Ik ben dan weer nooit in de Ziggo Dome geweest maar Ahoy is niet slecht. Parkeergelegenheid is goed en je bent snel op de ring. Dat is in de hoek van de Arena een regelrechte hel.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Nog afgezien van het feit dat de Ziggo Dome veel beter schijnt te zijn qua geluid, licht en catering, maar daar heb ik geen eigen ervaring mee aangezien ik nog nooit in Ahoy ben geweest.
Oh, toen ik er was was wegkomen geen enkel probleem, laat staan een helquote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer nooit in de Ziggo Dome geweest maar Ahoy is niet slecht. Parkeergelegenheid is goed en je bent snel op de ring. Dat is in de hoek van de Arena een regelrechte hel.
Misschien is het ook wel gerelateerd aan het leegstromen van de Arena hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, toen ik er was was wegkomen geen enkel probleem, laat staan een hel
Goedzo!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Had ik onthouden uit een ouder topic
Ja, zou kunnen. Laatst was voor de eerste keer tegelijk een concert in de ArenA, Ziggo Dome en de HMH en toen viel het blijkbaar ook reuze mee. Ze hebben met de bouw van het Ziggo Dome de parkeergelegenheden en toegangswegen flink uitgebreid geloof ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel gerelateerd aan het leegstromen van de Arena hoor.
Dat behoorde niet tot de stofquote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef Actaeon het volgende:
Oh en de formele administratieve bepalingen in art 30 e.v. niet vergeten! Factuur e.d. in de uitvoeringsbeschikking staat daar ook nog wat over maar ik weet niet in hoeverre je dat allemaal moet weten.
En ook niet vergeten dat er zoiets bestaat als de Btw-richtlijn waar de Wet OB weer op gebaseerd is maar die niet helemaal 100% overlapping vertonen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
- Altijd bij art. 1 Wet OB beginnen en dan stapsgewijs voor zover nodig artt 3-6 doorlopen en onthouden dat je recht op aftrek in art. 2 staat en waar de aftrek uit bestaat in art. 15.
- Niet de uitvoeringsbeschikking en het Bua vergeten.
thanksquote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef Actaeon het volgende:
Oh en de formele administratieve bepalingen in art 30 e.v. niet vergeten! Factuur e.d. in de uitvoeringsbeschikking staat daar ook nog wat over maar ik weet niet in hoeverre je dat allemaal moet weten.
En ook niet vergeten dat er zoiets bestaat als de Btw-richtlijn waar de Wet OB weer op gebaseerd is maar die niet helemaal 100% overlapping vertonen.
Ah okequote:
Als Ajax speelt is het wel degelijk verschrikkelijk om daar weg te komen, zeker in combinatie met activiteiten in het Ziggo Dome.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Laatst was voor de eerste keer tegelijk een concert in de ArenA, Ziggo Dome en de HMH en toen viel het blijkbaar ook reuze mee. Ze hebben met de bouw van het Ziggo Dome de parkeergelegenheden en toegangswegen flink uitgebreid geloof ik.
Ben wat aan het uitzoeken in het kader van het ambtenarenrecht. Merk toch wel dat mijn 'liefde' meer bij de civiele werknemer/werkgever ligtquote:
Ah, oké. Toen ik er was was de ArenA leeg, toen viel het best meequote:Op maandag 28 januari 2013 15:53 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als Ajax speelt is het wel degelijk verschrikkelijk om daar weg te komen, zeker in combinatie met activiteiten in het Ziggo Dome.
Het geluid in de Arena is met name een hel.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer nooit in de Ziggo Dome geweest maar Ahoy is niet slecht. Parkeergelegenheid is goed en je bent snel op de ring. Dat is in de hoek van de Arena een regelrechte hel.
Goed zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, oké. Toen ik er was was de ArenA leeg, toen viel het best meeMaar ik geloof je op je woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |