Voor concerten te allen tijde vermijden inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het geluid in de Arena is met name een hel.
Het ging om U2 en ome Sjors. Die pakken nog wel eens de grote bak.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor concerten te allen tijde vermijden inderdaad.
U2quote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het ging om U2 en ome Sjors. Die pakken nog wel eens de grote bak.
Dit was geen AH XL, dit was de albertheijn in een dorp in Twente waar ze maar liefst 2 smaken hadden. Appel en Sinaasappel.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bah, appelsap. Beter haal je de cocos smoothies, of de aarbei.
Nederlandse band hequote:
niet eens die kartonnen pakken?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit was geen AH XL, dit was de albertheijn in een dorp in Twente waar ze maar liefst 2 smaken hadden. Appel en Sinaasappel.
Als U2 een stadiontour doet met de ArenA er in en ik wil ze zien zou ik ergens anders naartoe gaan. Mijn vader is met de Vertigo-tour naar Stade de France geweest om die reden, terwijl ze ook in Amsterdam kwamenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het ging om U2 en ome Sjors. Die pakken nog wel eens de grote bak.
Het was de Vertigo tour inderdaad. En de 25live tour. Overigens vond ik Sjors beter dan Bono.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als U2 een stadiontour doet met de ArenA er in en ik wil ze zien zou ik ergens anders naartoe gaan. Mijn vader is met de Vertigo-tour naar Stade de France geweest om die reden, terwijl ze ook in Amsterdam kwamen
Sjors?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was de Vertigo tour inderdaad. En de 25live tour. Overigens vond ik Sjors beter dan Bono.
Duh.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sjors?
edit; George Michael, zeg dat dan
Niet gezien, stond allemaal AH rommel en ik zag 2 innocent flesjesquote:
die kartonnen pakken moet je hebben, die zijn baas, Of kleine flesjes, maar die zijn ganz duurquote:Op maandag 28 januari 2013 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet gezien, stond allemaal AH rommel en ik zag 2 innocent flesjes
Hoezo spaties daar gaat dit toch niet ove r of wel? niet waar? wat bedoel je met het spatie probleem? chocolade letter hamster kooiquote:
Microsoftfanboy.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo spaties daar gaat dit toch niet ove r of wel? niet waar? wat bedoel je met het spatie probleem? chocolade letter hamster kooi
Is dat voor alles en iedereen of alleen voor mensen die tussen bladiebla en bladiebla win7 kochten?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Over microsoft, windows 8 pro is tot donderdag nog 29 euro, daarna 279
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |