Nope, rond half 6 pasquote:
jeeeezus wat duurt dat nog langquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nope, rond half 6 pasMaar heb wel nog de updates van afgelopen nacht, namelijk de gameperiode begin juni 2017 tot 2 september 2017. Al het transfernieuws dus, en nieuwe screens van attributes zodra ik de tijd heb thuis!
Wen er maar aanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jeeeezus wat duurt dat nog lang
Ik vroeg me al af wat jij deedquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:17 schreef Sejt het volgende:
Even zonder gein, ik heb een full-time baan, vrouw, dochter en huis. De reden dat ik zoveel tijd had was doordat ik met keelontsteking thuis zat. Daarom hebben Djurres en ik ook de mogelijkheid gecreëerd om meerdere spelleiders te hebben, zodat we niet volledig afhankelijk worden van mij en mijn beschikbare tijd.
Sowieso is een extra spelleider nog welkom - bij voorkeur natuurlijk iemand, die overdag eventueel voor updates kan zorgen. Verstand van FM en eventueel de Editor is een pré, maar niet noodzakelijk. Het is namelijk redelijk makkelijk. Belangrijker is passie voor het spelletje en zin om mensen te vermaken
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef Sejt het volgende:
Carlos tot 2020 in Nijmegen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |