Mooi was datquote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond vroeger een liedje van feyenoord erg leuk.
Maar toen ik overstapte, was ik pas 8 hoor.
Ik weet nog dat ik snel naar huis moest om de ontknoping van 2006/2007 mee te maken.
Waarom zeg je dit nouquote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed hij ook. Ik heb hem via DM overgehaald dat te zeggen. Kijken hoe jullie reageerden.
Ah flikker toch op manquote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed hij ook. Ik heb hem via DM overgehaald dat te zeggen. Kijken hoe jullie reageerden.
Broodjes unox zijn wel fucking nice ja. maarja ik vind het gewoon allemaal te achterlijk duur dus uit protest neem ik niks.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zuip die halve liters wel, bijna niet te doen maar ik heb toch altijd dorst he.
En de broodjes unox natuurlijk.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
we hadden dus al die tijd gelijk he....quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond vroeger een liedje van feyenoord erg leuk.
Maar toen ik overstapte, was ik pas 8 hoor.
Ik weet nog dat ik snel naar huis moest om de ontknoping van 2006/2007 mee te maken.
Ja maar om opeens te stoppen terwijl je de uren voor de wedstrijd aan het tanken bent geweest is ook kut.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Broodjes unox zijn wel fucking nice ja. maarja ik vind het gewoon allemaal te achterlijk duur dus uit protest neem ik niks.
Dat doe ik dan ook zelden. Vaak al tering brak, geen behoefte aan dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar om opeens te stoppen terwijl je de uren voor de wedstrijd aan het tanken bent geweest is ook kut.
Juist daarom . Ik had vanmorgen ook de ergste kater ooit (wederom). Die was na 5 biertjes en wat jagermeister als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook zelden. Vaak al tering brak, geen behoefte aan dan.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist daarom . Ik had vanmorgen ook de ergste kater ooit (wederom). Die was na 5 biertjes en wat jagermeister als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik ga dan altijd water drinken. Anders krijg ik een gortdroge bek.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar om opeens te stoppen terwijl je de uren voor de wedstrijd aan het tanken bent geweest is ook kut.
Cura, nu niet meer hoor, why?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Typisch, jij was op Aruba toch? Of Cura?
Straks maak je 'm nog echt boos.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een clubhoer.
Maar de tijd en het geld dat je in SCH steekt kan je ook in Ajax steken. Zomaar een ideetje.
ga nou maar slapen gastquote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet dat liedje nog wel.
Het ging zo op het begin
Kuipie kuipie kuip kuip kuip enzo
Deze man heeft zoveel kijk op wijven he.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen maar lelijke wijven op dat Brazzers...
Huppie Huppie. Willy die dat nummer straalbezopen heeft ingezongenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet dat liedje nog wel.
Het ging zo op het begin
Kuipie kuipie kuip kuip kuip enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |