quote:
Ik ga mijn eigen game maar weer eens hervatten, kijk morgen (misschien weer een seizoen verder?) wel hoe het met die looser gaat, of hij eindelijk al wat ballen heeft gekregenquote:
Spoortie en Prevc in een teamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef Sejt het volgende:
Spoortie op weg naar Engeland?
[ afbeelding ]
Hou het topic toch maar in de gaten voor nieuws later vanavondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen game maar weer eens hervatten, kijk morgen (misschien weer een seizoen verder?) wel hoe het met die looser gaat, of hij eindelijk al wat ballen heeft gekregen![]()
Lekker JL spelen met Willem II0,0 ambitie die gozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Normaal na degradatie is het hele team unhappy en zeker de basisspelers willen dan vertrekken.. Maar nee; deze knuppel tekent gewoon een nieuw contract, waarschijnlijk nog een slechter contract ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gaat ie een clubvoetballer zijn.
Mijn speler tekende ook bij na degradatie, maar wel tegen een beter loon als ik het goed zag. Gelukkig beproeft onze Surinaamse vriend zijn geluk in Duitsland op een niveau onder de Bundesliga.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:34 schreef dion_v_k het volgende:
Normaal na degradatie is het hele team unhappy en zeker de basisspelers willen dan vertrekken.. Maar nee; deze knuppel tekent gewoon een nieuw contract, waarschijnlijk nog een slechter contract ook
Er is wat fout gegaan bij die van mij, er staat enkel "undefined"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:46 schreef Sejt het volgende:
Zo, alle spelers hebben een update gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Zal 'm zo aanpassen, spel loopt op dit moment weekje verder.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Er is wat fout gegaan bij die van mij, er staat enkel "undefined"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |