Ik ben dan weer nooit in de Ziggo Dome geweest maar Ahoy is niet slecht. Parkeergelegenheid is goed en je bent snel op de ring. Dat is in de hoek van de Arena een regelrechte hel.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Nog afgezien van het feit dat de Ziggo Dome veel beter schijnt te zijn qua geluid, licht en catering, maar daar heb ik geen eigen ervaring mee aangezien ik nog nooit in Ahoy ben geweest.
Oh, toen ik er was was wegkomen geen enkel probleem, laat staan een helquote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer nooit in de Ziggo Dome geweest maar Ahoy is niet slecht. Parkeergelegenheid is goed en je bent snel op de ring. Dat is in de hoek van de Arena een regelrechte hel.
Misschien is het ook wel gerelateerd aan het leegstromen van de Arena hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, toen ik er was was wegkomen geen enkel probleem, laat staan een hel
Goedzo!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Had ik onthouden uit een ouder topic
Ja, zou kunnen. Laatst was voor de eerste keer tegelijk een concert in de ArenA, Ziggo Dome en de HMH en toen viel het blijkbaar ook reuze mee. Ze hebben met de bouw van het Ziggo Dome de parkeergelegenheden en toegangswegen flink uitgebreid geloof ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel gerelateerd aan het leegstromen van de Arena hoor.
Dat behoorde niet tot de stofquote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef Actaeon het volgende:
Oh en de formele administratieve bepalingen in art 30 e.v. niet vergeten! Factuur e.d. in de uitvoeringsbeschikking staat daar ook nog wat over maar ik weet niet in hoeverre je dat allemaal moet weten.
En ook niet vergeten dat er zoiets bestaat als de Btw-richtlijn waar de Wet OB weer op gebaseerd is maar die niet helemaal 100% overlapping vertonen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
- Altijd bij art. 1 Wet OB beginnen en dan stapsgewijs voor zover nodig artt 3-6 doorlopen en onthouden dat je recht op aftrek in art. 2 staat en waar de aftrek uit bestaat in art. 15.
- Niet de uitvoeringsbeschikking en het Bua vergeten.
thanksquote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef Actaeon het volgende:
Oh en de formele administratieve bepalingen in art 30 e.v. niet vergeten! Factuur e.d. in de uitvoeringsbeschikking staat daar ook nog wat over maar ik weet niet in hoeverre je dat allemaal moet weten.
En ook niet vergeten dat er zoiets bestaat als de Btw-richtlijn waar de Wet OB weer op gebaseerd is maar die niet helemaal 100% overlapping vertonen.
Ah okequote:
Als Ajax speelt is het wel degelijk verschrikkelijk om daar weg te komen, zeker in combinatie met activiteiten in het Ziggo Dome.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Laatst was voor de eerste keer tegelijk een concert in de ArenA, Ziggo Dome en de HMH en toen viel het blijkbaar ook reuze mee. Ze hebben met de bouw van het Ziggo Dome de parkeergelegenheden en toegangswegen flink uitgebreid geloof ik.
Ben wat aan het uitzoeken in het kader van het ambtenarenrecht. Merk toch wel dat mijn 'liefde' meer bij de civiele werknemer/werkgever ligtquote:
Ah, oké. Toen ik er was was de ArenA leeg, toen viel het best meequote:Op maandag 28 januari 2013 15:53 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als Ajax speelt is het wel degelijk verschrikkelijk om daar weg te komen, zeker in combinatie met activiteiten in het Ziggo Dome.
Het geluid in de Arena is met name een hel.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer nooit in de Ziggo Dome geweest maar Ahoy is niet slecht. Parkeergelegenheid is goed en je bent snel op de ring. Dat is in de hoek van de Arena een regelrechte hel.
Goed zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, oké. Toen ik er was was de ArenA leeg, toen viel het best meeMaar ik geloof je op je woord.
Voor concerten te allen tijde vermijden inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het geluid in de Arena is met name een hel.
Het ging om U2 en ome Sjors. Die pakken nog wel eens de grote bak.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor concerten te allen tijde vermijden inderdaad.
U2quote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het ging om U2 en ome Sjors. Die pakken nog wel eens de grote bak.
Dit was geen AH XL, dit was de albertheijn in een dorp in Twente waar ze maar liefst 2 smaken hadden. Appel en Sinaasappel.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bah, appelsap. Beter haal je de cocos smoothies, of de aarbei.
Nederlandse band hequote:
niet eens die kartonnen pakken?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit was geen AH XL, dit was de albertheijn in een dorp in Twente waar ze maar liefst 2 smaken hadden. Appel en Sinaasappel.
Als U2 een stadiontour doet met de ArenA er in en ik wil ze zien zou ik ergens anders naartoe gaan. Mijn vader is met de Vertigo-tour naar Stade de France geweest om die reden, terwijl ze ook in Amsterdam kwamenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het ging om U2 en ome Sjors. Die pakken nog wel eens de grote bak.
Het was de Vertigo tour inderdaad. En de 25live tour. Overigens vond ik Sjors beter dan Bono.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als U2 een stadiontour doet met de ArenA er in en ik wil ze zien zou ik ergens anders naartoe gaan. Mijn vader is met de Vertigo-tour naar Stade de France geweest om die reden, terwijl ze ook in Amsterdam kwamen
Sjors?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was de Vertigo tour inderdaad. En de 25live tour. Overigens vond ik Sjors beter dan Bono.
Duh.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sjors?
edit; George Michael, zeg dat dan
Niet gezien, stond allemaal AH rommel en ik zag 2 innocent flesjesquote:
die kartonnen pakken moet je hebben, die zijn baas, Of kleine flesjes, maar die zijn ganz duurquote:Op maandag 28 januari 2013 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet gezien, stond allemaal AH rommel en ik zag 2 innocent flesjes
Hoezo spaties daar gaat dit toch niet ove r of wel? niet waar? wat bedoel je met het spatie probleem? chocolade letter hamster kooiquote:
Microsoftfanboy.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo spaties daar gaat dit toch niet ove r of wel? niet waar? wat bedoel je met het spatie probleem? chocolade letter hamster kooi
Is dat voor alles en iedereen of alleen voor mensen die tussen bladiebla en bladiebla win7 kochten?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Over microsoft, windows 8 pro is tot donderdag nog 29 euro, daarna 279
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |