Utrecht staat 4e !!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ben ik FC Utrecht al kampioen aan het maken ?
Erg gaaf hoor! Bedankt allemaalquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Djurres het volgende:
Check even dames en heren
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=49
Kijk!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt...
[ afbeelding ]
Ik wou al zeggen, ik mis er 1quote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Djurres het volgende:
Dat is nog exclusief het geld wat ik via een directe overschrijving ontvangen heb btw.
En nu wil die weer bij PSV blijvenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:52 schreef Sejt het volgende:
Seizoen voorbij voor Jerry.
[ afbeelding ]
:p,quote:
scoor ik ook nog een beetje? Weet niet wat de datum is? Al ver voorbij februari?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef Sejt het volgende:
Fuszy heeft het visier op scherp!
[ afbeelding ]
Kun je zien op sommige screenies hier in het topicquote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
scoor ik ook nog een beetje? Weet niet wat de datum is? Al ver voorbij februari?
Oh ja domquote:Op maandag 28 januari 2013 22:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kun je zien op sommige screenies hier in het topic11 april in de laatste hierboven.
Zal zo even kijken naar de goals.
Maakt niet uit, probeer alleen de users erop te wijzen dat veel nagevraagde informatie terug te vinden is, zodat het mij werk bespaartquote:Op maandag 28 januari 2013 22:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja dom. Had ik niet eens in de gaten. Volgens mij stond ik op 9 goals. Hoop dat er een paar bij zijn gekomen
Bij dezequote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
scoor ik ook nog een beetje? Weet niet wat de datum is? Al ver voorbij februari?
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef Djurres het volgende:
OMG, NIEUW RECORD! Er is al maarliefst 8 minuten niet gepost door iemand anders dan Sejt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |