Hoe duur is een SCC voor dat provincieclubje dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT geld in SCH gestoken... kaarten betalen me ouders en seizoenskaart van me opa omdat ik altijd met hem mee ga.
En Ajax is gewoon heel lastig qua geld want dat krijg ik echt niet van me ouders.
dit meen je toch niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Ik was vroeger toen ik nog nooit voetbal volgde voor Feyenoord. Maar later ben ik overgestapt op Ajax, ik weet ook niet waarom.
Niet erg spannend
Trusten.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
Boelers. Ik ga nog wat push- en sit-ups doen alvorens mijn nest in te rollen. Tot later.
Tuurlijk wel, gisteren ook aangeschoten in het vak. Maar dat is niet geld wat rechtstreeks naar de club gaat?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Koop je nooit wat te zuipen ofzo als je daar bent gierige kutfries.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Ik was vroeger toen ik nog nooit voetbal volgde voor Feyenoord. Maar later ben ik overgestapt op Ajax, ik weet ook niet waarom.
Niet erg spannend
Zou het niet weten, we zitten wel in het allerduurste vak van het stadion.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe duur is een SCC voor dat provincieclubje dan?
Homoquote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Niet erg spannend
Dat doe ik ook niet in De Kuip hoor, kut afzetters.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Koop je nooit wat te zuipen ofzo als je daar bent gierige kutfries.
Ja boeiend je geeft het toch uit terwijl je naar je club gaat. Je kan ook thuis blijven en het ergens anders aan besteden.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gisteren ook aangeschoten in het vak. Maar dat is niet geld wat rechtstreeks naar de club gaat?
Even kijken dan neem ik er ook een,.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou het niet weten, we zitten wel in het allerduurste vak van het stadion.
Vandaag weer 26 euro kwijtquote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet in De Kuip hoor, kut afzetters.
Je moeder.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben magerder dan HMF, Happel en Caland. Dus noem je hun nu eigenlijk ook dikzakken.
Nee joh, ligt er aan hoe oud je was.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik overweeg al om mijn account op te heffen. Dit wordt slecht ontvangen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF en ik vechten niet tegen elkaar.
Was je serieus? Ik dacht dat je trollde.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja ik zuip die halve liters wel, bijna niet te doen maar ik heb toch altijd dorst he.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, donder op. Zuip wel niks, of ik neem een tasje mee met wat drinken.
Deed hij ook. Ik heb hem via DM overgehaald dat te zeggen. Kijken hoe jullie reageerden.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was je serieus? Ik dacht dat je trollde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |