neequote:Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Had je al gekeken op surfspot.nl?
Office 2010 voor 48,75.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
neeik ben aan het buffelen en hier posten...
Vista zuigt apenballen inderdaad. Windows 7 is geweldig IMHO.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik heb hier Vista. Vista is ronduit slecht. Product waar Windows jarenlang aan gewerkt heeft.
Dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vista zuigt apenballen inderdaad. Windows 7 is geweldig IMHO.
Mooi, gefeliciteerd alvast.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:56 schreef Aurelius. het volgende:
Belasting ging best lekker. Alleen 1 Vpb over fiscale eenheid waar ik niet lekker uitkwam met 4 Awr enzo maar toch de rest veel naar mijn weten correcte dingen kunnen invullen. Had eigenlijk bij de Vpb een deelnemingsvrijstelling vraag verwacht maar die kwam dus niet
Heel dat 'Murica gaat dood aan alle copyright, patenten en anti-piraterij wetten die er daar uit komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:53 schreef Yreal het volgende:
In amerika is het simlock vrij maken van je telefoon nu strafbaar![]()
http://www.theatlantic.co(...)r-smartphone/272552/
En het ironische is dus dat juist al deze wetten die misbruikt worden om burgers aan te pakken hun oorsprong hebben in auteursvrijheid en dergelijkequote:
Ach die Obama staat natuurlijk haaks op alles wat Amerika is/was. Forward noemt hij dat. Amerika is al lang niet meer wat het ooit was, maar dat vinden sommigen ook heel niet erg. Als aanhanger van het conservatisme vind ik het wel jammer.quote:
Hoezo? Persco?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Bea gaat d'r aftreden bekend maken (althans, vermoed ik) Of Friso is dood, kan ook nog
Kreeg net een breaking-news van nos-appquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
En het ironische is dus dat juist al deze wetten die misbruikt worden om burgers aan te pakken hun oorsprong hebben in auteursvrijheid en dergelijke
Inderdaad. Ik gruwel bij verhalen als die van basisscholen die worden aangeklaagd omdat ze samen met een stel kinderen een liedje spelen in de musical, of ze even willen betalen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef Tchock het volgende:
Het is trouwens niets Amerikaans hoor. Wetgeving als dat zit er in Europa ook aan te komen; ACTA is maar net afgewend maar zijn plaatsvervangers als de CETA staan om de hoek
De conservatieve beweging in Amerika slaat nergens op. Niet het conservatisme zelf, bedoel ik, maar de hele Republikeinse partij draait om hebzucht. Geld verdienen en de armen verdrukken onder het motto van 'vrijheid'. Heel Amerika is verrot en Obama maakt daar net zo goed onderdeel van uit.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ach die Obama staat natuurlijk haaks op alles wat Amerika is/was. Forward noemt hij dat. Amerika is al lang niet meer wat het ooit was, maar dat vinden sommigen ook heel niet erg. Als aanhanger van het conservatisme vind ik het wel jammer.
Wat ben je weer positief.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
De conservatieve beweging in Amerika slaat nergens op. Niet het conservatisme zelf, bedoel ik, maar de hele Republikeinse partij draait om hebzucht. Geld verdienen en de armen verdrukken onder het motto van 'vrijheid'. Heel Amerika is verrot en Obama maakt daar net zo goed onderdeel van uit.
Iets anders kan niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Giku het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze er dit jaar de brui aan geeft.
Dat of iets met Friso.
Republikeinse partij draait om hebzucht? Is dit in de categorie: alle VVD'ers zijn vuile rijke kapitalisten?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
De conservatieve beweging in Amerika slaat nergens op. Niet het conservatisme zelf, bedoel ik, maar de hele Republikeinse partij draait om hebzucht. Geld verdienen en de armen verdrukken onder het motto van 'vrijheid'. Heel Amerika is verrot en Obama maakt daar net zo goed onderdeel van uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |