Kevin heeft er 12 over 25 wedstrijden, jij 11 over 23quote:Op maandag 28 januari 2013 20:44 schreef Spoortie het volgende:
Volgens mij de meest-scorende Fok!ker dit seizoen Sejt?
Volgens mij is Ulfie best vaak het best van het veld of niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef Sejt het volgende:
Ulfie doet zijn best, maar wint niet.
[ afbeelding ]
-Ulfiequote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Volgens mij is Ulfie best vaak het best van het veld of niet?
Als je het over de duvel hebt...quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Volgens mij is Ulfie best vaak het best van het veld of niet?
Ik heb toevallig vorige week voor m'n verjaardag ook een laptop gekocht. Dat was een G7. Veel aspecten enigzins hetzelfde. Ik koos voor de Intel-variant simpelweg omdat ik altijd Intel heb gehad en er altijd goed over te spreken ben. Maar dit zal zeker FM goed kunnen draaien. Misschien wat extra RAM nemen nog als het kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef leoon. het volgende:
Mensen is dit een goede laptop?
Voor FM 2013/2014/2015/2016 ?
FM moet heeeeel soepel en snel spelen met kei veel competities
Is zeker een goede laptop kwa werkgeheugen en RAM.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef leoon. het volgende:
Mensen is dit een goede laptop?
Voor FM 2013/2014/2015/2016 ?
FM moet heeeeel soepel en snel spelen met kei veel competities
Kwam deze tegen en leek me al best goed! Heb namelijk niet zoveel budget als student natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vorige week voor m'n verjaardag ook een laptop gekocht. Dat was een G7. Veel aspecten enigzins hetzelfde. Ik koos voor de Intel-variant simpelweg omdat ik altijd Intel heb gehad en er altijd goed over te spreken ben. Maar dit zal zeker FM goed kunnen draaien. Misschien wat extra RAM nemen nog als het kan.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is zeker een goede laptop kwa werkgeheugen en RAM.
Ik ken alleen die processor niet
Staat op tweakers bij een review over deze laptop.quote:AMD A-10 4600m: Lekker snelle quad-core van AMD van 2.2 Ghz met en top snelheid van 3.2 Ghz, meer dan genoeg om thuis mee te internetten, skypen, etc. en voor school ook meer als genoeg om programma's uit te voeren die ik nodig heb voor mijn studie. Dus voor de komende jaren zit je wel goed met deze processor.
Student zijn en FM spelen.. Slechte combinatiequote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kwam deze tegen en leek me al best goed! Heb namelijk niet zoveel budget als student natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Haha, ik had mijn laptop ook genomen als student. Wat extra RAM is een paar tientjes tegenwoordig zover ik weet, dus dat valt opzicht ook mee. Enige echte verschil is eigenlijk tussen die van mij en die jij linkte; AMD / Intel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kwam deze tegen en leek me al best goed! Heb namelijk niet zoveel budget als student natuurlijk
I know, maar ik speel ook nog FIFA en COD etc. Maar op dit moment alleen FIFA nog met enig regelmaat. (lees: elke avond)quote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Student zijn en FM spelen.. Slechte combinatie![]()
Heb je linkje? Kan ik even kijken hoe het met de prijs zit. Als ik google op G7 kom ik er meerdere tegen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vorige week voor m'n verjaardag ook een laptop gekocht. Dat was een G7. Veel aspecten enigzins hetzelfde. Ik koos voor de Intel-variant simpelweg omdat ik altijd Intel heb gehad en er altijd goed over te spreken ben. Maar dit zal zeker FM goed kunnen draaien. Misschien wat extra RAM nemen nog als het kan.
Wat is dat verschil eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Haha, ik had mijn laptop ook genomen als student. Wat extra RAM is een paar tientjes tegenwoordig zover ik weet, dus dat valt opzicht ook mee. Enige echte verschil is eigenlijk tussen die van mij en die jij linkte; AMD / Intel.
Ik weet niet hoe oud je bent maar geniet er nog maar van.. Elke avond onbezorgd op de Playstationquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef leoon. het volgende:
I know, maar ik speel ook nog FIFA en COD etc. Maar op dit moment alleen FIFA nog met enig regelmaat. (lees: elke avond)
In welke zin, meer kanten op?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef Djurres het volgende:
@Dion, zou lekker desktop gaan man, kan je veel meer kanten op!
Ik zit nu in mijn derde jaar van mijn studie en ben drie jaar gelukkig samen met mijn vriendin die zelf ook studeert. Afgelopen halfjaar stage gelopen in Antwerpen en zodanig dus toch halfjaar weg bij familie en vrienden. Vandaar dat mijn gemiddelde toen nogal hoog lagquote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar geniet er nog maar van.. Elke avond onbezorgd op de PlaystationIk heb een vriendin thuis zitten, een eigen zaak, een kleine op komst en binnenkort gaan we verhuizen.. Enige vrije tijd die ik (nu nog) heb besteed ik aan FM
Processoren, setups, uitbreidbaar, voordeliger op de lange termijnquote:
Laat maar eens zienquote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef Djurres het volgende:
[..]
Processoren, setups, uitbreidbaar, voordeliger op de lange termijn
Kan wel wat moois voor 600 samenstellen voor je, als je dat wilt.
Belangrijke speler van een topploeg uit Zuid-Amerikaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Sejt het volgende:
Miguel dragende kracht geworden bij Boca.
[ afbeelding ]
Staat Miguel ook in de basis bij Portugal?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:23 schreef Sejt het volgende:
Drazic en Beton vaste waarde in Oranje!
[ afbeelding ]
http://www.topproduct.nl/(...)k-pc-b3r84eaabh.htmlquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef leoon. het volgende:
[..]
I know, maar ik speel ook nog FIFA en COD etc. Maar op dit moment alleen FIFA nog met enig regelmaat. (lees: elke avond)
[..]
Heb je linkje? Kan ik even kijken hoe het met de prijs zit. Als ik google op G7 kom ik er meerdere tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |