK! Edition
• fokballmanager.nl
• fmfok.nl
• fokmanager.nl
• fmf.nl
• Geen van allen
• Suggestie, namelijk;
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Domeinnaam zal betaald worden van deze vele donatie's!
En donaties is zonder apostrofquote:Op maandag 28 januari 2013 23:39 schreef Djurres het volgende:
[..]
yup, was m al aan het editten, was de verkeerde poll
fokfm.nlquote:Op maandag 28 januari 2013 23:37 schreef Djurres het volgende:
Poll: Nieuwe domeinnaam voor FM13 FOK! Edition
• fokballmanager.nl
• fmfok.nl
• fokmanager.nl
• fmf.nl
• Geen van allen
• Suggestie, namelijk;
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:41 schreef Djurres het volgende:
Heb een nieuwe poll gemaakt, OP is aangepast.
quote:
VLC afmaken en gewoon dvd's kopenquote:Op maandag 28 januari 2013 23:43 schreef Spoortie het volgende:
Jongens, even snel iets tussendoor; ik open een film, en opeens is het beeld niet-widescreen zeg maar. Ook getest met andere filmpjes, allemaal hetzelfde. Ik gebruik VLC.
http://puu.sh/1U8oZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef Sejt het volgende:
Update van de Fok! shortlist voor seizoen 2016/2017 is hier te vinden: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=654#pid654
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hoe weet je hoeveel je waard bent? Die is toch nog niet geupdate?
Dit bedoel ik. Wat is dit sneu zeg...quote:Op maandag 28 januari 2013 23:48 schreef Djurres het volgende:
Welke grapjas heeft zojuist fokfm.nl voor mn neus weggekaapt?
Net wassie nog vrij
Dan word het FokFM.com.
Is er niet iets gaafs zoals puu.sh? fok.fm ?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:50 schreef Djurres het volgende:
Kutlurkers. Komt wel goed schatje, ik verzin er wel wat op.
Treurigquote:Op maandag 28 januari 2013 23:50 schreef Djurres het volgende:
Kutlurkers. Komt wel goed schatje, ik verzin er wel wat op.
.fm moet je een minimale domeinnaam van 4 letters in front hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:51 schreef leoon. het volgende:
[..]
Is er niet iets gaafs zoals puu.sh? fok.fm ?
Ja!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:51 schreef leoon. het volgende:
[..]
Is er niet iets gaafs zoals puu.sh? fok.fm ?
.eu = ghey, .ws = cracksite.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Treurig
.eu of bijvoorbeeld .ws niet goedkoop?
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:51 schreef Djurres het volgende:
[..]
.fm moet je een minimale domeinnaam van 4 letters in front hebben.
Dus dan zou het fook.fm moeten worden. Had ik al naar gekeken
Registreer uw .fm domeinnaam bij Hostnet al vanaf 59,00.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:53 schreef Djurres het volgende:
fok.fm Domeinen met .fm extensie moeten minimaal 4 tekens bevatten.
Als eerbetoon aan Micronesië voor .fm moeten we allemaal die nationaliteit nemen in de volgende gamequote:Op maandag 28 januari 2013 23:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja!
http://nl.wikipedia.org/wiki/.fm
Haha. Maar wat een klootzak die lurker zeg. Zit hij nu achter ze PC met ze dikke kop vol met pukkels te fappen omdat hij leuk denkt te zijn..quote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef Djurres het volgende:
ja, die kost 7 tientjes eh
Doe ikdus effe niet
had een .me domein gevonden, maar fok.me kon ook niet
Beter volgende keer via DM verkeer (of spoilers) of wat dan ook bespreken zoiets. Maar ach dat bedenk je altijd op het einde.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef Djurres het volgende:
Nja, komt wel goed schatjes. Ik maak er wel wat van
Ik wil m'n geld terugquote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef Djurres het volgende:
ja, die kost 7 tientjes eh
Doe ikdus effe niet
had een .me domein gevonden, maar fok.me kon ook niet
Eens, wat boeit zo'n domeinnaam nou ooit, lekker rullevantquote:
Mja iddquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Eens, wat boeit zo'n domeinnaam nou ooit, lekker rullevant
Zit weer op m'n werk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:53 schreef CarlosJacques het volgende:
Eens, domeinnaam boeit me niet zoveel. Je typt hem 1x voor je favorieten en verder zie je hem nooit. Stop die donaties maar in leuke prijsjes of geef het aan degene die al het werk doen om dit draaiende te houden
Dit is jou project, ik heb gedoneerd aan jou dus doe ermee wat jou het leukste/beste lijkt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:57 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zit weer op m'n werk.
Laten we maar gewoon forcedinduction houden dan, op zich niks mis mee. Voor 3 euro per jaar leek het ons echter leuk om een 'eigen' domein te hebben.
Dat gaat gebeuren, Getafe is kampioen geworden in de Liga adelante.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:04 schreef Jongentje. het volgende:
Zie dat m'n speler inmiddels bij Getafe speelt in de Liga Adelante. Zou mooi zijn als ze volgend seizoen weer terugkeren in de Liga BBVA
Ik ga niet over de VPS en het domein, dus Djurres moet aangeven als hij er wat voor wilt hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:43 schreef CarlosJacques het volgende:
Dit is jou project, ik heb gedoneerd aan jou dus doe ermee wat jou het leukste/beste lijkt.![]()
Een prijs voor de grootste faalhaas van de game bijv.
Je bent de 2e alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:50 schreef The_Groove het volgende:
Godverdomme vannacht gedroomd dat Maxwell een transfer naar NAC Breda maakte.
Ik droom nooit over dat soort stomme dingenTis ook helemaal niet dat ik er heel erg mee bezig ben ofzo...bizar!
Ja maar dat is Drizzt. Dit is het hoogtepunt van zijn dag op de zolderkamer (Kusje Drizztquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:02 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je bent de 2e aldit spel achtervolgt je in je slaap!!
Je gaat mij achternaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:50 schreef The_Groove het volgende:
Godverdomme vannacht gedroomd dat Maxwell een transfer naar NAC Breda maakte.
Ik droom nooit over dat soort stomme dingenTis ook helemaal niet dat ik er heel erg mee bezig ben ofzo...bizar!
Ik was ook echt 1 minuut nadat ik wakker was er van overtuigd dat dit écht was gebeurd!quote:
Geen kans gekregen bij Ajax, maar nu toch in de BBVA terechtgekomen. Prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat gaat gebeuren, Getafe is kampioen geworden in de Liga adelante.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik was ook echt 1 minuut nadat ik wakker was er van overtuigd dat dit écht was gebeurd!;')
Is die er al of pleit je daar voor?:P Ik wil ook mee doen! hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
een ronde 2 board op de site... Kan niet wachten totdat de inschrijving opent...
plijt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:00 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Is die er al of plijt je daar voor?:P Ik wil ook mee doen! haha
Dit komt er binnenkort. Als het een beetje meezit, gooi ik de inschrijvingen voor de 2e ronde vanavond al open.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:00 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Is die er al of pleit je daar voor?:P Ik wil ook mee doen! haha
Nope, rond half 6 pasquote:
jeeeezus wat duurt dat nog langquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nope, rond half 6 pasMaar heb wel nog de updates van afgelopen nacht, namelijk de gameperiode begin juni 2017 tot 2 september 2017. Al het transfernieuws dus, en nieuwe screens van attributes zodra ik de tijd heb thuis!
Wen er maar aanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jeeeezus wat duurt dat nog lang
Ik vroeg me al af wat jij deedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef Sejt het volgende:
Even zonder gein, ik heb een full-time baan, vrouw, dochter en huis. De reden dat ik zoveel tijd had was doordat ik met keelontsteking thuis zat. Daarom hebben Djurres en ik ook de mogelijkheid gecreëerd om meerdere spelleiders te hebben, zodat we niet volledig afhankelijk worden van mij en mijn beschikbare tijd.
Sowieso is een extra spelleider nog welkom - bij voorkeur natuurlijk iemand, die overdag eventueel voor updates kan zorgen. Verstand van FM en eventueel de Editor is een pré, maar niet noodzakelijk. Het is namelijk redelijk makkelijk. Belangrijker is passie voor het spelletje en zin om mensen te vermaken
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef Sejt het volgende:
Carlos tot 2020 in Nijmegen.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ga mijn eigen game maar weer eens hervatten, kijk morgen (misschien weer een seizoen verder?) wel hoe het met die looser gaat, of hij eindelijk al wat ballen heeft gekregenquote:
Spoortie en Prevc in een teamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef Sejt het volgende:
Spoortie op weg naar Engeland?
[ afbeelding ]
Hou het topic toch maar in de gaten voor nieuws later vanavondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen game maar weer eens hervatten, kijk morgen (misschien weer een seizoen verder?) wel hoe het met die looser gaat, of hij eindelijk al wat ballen heeft gekregen![]()
Lekker JL spelen met Willem II0,0 ambitie die gozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Normaal na degradatie is het hele team unhappy en zeker de basisspelers willen dan vertrekken.. Maar nee; deze knuppel tekent gewoon een nieuw contract, waarschijnlijk nog een slechter contract ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gaat ie een clubvoetballer zijn.
Mijn speler tekende ook bij na degradatie, maar wel tegen een beter loon als ik het goed zag. Gelukkig beproeft onze Surinaamse vriend zijn geluk in Duitsland op een niveau onder de Bundesliga.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:34 schreef dion_v_k het volgende:
Normaal na degradatie is het hele team unhappy en zeker de basisspelers willen dan vertrekken.. Maar nee; deze knuppel tekent gewoon een nieuw contract, waarschijnlijk nog een slechter contract ook
Er is wat fout gegaan bij die van mij, er staat enkel "undefined"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:46 schreef Sejt het volgende:
Zo, alle spelers hebben een update gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Zal 'm zo aanpassen, spel loopt op dit moment weekje verder.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Er is wat fout gegaan bij die van mij, er staat enkel "undefined"
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=26&pid=700#pid700quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Er is wat fout gegaan bij die van mij, er staat enkel "undefined"
Standard Luik voor verhuurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:58 schreef ado98 het volgende:
Sjet bij mijn screen staat dat een club intresse in me heeft kun je misschien kijken welke club dat is?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:59 schreef Sejt het volgende:
[..]
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=26&pid=700#pid700
Ja die teammaten kunnen er weinig vanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:01 schreef Sejt het volgende:
Park speelt goed, maar kan Nantes niet de winnende bezorgen.
[ afbeelding ]
Alvast gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar geniet er nog maar van.. Elke avond onbezorgd op de PlaystationIk heb een vriendin thuis zitten, een eigen zaak, een kleine op komst en binnenkort gaan we verhuizen.. Enige vrije tijd die ik (nu nog) heb besteed ik aan FM
Dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!
Zo, nu verder lezen. Het werkende leven is weer begonnen dus ik ben alleen 's avonds aanwezig
Dat wordt een seizoentje vlammen samen met Kylequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:30 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe transfer voor Kyle!! Flink in waarde gevallen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:28 schreef Sejt het volgende:
Thad uitgeleend aan Orlando!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef The_Groove het volgende:
Volgens mij ben ik minder gaan verdienen voor een langer contract. Totaal geen ambitie die jongen.
Zelfs Thaf mag uitgehuurd worden.
quote:
ja maar jij speelt nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ha slappe stengel. 17 strength hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |