Voor concerten te allen tijde vermijden inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het geluid in de Arena is met name een hel.
Het ging om U2 en ome Sjors. Die pakken nog wel eens de grote bak.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor concerten te allen tijde vermijden inderdaad.
U2quote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het ging om U2 en ome Sjors. Die pakken nog wel eens de grote bak.
Dit was geen AH XL, dit was de albertheijn in een dorp in Twente waar ze maar liefst 2 smaken hadden. Appel en Sinaasappel.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bah, appelsap. Beter haal je de cocos smoothies, of de aarbei.
Nederlandse band hequote:
niet eens die kartonnen pakken?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit was geen AH XL, dit was de albertheijn in een dorp in Twente waar ze maar liefst 2 smaken hadden. Appel en Sinaasappel.
Als U2 een stadiontour doet met de ArenA er in en ik wil ze zien zou ik ergens anders naartoe gaan. Mijn vader is met de Vertigo-tour naar Stade de France geweest om die reden, terwijl ze ook in Amsterdam kwamenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het ging om U2 en ome Sjors. Die pakken nog wel eens de grote bak.
Het was de Vertigo tour inderdaad. En de 25live tour. Overigens vond ik Sjors beter dan Bono.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als U2 een stadiontour doet met de ArenA er in en ik wil ze zien zou ik ergens anders naartoe gaan. Mijn vader is met de Vertigo-tour naar Stade de France geweest om die reden, terwijl ze ook in Amsterdam kwamen
Sjors?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was de Vertigo tour inderdaad. En de 25live tour. Overigens vond ik Sjors beter dan Bono.
Duh.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sjors?
edit; George Michael, zeg dat dan
Niet gezien, stond allemaal AH rommel en ik zag 2 innocent flesjesquote:
die kartonnen pakken moet je hebben, die zijn baas, Of kleine flesjes, maar die zijn ganz duurquote:Op maandag 28 januari 2013 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet gezien, stond allemaal AH rommel en ik zag 2 innocent flesjes
Hoezo spaties daar gaat dit toch niet ove r of wel? niet waar? wat bedoel je met het spatie probleem? chocolade letter hamster kooiquote:
Microsoftfanboy.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo spaties daar gaat dit toch niet ove r of wel? niet waar? wat bedoel je met het spatie probleem? chocolade letter hamster kooi
Is dat voor alles en iedereen of alleen voor mensen die tussen bladiebla en bladiebla win7 kochten?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Over microsoft, windows 8 pro is tot donderdag nog 29 euro, daarna 279
Dat is volgens mij voor iedereen. Ik draai op mijn cracktop nog vistaquote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat voor alles en iedereen of alleen voor mensen die tussen bladiebla en bladiebla win7 kochten?
http://www.microsoftstore(...)a676f0acf1408bee759cquote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Tchock het volgende:
Ik wil 8 wel proberen maar ik wil er vooral niet aan vast zitten
flinke prijsstijging nietwaar?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Over microsoft, windows 8 pro is tot donderdag nog 29 euro, daarna 279
Allebei, allebeiquote:
Hmm ik zie het. Is het overwegen waard...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.microsoftstore(...)a676f0acf1408bee759c
Als je met xp werkt mag je nog upgraden voor dit bedrag
Je link werkt nietquote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.microsoftstore(...)a676f0acf1408bee759c
Als je met xp werkt mag je nog upgraden voor dit bedrag
ik wil een nieuwe office, ik draai op mijn desktop nog 2003quote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen jullie zijn toch allemaal student? Dan is die software toch sowieso goedkoop?
Inderdaad, gewoon MSDNAAquote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen jullie zijn toch allemaal student? Dan is die software toch sowieso goedkoop?
Office 2013 is echt super mooi en fijnquote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe office, ik draai op mijn desktop nog 2003. Maar zelfs de student editie van 2010 is nog 119 euro
Probeer 5 tientjes. Surfspot.nlquote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe office, ik draai op mijn desktop nog 2003. Maar zelfs de student editie van 2010 is nog 119 euro
Microsoft heeft ook bijvoorbeeld Microsoft Research waar ze samenwerken met vele universiteiten. Wat dat betreft is Microsoft wel strategisch maatschappelijk bezig; ze pakken sociale kwesties als onderwijs aan maar hebben zelf ook profijt door goed personeel binnen te harkenquote:
Volgens mij gaat die 29.99 over een upgrade als ik het goed heb. De retailversie kost nú nog 40 euro dacht ikquote:Op maandag 28 januari 2013 16:19 schreef Joosie200 het volgende:
Als ik nou iets aan de metro interface had ivm touchscreen ala, maar zou je nu ook alvast 29,99 kunnen betalen: installatie niet benutten zodat je bij aanschaf van een SSD daar een cleane install van Win8 op kan gooien?Heb nu namelijk een win 7 home premium 64 bits oem geval en ben bang dat die ie mijn key niet meer pakt zodra ik mijn HDD eruit schop en Win 7 wil installeren op de ssd.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb ook een zakelijk MSDN account![]()
![]()
Ja, snap ik. Maar ik wil best upgraden, ooit een keer, maar nu even niet. Wil upgraden als ik een SSD in huis heb. Eerder niet. Want zodra die er is, doe ik toch een nieuwe install. En dan kan ik meteen zoiets meenemen snappez-vous? Daarom denk ik van: wat nu als je deze upgrade download, vervolgens op een usb-stick gooit, die bootable maakt zodat als de ssd erin zit je win8 zo kan installeren?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die 29.99 over een upgrade als ik het goed heb. De retailversie kost nú nog 40 euro dacht ik
Denk het wel he. Als je nu een auto koopt en je gaat hem volgende week gebruiken doet die het ook nog wel dusquote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar ik wil best upgraden, ooit een keer, maar nu even niet. Wil upgraden als ik een SSD in huis heb. Eerder niet. Want zodra die er is, doe ik toch een nieuwe install. En dan kan ik meteen zoiets meenemen snappez-vous? Daarom denk ik van: wat nu als je deze upgrade download, vervolgens op een usb-stick gooit, die bootable maakt zodat als de ssd erin zit je win8 zo kan installeren?
Dat dus. Elke euro is er een, kan ik hamsteren bij de AH voor die 10 euro die ik bespaarquote:Op maandag 28 januari 2013 16:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Denk het wel he. Als je nu een auto koopt en je gaat hem volgende week gebruiken doet die het ook nog wel dus
Gebruik het voornamelijk om gratis de nieuwste windows versies te krijgen (legaal). Dus misschien heb ik er de komende jaren toch niet zoveel meer aanquote:Op maandag 28 januari 2013 16:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb ook een zakelijk MSDN account![]()
![]()
Had je al gekeken op surfspot.nl?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:32 schreef Yreal het volgende:
Goedkope linkjes voor office 2013 mogen in de dm !
neequote:Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Had je al gekeken op surfspot.nl?
Office 2010 voor 48,75.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
neeik ben aan het buffelen en hier posten...
Vista zuigt apenballen inderdaad. Windows 7 is geweldig IMHO.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik heb hier Vista. Vista is ronduit slecht. Product waar Windows jarenlang aan gewerkt heeft.
Dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vista zuigt apenballen inderdaad. Windows 7 is geweldig IMHO.
Mooi, gefeliciteerd alvast.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:56 schreef Aurelius. het volgende:
Belasting ging best lekker. Alleen 1 Vpb over fiscale eenheid waar ik niet lekker uitkwam met 4 Awr enzo maar toch de rest veel naar mijn weten correcte dingen kunnen invullen. Had eigenlijk bij de Vpb een deelnemingsvrijstelling vraag verwacht maar die kwam dus niet
Heel dat 'Murica gaat dood aan alle copyright, patenten en anti-piraterij wetten die er daar uit komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:53 schreef Yreal het volgende:
In amerika is het simlock vrij maken van je telefoon nu strafbaar![]()
http://www.theatlantic.co(...)r-smartphone/272552/
En het ironische is dus dat juist al deze wetten die misbruikt worden om burgers aan te pakken hun oorsprong hebben in auteursvrijheid en dergelijkequote:
Ach die Obama staat natuurlijk haaks op alles wat Amerika is/was. Forward noemt hij dat. Amerika is al lang niet meer wat het ooit was, maar dat vinden sommigen ook heel niet erg. Als aanhanger van het conservatisme vind ik het wel jammer.quote:
Hoezo? Persco?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Bea gaat d'r aftreden bekend maken (althans, vermoed ik) Of Friso is dood, kan ook nog
Kreeg net een breaking-news van nos-appquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
En het ironische is dus dat juist al deze wetten die misbruikt worden om burgers aan te pakken hun oorsprong hebben in auteursvrijheid en dergelijke
Inderdaad. Ik gruwel bij verhalen als die van basisscholen die worden aangeklaagd omdat ze samen met een stel kinderen een liedje spelen in de musical, of ze even willen betalen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef Tchock het volgende:
Het is trouwens niets Amerikaans hoor. Wetgeving als dat zit er in Europa ook aan te komen; ACTA is maar net afgewend maar zijn plaatsvervangers als de CETA staan om de hoek
De conservatieve beweging in Amerika slaat nergens op. Niet het conservatisme zelf, bedoel ik, maar de hele Republikeinse partij draait om hebzucht. Geld verdienen en de armen verdrukken onder het motto van 'vrijheid'. Heel Amerika is verrot en Obama maakt daar net zo goed onderdeel van uit.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ach die Obama staat natuurlijk haaks op alles wat Amerika is/was. Forward noemt hij dat. Amerika is al lang niet meer wat het ooit was, maar dat vinden sommigen ook heel niet erg. Als aanhanger van het conservatisme vind ik het wel jammer.
Wat ben je weer positief.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
De conservatieve beweging in Amerika slaat nergens op. Niet het conservatisme zelf, bedoel ik, maar de hele Republikeinse partij draait om hebzucht. Geld verdienen en de armen verdrukken onder het motto van 'vrijheid'. Heel Amerika is verrot en Obama maakt daar net zo goed onderdeel van uit.
Iets anders kan niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Giku het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze er dit jaar de brui aan geeft.
Dat of iets met Friso.
Republikeinse partij draait om hebzucht? Is dit in de categorie: alle VVD'ers zijn vuile rijke kapitalisten?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
De conservatieve beweging in Amerika slaat nergens op. Niet het conservatisme zelf, bedoel ik, maar de hele Republikeinse partij draait om hebzucht. Geld verdienen en de armen verdrukken onder het motto van 'vrijheid'. Heel Amerika is verrot en Obama maakt daar net zo goed onderdeel van uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |