Ik heb geen idee man, maar was serieus toen ik zei dat ik dacht dat je een chick had. Ik hou 't ook allemaal niet helemaal bij wie wat doet.quote:
Breng een pot van 500 euro bij elkaar en ik regel zelfs dat er een lekker wijf achterop zit.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, ik heb 50 euro over om van dat eerste een gifje te krijgen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, je wordt weer te kijk gezet
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, je wordt weer te kijk gezet
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Breng een pot van 500 euro bij elkaar en ik regel zelfs dat er een lekker wijf achterop zit.
Hell, ik regel zelfs dat MAMA BRUINS achterop zit. True story.
Ik moet de eerste vrouw nog vinden die het langer dan een week met me uithoudt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man, maar was serieus toen ik zei dat ik dacht dat je een chick had. Ik hou 't ook allemaal niet helemaal bij wie wat doet.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw nog vinden die het langer dan een week met me uithoudt.
Heb jij zoveel sjaals meegenomen, laaielichtert..quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef Typisch het volgende:
ik moest vanmiddag lachen toen immers weer de sterren van de hemel speelde
Davy niet wat voor je?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ollie is teleurgesteldquote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb jij zoveel sjaals meegenomen, laaielichtert..
Ben je zo apart dan in 't echt?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
sjaals? ik had alleen mijn eigen groene bij mijquote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb jij zoveel sjaals meegenomen, laaielichtert..
Was het nog lachen bij Hap op schoot?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
sjaals? ik had alleen mijn eigen groene bij mij
tis wat.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
Er staat weer een TR open. Ik word schijtziek van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |