De voorpagina van een landelijke krant zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeg ik zweer het en ik film het en pleur het op Fok!. Zeg zelfs maar HOE je het ontregelt wil hebben.
De laatste keer dat ik ziek was zat ik op de basisschool man.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neger wil je soms net zo ziek worden als ik?
Die hoeven zich niet te verkleden om als carnavalsact gekwalificeerd te worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus man. Die Doublepain of buitendam of DAVY, mrstylo... Die zou je toch graag alle hoeken van de kamer willen laten zien.
Daar kom je al op als je je konijn kwijt bentquote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
De voorpagina van een landelijke krant zou niet verkeerd zijn.
Ja dat wordt vrij lastig. Nee maar serieus, zeg het maar. Ik ga daar rustig in mijn onderbroek stuntrijden met twee fakkels achterop ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
De voorpagina van een landelijke krant zou niet verkeerd zijn.
Je was laatst nog ziek man.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ziek was zat ik op de basisschool man.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die hoeven zich niet te verkleden om als carnavalsact gekwalificeerd te worden.
Of hij is uit de ontkenningsfase.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, is 't uit met je chick? Ben je daarom aan 't emo eten geslagen?
Nou ja, deal.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat wordt vrij lastig. Nee maar serieus, zeg het maar. Ik ga daar rustig in mijn onderbroek stuntrijden met twee fakkels achterop ofzo.![]()
En daarna een boer op zijn muil slaan.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
De stroopwafel is letterlijk en figuurlijk verkeerd gevallen./quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
Is het aan geweest dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
Zal eerder compleet verrot zijn geweest van de vorige nacht.quote:
Ok, ik heb 50 euro over om van dat eerste een gifje te krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat wordt vrij lastig. Nee maar serieus, zeg het maar. Ik ga daar rustig in mijn onderbroek stuntrijden met twee fakkels achterop ofzo.![]()
En daarna een boer op zijn muil slaan.
10e is zondag en werk ik, 11e in de avond tentamen. Dan moet het maar op de 12e, want vanaf de 13e zit ik in Dublin.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, deal.Als je dat doet ben je mijn held voor het leven.
Kijk, dat rendeert al over 11 maandenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Jij krijgt mijn stem bij de Awards aan het eind van dit jaar.
Wanneer het gebeurt maakt niet uit man, als het maar gebeurtquote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
10e is zondag en werk ik, 11e in de avond tentamen. Dan moet het maar op de 12e, want vanaf de 13e zit ik in Dublin.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
Arno denkt echt dat hij overal verstand van heeft he
quote:
quote:
Ik heb geen idee man, maar was serieus toen ik zei dat ik dacht dat je een chick had. Ik hou 't ook allemaal niet helemaal bij wie wat doet.quote:
Breng een pot van 500 euro bij elkaar en ik regel zelfs dat er een lekker wijf achterop zit.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, ik heb 50 euro over om van dat eerste een gifje te krijgen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, je wordt weer te kijk gezet
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Breng een pot van 500 euro bij elkaar en ik regel zelfs dat er een lekker wijf achterop zit.
Hell, ik regel zelfs dat MAMA BRUINS achterop zit. True story.
Ik moet de eerste vrouw nog vinden die het langer dan een week met me uithoudt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, maar was serieus toen ik zei dat ik dacht dat je een chick had. Ik hou 't ook allemaal niet helemaal bij wie wat doet.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw nog vinden die het langer dan een week met me uithoudt.
Heb jij zoveel sjaals meegenomen, laaielichtert..quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef Typisch het volgende:
ik moest vanmiddag lachen toen immers weer de sterren van de hemel speelde
Davy niet wat voor je?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ollie is teleurgesteldquote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb jij zoveel sjaals meegenomen, laaielichtert..
Ben je zo apart dan in 't echt?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
sjaals? ik had alleen mijn eigen groene bij mijquote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb jij zoveel sjaals meegenomen, laaielichtert..
Was het nog lachen bij Hap op schoot?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
sjaals? ik had alleen mijn eigen groene bij mij
tis wat.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
Er staat weer een TR open. Ik word schijtziek van jullie.
Welk'n grap?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF en Happel hadden die grap al gemaakt man.
gvdquote:Op zondag 27 januari 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF en Happel hadden die grap al gemaakt man.
+1 note?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
HMF heeft een leuke grap gemaakt in de laatste TR.
nsb'erquote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
wtfquote:Op zondag 27 januari 2013 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was het nog lachen bij Hap op schoot?
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
HMF heeft een leuke grap gemaakt in de laatste TR.
GGMM vond jij dit ook zo'n geslaagde post?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij mist gewoon een vaderfiguur, GGMM is meer een moeder voor hem.
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
Er staat weer een TR open. Ik word schijtziek van jullie.
multitaskquote:Op zondag 27 januari 2013 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajacied422 is mijn privé-spytool.
Meh, aardig.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM vond jij dit ook zo'n geslaagde post?
TR's gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ik snap 't niet, wat hebben ze gedaan GGMM?
Aan die lage streepje weet je gelijk wie de eerste TR heeft gedaan.quote:
Je hebt het ook doorgelezen? Wij waren zo lekker bezig in dat topic, komen Doublepain en Stylo de boel ineens verziekenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, aardig.
Hij zette zich daarna wel weer volkomen voor lul in het Nicki Minaj-topic
Neuh. Zoals ik hier ben, ben ik in het echt ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je zo apart dan in 't echt?
Je bent er wel zuur van manquote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het ook doorgelezen? Wij waren zo lekker bezig in dat topic, komen Doublepain en Stylo de boel ineens verzieken
Ja, echt treurig ja. Dat topic was zo mooi gisteren en zij verpesten het volledig.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het ook doorgelezen? Wij waren zo lekker bezig in dat topic, komen Doublepain en Stylo de boel ineens verzieken
En zware botten toch.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh. Zoals ik hier ben, ben ik in het echt ook.
En ben vrij bot en direct.
Ik ging je beschermen manquote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, aardig.
Hij zette zich daarna wel weer volkomen voor lul in het Nicki Minaj-topic
Dank je voor deze ondersteuning.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
GGMM vond jij dit ook zo'n geslaagde post?
[..]
Ik schaam mij voor hun Rihanna fetisj. Ik vind Nicki delen niet erg, maar het moet dat wel exclusief bij Nicki blijven.quote:
Rot op man. DP begon.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Verander dan wat. De wereld gaat zich echt niet aan jou aanpassen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh. Zoals ik hier ben, ben ik in het echt ook.
En ben vrij bot en direct.
Nah, lijkt me wel beter als de wereld zich aan mij aanpast.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
Verander dan wat. De wereld gaat zich echt niet aan jou aanp
Bedoelde meer dat DP begon met het trollen. Dus hij mag het zelf ook verpesten.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als argument gebruiken dat de ander begon
Dan maar veel geld verdienen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook nog dik en lelijk, ja. Zit niet mee hoor.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik zag dat vandaag F'noord supporters zich aan Ajax aanpassen.
Ja, ik vond het ook een beetje een rare post van kapitein.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
Happel heeft gelijk. Hij moet gewoon zichzelf blijven.
Ok, miss moet je moslim worden. Die denken er dus hetzelfde over en vrouwen moeten gedwongen bij hun man blijven en je mag er zo bot en direct tegen doen als je zelf wilt man.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, lijkt me wel beter als de wereld zich aan mij aanpast.
Net als Dirk Kuijt dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
Happel heeft gelijk. Hij moet gewoon zichzelf blijven.
Heb gewoon 't beste voor met Happel.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook een beetje een rare post van kapitein.
Joh en waar zat jij 12:30?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Het Legioen ging lekker vroeg naar huis.
Je was er ook?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Je doet er echt alles aan he.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste reclame van het jaar.
die olifant
Ze hadden hun plezier al gehad, omdat Ajax verloor natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze zijn daar wel erg traag idd. Maar ik bemoei me er niet mee.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb al een TR in Nicki topic gemaakt maar de mods daar negeren me. GGMM gebruik je connecties even
Iedereen ging naar de dierentuinquote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik zag dat vandaag F'noord supporters zich aan Ajax aanpassen.
Aan wat? Mensen zijn al overtuigt van zijn clubvoorkeur.quote:
Ik voel mij vereerdquote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[ link | afbeelding ]
image upload
triplemonitorsetup
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen ging naar de dierentuin
HMF komt zo naar je toe.quote:
ik had ook zon aanval vandaagquote:
Haha!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje zeg, en nu ga je zeker eten pakken?
Ik ben magerder dan HMF, Happel en Caland. Dus noem je hun nu eigenlijk ook dikzakken.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snel terugtrekken
[..]
Dikzak.
[..]
Dikzak.
Idd, alsof zijn piemel honger oplost.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe zou dat het probleem moeten oplossen?
'Ik heb een droge mond'quote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje zeg, en nu ga je zeker eten pakken?
HMF zijn aanwezigheid vult alles, zelfs de inwendige leegtes.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe zou dat het probleem moeten oplossen?
En jij bent er voor de flauwe grappen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF zijn aanwezigheid vult alles, zelfs de inwendige leegtes.
Heb al bieri geklapt man.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Ik heb een droge mond'
BAM BITCH OWOOWWWOWWW
Bedankt dat jij mijn grap nog probeert te redden.quote:
Ik heb paprikachips.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb zin in bolognese chips van croky, maar ik heb het niet in huis.
Ik heb kroepoek in huis, maar heb zin in croky paprika frietjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
nog steeds ontkenningsfase.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij eens de Heerenveen fan uithangen!
...echtquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij Bony, ik HMF.
Heb ik toch een betere smaak dan jij.
Weg gegooid.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ligt in de kast hier, mien jong. Heb jij je stroopwafelkoffie al op?
ik vind het lekker.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
Paprika chips op hier, is eigenlijk best smerig.
Je bent toch niet aan het lijnen he? Vrouwen vallen niet op je looks maar om je geld. Zie je heldin Celine Dion.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb trek in een cracker, dus ik ga het nu pakken.
Naturel is lekkerder iddquote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
Paprika chips op hier, is eigenlijk best smerig.
Zo hey, wie denk jij dat je bent dan, de koningin van Engeland?quote:
Ik ben de baas der bazen, kan doen wat ik wil.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, wie denk jij dat je bent dan, de koningin van Engeland?
Koffie weggooien omdat er een stukje stroopwafel in zit
Dat is HMF al.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben de baas der bazen, kan doen wat ik wil.
Ik heb er sympathie voor en het is leuk om elke wedstrijd met je opa naar het voetbal te kijken, dan maakt de club niet eens uit. Uitwedstrijden pak ik voor de sfeer samen met me maten, ook gezellig. Zo ben ik ook weleens op de Z-Side geweest met een kameraad die in Oosterpark woont.quote:
Geen vriendin hebben maar wel all you need is love kijken.quote:
ik heb nu trek in doritos, heb ze ook niet in huisquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
Als je lef hebt, blijf je gewoon moderator zonder je ID te geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben de baas der bazen, kan doen wat ik wil.
Was het ook je club als het niet de beste was van Nederland?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb er sympathie voor en het is leuk om elke wedstrijd met je opa naar het voetbal te kijken, dan maakt de club niet eens uit. Uitwedstrijden pak ik voor de sfeer samen met me maten, ook gezellig. Zo ben ik ook weleens op de Z-Side geweest met een kameraad die in Oosterpark woont.
Maar Ajax is mijn club! Dat blijft zo!
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb er sympathie voor en het is leuk om elke wedstrijd met je opa naar het voetbal te kijken, dan maakt de club niet eens uit. Uitwedstrijden pak ik voor de sfeer samen met me maten, ook gezellig. Zo ben ik ook weleens op de Z-Side geweest met een kameraad die in Oosterpark woont.
Beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja als je dan toch moet kiezen dan kies jij maar de club die het meeste wint/gewonnen heeft he, logisch wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom ben jij ervoor? Omdat je uit Amsterdam komt? Nou hier hetzelfde.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het ook je club als het niet de beste was van Nederland?
Ik zap er net langs en zie een enorm pukkelige jongen met Matsoe Matsoe kapsel die een evenzo lelijk wijf vraagt om haar terug te krijgen. Vond 't wel fascinerend.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen vriendin hebben maar wel all you need is love kijken.
Ik moet het toch compenseren man. Ik kan nu 2 maanden niet sporten..quote:Op zondag 27 januari 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het lijnen he? Vrouwen vallen niet op je looks maar om je geld. Zie je heldin Celine Dion.
Huismerk van de Digros jonguhnquote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens is paprika chips van de crocky lekkerder dan die van de lays.
Lays is sowieso kankertroep. Die bolognese daarvan is echt niet weg te krijgen man.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Jij bent dik.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Na de Doritos Cheese pak ik zo maar de zwarte zak van Doritos.
Want je hebt 1 week in Amsterdam gewoond?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom ben jij ervoor? Omdat je uit Amsterdam komt? Nou hier hetzelfde.
Nee man, ga weg mafkees. Die chips van Croky smaken zo apart he.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Je postte die foto echt alleen om dit nog een keer te kunnen typen he? Al moet ik je gelijk geven dat Caland zijn post erg voorspelbaar was.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja kijk mijn halve familie is het dus ik kan iedergeval zeggen Amsterdamse achtergrond.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want je hebt 1 week in Amsterdam gewoond?
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja kijk mijn halve familie is het dus ik kan iedergeval zeggen Amsterdamse achtergrond.
Ik ben gehacked manquote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet het toch compenseren man. Ik kan nu 2 maanden niet sporten..
En dan kan ik ook al niet op het brazzers account van je komen.
Ik deed dit speciaal omdat Caland en Typisch er altijd zo leuk op reagerenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je postte die foto echt alleen om dit nog een keer te kunnen typen he? Al moet ik je gelijk geven dat Caland zijn post erg voorspelbaar was.
Dan gaan ze Sumo worstellen?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Interessant. Ik ben wel benieuwd wie er in een gevecht zou winnen.
En ja ik ben er geboren maar woonde in Zaandam en niet Amsterdam dus daar zit de fout inderdaad.quote:
Oh sorry oke, dan vind ik Lays toch lekkerder.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, ga weg mafkees. Die chips van Croky smaken zo apart he.
HMF natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht helpt dit nog enigszins.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet het toch compenseren man. Ik kan nu 2 maanden niet sporten..
En dan kan ik ook al niet op het brazzers account van je komen.
Al was je geboren in Tokyo, gewoonquote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ja ik ben er geboren maar woonde in Zaandam en niet Amsterdam dus daar zit de fout inderdaad.
Ik heb famillie in de VS, in Alkmaar en heel veel in Hoofddorp. Ben ik nu ook deels alkmaars of een hoofddorper of een amerikaan ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja kijk mijn halve familie is het dus ik kan iedergeval zeggen Amsterdamse achtergrond.
Ik ben een keer met wat vrienden naar WillemII - Excelsior geweest. Doe ik ook nooit meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
Sowieso lijkt me dat echt bizar naar uitwedstrijden van een club gaan waar je niet eens voor bent.
Oh sorry ik vind Croky ook lekkerder omdat jij 't zegt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry oke, dan vind ik Lays toch lekkerder.
HMF en ik vechten niet tegen elkaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij zouden echt het perfecte stelletje zijn samen. Het is dat ik niet op mannen val.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sorry ik vind Croky ook lekkerder omdat jij 't zegt.
Nou ja sympathie is misschien verkeerd uitgedrukt. Het is mijn 2e club. Maar omdat je geen 2 clubs kan supporten en Ajax is echt MIJN club is noem ik het sympahtie. Ik juich ook gewoon voor Heerenveen en hoop natuurlijk altijd dat ze winnen (behalve tegen Ajax).quote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
Sowieso lijkt me dat echt bizar naar uitwedstrijden van een club gaan waar je niet eens voor bent.
Ik ben vorig jaar naar nec - vitesse geweest in dat 'sfeer' vak.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een keer met wat vrienden naar WillemII - Excelsior geweest. Doe ik ook nooit meer.
Die heeft het door een ander mannetje laten doen natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iemand van FOK! heeft het gestolen, ik verdenk HMF.
Ga weg joh boeler.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij zouden echt het perfecte stelletje zijn samen. Het is dat ik niet op mannen val.
Ik was daar ook, pa had kaarten van de KNVB gekregen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja sympathie is misschien verkeerd uitgedrukt. Het is mijn 2e club. Maar omdat je geen 2 clubs kan supporten en Ajax is echt MIJN club is noem ik het sympahtie. Ik juich ook gewoon voor Heerenveen en hoop natuurlijk altijd dat ze winnen (behalve tegen Ajax).
Ben toen ook naar de bekerfinale Heerenveen - Twente in de Kuip geweest, helemaal uit je dak gaan. Mooi toch?
Het zit er gewoon ingegoten, pa is voor Ajax (vroeger fanatieker dan nu). Hoe is het bij jou ontstaan dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb famillie in de VS, in Alkmaar en heel veel in Hoofddorp. Ben ik nu ook deels alkmaars of een hoofddorper of een amerikaan ja?
Ja, dat zeg ik. Je bent gewoon Heerenveensupporter.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja sympathie is misschien verkeerd uitgedrukt. Het is mijn 2e club. Maar omdat je geen 2 clubs kan supporten en Ajax is echt MIJN club is noem ik het sympahtie. Ik juich ook gewoon voor Heerenveen en hoop natuurlijk altijd dat ze winnen (behalve tegen Ajax).
Ben toen ook naar de bekerfinale Heerenveen - Twente in de Kuip geweest, helemaal uit je dak gaan. Mooi toch?
Ik ging 2 jaar terug wel eens naar Dordt met wat maten en dan daarna de kroeg in duiken. Wat een aids stadionnetje is dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een keer met wat vrienden naar WillemII - Excelsior geweest. Doe ik ook nooit meer.
Ik werd fan, omdat ze bovenaan stonden.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het zit er gewoon ingegoten, pa is voor Ajax (vroeger fanatieker dan nu). Hoe is het bij jou ontstaan dan?
Nou ik denk dat het heeft te maken met famillie die werkt bij Ajax en het feit dat ik mn hele leven in Amsterdam woon?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het zit er gewoon ingegoten, pa is voor Ajax (vroeger fanatieker dan nu). Hoe is het bij jou ontstaan dan?
Dordt is juist kick man. Lekker oldschool stadion.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging 2 jaar terug wel eens naar Dordt met wat maten en dan daarna de kroeg in duiken. Wat een aids stadionnetje is dat.
Maar het is vrijwel onmogelijk om voor 2 clubs te zijn? En als Ajax scoort in het ABE dan spring ik echt in de lucht van vreugde. Als SCH scoort dan ben ik echt boos.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Je bent gewoon Heerenveensupporter.
Ik heb ook sympathie voor nec, maar het doet mij echt hellemaal niks als ze winnen of verliezen.
Dude, dat account heeft ie ergens op het internet gevonden.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
LR, serieus, je moet toch een mail hebben gekregen?
Zeg maar eerlijk, je hebt het veranderd om voor jezelf te gebruiken en jij alleen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik een bekentenis afleggen over hoe ik aan mijn club gekomen ben?
jij moet je mond houden en naar bed gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel leuk dat vakje op de lange zijde tegen dat uitvak aanquote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging 2 jaar terug wel eens naar Dordt met wat maten en dan daarna de kroeg in duiken. Wat een aids stadionnetje is dat.
Ik heb het account niet aangemaakt, laat staan het email adres in bezit. Maar ik zal mijn ogen openhouden voor een nieuw account, en nu klik ik Fok! echt weg om over Vikingen te lezen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
LR, serieus, je moet toch een mail hebben gekregen?
Zeg maar eerlijk, je hebt het veranderd om voor jezelf te gebruiken en jij alleen.
Oh, dan is die persoon erachter gekomenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dude, dat account heeft ie ergens op het internet gevonden.
Ja maar gewoon hoe alles er bij staat.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dordt is juist kick man. Lekker oldschool stadion.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef GGMM het volgende:
Dat gezeur om die Brazzers accountZoek dang ewoon een nieuwe op.
Vazie1234
Quentius98
Hier.
ik geniet wekelijks van de toto, wat een baasquote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het heeft te maken met famillie die werkt bij Ajax en het feit dat ik mn hele leven in Amsterdam woon?
Ja, waarom ben jij een Feyenoorder Stijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon een clubhoer.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar het is vrijwel onmogelijk om voor 2 clubs te zijn? En als Ajax scoort in het ABE dan spring ik echt in de lucht van vreugde. Als SCH scoort dan ben ik echt boos.
Alleen maar lelijke wijven op dat Brazzers...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef GGMM het volgende:
Dat gezeur om die Brazzers accountZoek dang ewoon een nieuwe op.
Vazie1234
Quentius98
Hier.
jaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet het? Ik kan dan niet meer veilig fokken.
Het ergste is nog dat ze "rollen" hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen maar lelijke wijven op dat Brazzers...
Ik heb nog NOOIT geld in SCH gestoken... kaarten betalen me ouders en seizoenskaart van me opa omdat ik altijd met hem mee ga.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een clubhoer.
Maar de tijd en het geld dat je in SCH steekt kan je ook in Ajax steken. Zomaar een ideetje.
Die namen voor sommige filmpjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ze "rollen" hebben.
Het komt altijd wel een "beetje" fake over .quote:Op zondag 27 januari 2013 23:26 schreef Caland het volgende:
Sowieso die typische Amerikaanse pornosterren, ik snap niet waarom mensen dat geil kunnen vinden man.
Oké.quote:
Gewoon lekker puur natuur chicks die ook je buurmeisje hadden kunnen zijn (wel lekker dat wel natuurlijk).quote:Op zondag 27 januari 2013 23:26 schreef Caland het volgende:
Sowieso die typische Amerikaanse pornosterren, ik snap niet waarom mensen dat geil kunnen vinden man.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Ik was vroeger toen ik nog nooit voetbal volgde voor Feyenoord. Maar later ben ik overgestapt op Ajax, ik weet ook niet waarom.
Niet erg spannend
Hmmm...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Ik was vroeger toen ik nog nooit voetbal volgde voor Feyenoord. Maar later ben ik overgestapt op Ajax, ik weet ook niet waarom.
Niet erg spannend
[..]
Oké.
Niet erg spannend
Koop je nooit wat te zuipen ofzo als je daar bent gierige kutfries.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT geld in SCH gestoken... kaarten betalen me ouders en seizoenskaart van me opa omdat ik altijd met hem mee ga.
En Ajax is gewoon heel lastig qua geld want dat krijg ik echt niet van me ouders.
Hoe duur is een SCC voor dat provincieclubje dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT geld in SCH gestoken... kaarten betalen me ouders en seizoenskaart van me opa omdat ik altijd met hem mee ga.
En Ajax is gewoon heel lastig qua geld want dat krijg ik echt niet van me ouders.
dit meen je toch niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Niet erg spannend
Trusten.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
Boelers. Ik ga nog wat push- en sit-ups doen alvorens mijn nest in te rollen. Tot later.
Tuurlijk wel, gisteren ook aangeschoten in het vak. Maar dat is niet geld wat rechtstreeks naar de club gaat?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Koop je nooit wat te zuipen ofzo als je daar bent gierige kutfries.
[..]
Oké.
Niet erg spannend
Zou het niet weten, we zitten wel in het allerduurste vak van het stadion.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe duur is een SCC voor dat provincieclubje dan?
Homoquote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Niet erg spannend
Dat doe ik ook niet in De Kuip hoor, kut afzetters.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Koop je nooit wat te zuipen ofzo als je daar bent gierige kutfries.
Ja boeiend je geeft het toch uit terwijl je naar je club gaat. Je kan ook thuis blijven en het ergens anders aan besteden.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gisteren ook aangeschoten in het vak. Maar dat is niet geld wat rechtstreeks naar de club gaat?
Even kijken dan neem ik er ook een,.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou het niet weten, we zitten wel in het allerduurste vak van het stadion.
Vandaag weer 26 euro kwijtquote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet in De Kuip hoor, kut afzetters.
Je moeder.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben magerder dan HMF, Happel en Caland. Dus noem je hun nu eigenlijk ook dikzakken.
Nee joh, ligt er aan hoe oud je was.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik overweeg al om mijn account op te heffen. Dit wordt slecht ontvangen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF en ik vechten niet tegen elkaar.
Was je serieus? Ik dacht dat je trollde.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja ik zuip die halve liters wel, bijna niet te doen maar ik heb toch altijd dorst he.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, donder op. Zuip wel niks, of ik neem een tasje mee met wat drinken.
Deed hij ook. Ik heb hem via DM overgehaald dat te zeggen. Kijken hoe jullie reageerden.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was je serieus? Ik dacht dat je trollde.
Mooi was datquote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond vroeger een liedje van feyenoord erg leuk.
Maar toen ik overstapte, was ik pas 8 hoor.
Ik weet nog dat ik snel naar huis moest om de ontknoping van 2006/2007 mee te maken.
Waarom zeg je dit nouquote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed hij ook. Ik heb hem via DM overgehaald dat te zeggen. Kijken hoe jullie reageerden.
Ah flikker toch op manquote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed hij ook. Ik heb hem via DM overgehaald dat te zeggen. Kijken hoe jullie reageerden.
Broodjes unox zijn wel fucking nice ja. maarja ik vind het gewoon allemaal te achterlijk duur dus uit protest neem ik niks.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zuip die halve liters wel, bijna niet te doen maar ik heb toch altijd dorst he.
En de broodjes unox natuurlijk.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
we hadden dus al die tijd gelijk he....quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond vroeger een liedje van feyenoord erg leuk.
Maar toen ik overstapte, was ik pas 8 hoor.
Ik weet nog dat ik snel naar huis moest om de ontknoping van 2006/2007 mee te maken.
Ja maar om opeens te stoppen terwijl je de uren voor de wedstrijd aan het tanken bent geweest is ook kut.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Broodjes unox zijn wel fucking nice ja. maarja ik vind het gewoon allemaal te achterlijk duur dus uit protest neem ik niks.
Dat doe ik dan ook zelden. Vaak al tering brak, geen behoefte aan dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar om opeens te stoppen terwijl je de uren voor de wedstrijd aan het tanken bent geweest is ook kut.
Juist daarom . Ik had vanmorgen ook de ergste kater ooit (wederom). Die was na 5 biertjes en wat jagermeister als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook zelden. Vaak al tering brak, geen behoefte aan dan.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist daarom . Ik had vanmorgen ook de ergste kater ooit (wederom). Die was na 5 biertjes en wat jagermeister als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik ga dan altijd water drinken. Anders krijg ik een gortdroge bek.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar om opeens te stoppen terwijl je de uren voor de wedstrijd aan het tanken bent geweest is ook kut.
Cura, nu niet meer hoor, why?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Typisch, jij was op Aruba toch? Of Cura?
Straks maak je 'm nog echt boos.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een clubhoer.
Maar de tijd en het geld dat je in SCH steekt kan je ook in Ajax steken. Zomaar een ideetje.
ga nou maar slapen gastquote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet dat liedje nog wel.
Het ging zo op het begin
Kuipie kuipie kuip kuip kuip enzo
Deze man heeft zoveel kijk op wijven he.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen maar lelijke wijven op dat Brazzers...
Huppie Huppie. Willy die dat nummer straalbezopen heeft ingezongenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet dat liedje nog wel.
Het ging zo op het begin
Kuipie kuipie kuip kuip kuip enzo
Ik zal 'm beter uitleggenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Huppie Huppie. Willy die dat nummer straalbezopen heeft ingezongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |