Ik zit nu in mijn derde jaar van mijn studie en ben drie jaar gelukkig samen met mijn vriendin die zelf ook studeert. Afgelopen halfjaar stage gelopen in Antwerpen en zodanig dus toch halfjaar weg bij familie en vrienden. Vandaar dat mijn gemiddelde toen nogal hoog lagquote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar geniet er nog maar van.. Elke avond onbezorgd op de PlaystationIk heb een vriendin thuis zitten, een eigen zaak, een kleine op komst en binnenkort gaan we verhuizen.. Enige vrije tijd die ik (nu nog) heb besteed ik aan FM
Processoren, setups, uitbreidbaar, voordeliger op de lange termijnquote:
Laat maar eens zienquote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef Djurres het volgende:
[..]
Processoren, setups, uitbreidbaar, voordeliger op de lange termijn
Kan wel wat moois voor 600 samenstellen voor je, als je dat wilt.
Belangrijke speler van een topploeg uit Zuid-Amerikaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Sejt het volgende:
Miguel dragende kracht geworden bij Boca.
[ afbeelding ]
Staat Miguel ook in de basis bij Portugal?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:23 schreef Sejt het volgende:
Drazic en Beton vaste waarde in Oranje!
[ afbeelding ]
http://www.topproduct.nl/(...)k-pc-b3r84eaabh.htmlquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
I know, maar ik speel ook nog FIFA en COD etc. Maar op dit moment alleen FIFA nog met enig regelmaat. (lees: elke avond)
[..]
Heb je linkje? Kan ik even kijken hoe het met de prijs zit. Als ik google op G7 kom ik er meerdere tegen.
Normaal gesproken wel, zo te zien. Je bent alleen even geblesseerd en op de weg terug.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Staat Miguel ook in de basis bij Portugal?
Gaat niet heel slecht idd! Hoe staat NAC ervoor in de Eredivisie?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Not bad. Not bad at all:
[ afbeelding ]
Jerry moet naar het zonnige Valencia gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:37 schreef Sejt het volgende:
Jerry te koop voor onder zijn waarde!
[ afbeelding ]
Degelijke middenmoter op de 11e plaatsquote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Gaat niet heel slecht idd! Hoe staat NAC ervoor in de Eredivisie?
Ben ik FC Utrecht al kampioen aan het maken ?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Degelijke middenmoter op de 11e plaatsmet nog 3 wedstrijden te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |