Dan ben je op zeker uitgedroogd. Misschien zou je eens een liter of 2 water moeten drinken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, al ben ik er vrij zeker van dat het aantal alcoholhoudende dranken die ik genuttigd de non-alcoholische dranken weer met enkele honderden procenten overstijgt dit weekend.
Ja, maar soms vergeet ik het weer man. Ik moet Happel ook niet meer pesten, daar is hij te tof voor.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stiekem? Hij komt er gewoon openlijk voor uit.
wat de fuck moeten we hiermeequote:Op zondag 27 januari 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kijkt echt een andere wedstrijd man
Die laatste halve liter in de koelkast roept mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ben je op zeker uitgedroogd. Misschien zou je eens een liter of 2 water moeten drinken.
Gewoon doen joh. Het is maar een uurtje rijden op je motor.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om een zooitje carnavalboeren in elkaar te meppen gast.
Dan wordt het tijd om het weg te gooien.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Die laatste halve liter in de koelkast roept mij.
Op CS Rotterdam vind je ze ook wel hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Het is maar een uurtje rijden op je motor.
Op zijn motor maar 10 minuten.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Loop eens niet zo geforceerd de Rottedammer uit te hangen. Maargoed, ik snap je punt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om een zooitje carnavalboeren in elkaar te meppen gast.
Eindhoven? Doe ik in een half uur als 't mot.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een meid had joh.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar moet ik mee kappen inderdaad. Moet nodig eens aan de vrouw.
Als je met je motor een carnavalsstoet ontregelt bij de volgende keer carnaval dan zal ik je een jaar niet aanspreken op/noten voor je gedrag hier.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindhoven? Doe ik in een half uur als 't mot.
Maar is nog geen carnaval hé.
Neger wil je soms net zo ziek worden als ik?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Die laatste halve liter in de koelkast roept mij.
Serieus man. Die Doublepain of buitendam of DAVY, mrstylo... Die zou je toch graag alle hoeken van de kamer willen laten zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop eens niet zo geforceerd de Rottedammer uit te hangen. Maargoed, ik snap je punt.
Wie wil dat nou niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neger wil je soms net zo ziek worden als ik?
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeg ik zweer het en ik film het en pleur het op Fok!. Zeg zelfs maar HOE je het ontregelt wil hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je met je motor een carnavalsstoet ontregelt bij de volgende keer carnaval dan zal ik je een jaar niet aanspreken op/noten voor je gedrag hier.
2013: 10-12 februariquote:Op zondag 27 januari 2013 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |