Dit is jou project, ik heb gedoneerd aan jou dus doe ermee wat jou het leukste/beste lijkt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:57 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zit weer op m'n werk.
Laten we maar gewoon forcedinduction houden dan, op zich niks mis mee. Voor 3 euro per jaar leek het ons echter leuk om een 'eigen' domein te hebben.
Dat gaat gebeuren, Getafe is kampioen geworden in de Liga adelante.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:04 schreef Jongentje. het volgende:
Zie dat m'n speler inmiddels bij Getafe speelt in de Liga Adelante. Zou mooi zijn als ze volgend seizoen weer terugkeren in de Liga BBVA
Ik ga niet over de VPS en het domein, dus Djurres moet aangeven als hij er wat voor wilt hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:43 schreef CarlosJacques het volgende:
Dit is jou project, ik heb gedoneerd aan jou dus doe ermee wat jou het leukste/beste lijkt.![]()
Een prijs voor de grootste faalhaas van de game bijv.
Je bent de 2e alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:50 schreef The_Groove het volgende:
Godverdomme vannacht gedroomd dat Maxwell een transfer naar NAC Breda maakte.
Ik droom nooit over dat soort stomme dingenTis ook helemaal niet dat ik er heel erg mee bezig ben ofzo...bizar!
Ja maar dat is Drizzt. Dit is het hoogtepunt van zijn dag op de zolderkamer (Kusje Drizztquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:02 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je bent de 2e aldit spel achtervolgt je in je slaap!!
Je gaat mij achternaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:50 schreef The_Groove het volgende:
Godverdomme vannacht gedroomd dat Maxwell een transfer naar NAC Breda maakte.
Ik droom nooit over dat soort stomme dingenTis ook helemaal niet dat ik er heel erg mee bezig ben ofzo...bizar!
Ik was ook echt 1 minuut nadat ik wakker was er van overtuigd dat dit écht was gebeurd!quote:
Geen kans gekregen bij Ajax, maar nu toch in de BBVA terechtgekomen. Prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat gaat gebeuren, Getafe is kampioen geworden in de Liga adelante.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik was ook echt 1 minuut nadat ik wakker was er van overtuigd dat dit écht was gebeurd!;')
Is die er al of pleit je daar voor?:P Ik wil ook mee doen! hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
een ronde 2 board op de site... Kan niet wachten totdat de inschrijving opent...
plijt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:00 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Is die er al of plijt je daar voor?:P Ik wil ook mee doen! haha
Dit komt er binnenkort. Als het een beetje meezit, gooi ik de inschrijvingen voor de 2e ronde vanavond al open.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:00 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Is die er al of pleit je daar voor?:P Ik wil ook mee doen! haha
Nope, rond half 6 pasquote:
jeeeezus wat duurt dat nog langquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nope, rond half 6 pasMaar heb wel nog de updates van afgelopen nacht, namelijk de gameperiode begin juni 2017 tot 2 september 2017. Al het transfernieuws dus, en nieuwe screens van attributes zodra ik de tijd heb thuis!
Wen er maar aanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jeeeezus wat duurt dat nog lang
Ik vroeg me al af wat jij deedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef Sejt het volgende:
Even zonder gein, ik heb een full-time baan, vrouw, dochter en huis. De reden dat ik zoveel tijd had was doordat ik met keelontsteking thuis zat. Daarom hebben Djurres en ik ook de mogelijkheid gecreëerd om meerdere spelleiders te hebben, zodat we niet volledig afhankelijk worden van mij en mijn beschikbare tijd.
Sowieso is een extra spelleider nog welkom - bij voorkeur natuurlijk iemand, die overdag eventueel voor updates kan zorgen. Verstand van FM en eventueel de Editor is een pré, maar niet noodzakelijk. Het is namelijk redelijk makkelijk. Belangrijker is passie voor het spelletje en zin om mensen te vermaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |