Ferme c-c-combobreaker deze postquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef GGMM het volgende:
Wat een jankbal.
Tevens heeft dit topic de potentie om uit te groeien tot een hilarisch woordgrap-topic.
Eckt wel, 1 puntjequote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Maraten het volgende:
Ik vind het fervelender dat Gini ons geen punten gunt...
FERPESTER!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef GGMM het volgende:
Wat een jankbal.
Tevens heeft dit topic de potentie om uit te groeien tot een hilarisch woordgrap-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 15:28:11 ]
Furspectations?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:26 schreef roos85 het volgende:
Zou hij daar wel de ferwachtingen waarmaken?
Fer de ferkrachter, fermakelijk wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef zlakto het volgende:
Zullen bij Everton niet blij zijn dat hij fervolgt wordt
afferre?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanaf nu noemen we het de Fer-affaire.
Sorry voor de onnodige ferduidelijking van jouw ferbazingwekkende goede woordgrapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scherp van je, bedankt voor je toevoeging.
Geeft niet, het is je fergevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sorry voor de onnodige ferduidelijking van jouw ferbazingwekkende goede woordgrap
Beetje onferstandig om dit hier te plaatsen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maak me wel zorgen om de vorm van Pelle, speelt al 3 wedstrijden echt slecht
Of de Fer-gate..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanaf nu noemen we het de Fer-affaire.
Dan oferschat je de PLquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:49 schreef Thas het volgende:
Denk niet dat hij het zo fer gaat schoppen als De Guzman in de PL.
Dat is gewoon slim voetbal, contract getekend en niet meer scoren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maak me wel zorgen om de vorm van Pelle, speelt al 3 wedstrijden echt slecht
quote:'Eferton wilde doodleuk nieuwe onderhandelingen'
29/01/2013 20:47
Voorzitter Joop Munsterman heeft namens FC Twente uitleg ferschaft ofer de stand van zaken wat betreft de ofergang van Leroy Fer (23) naar Eferton. Nadat hij de hele dinsdag op de burelen van FC Twente had doorgebracht in de feronderstelling de deal te kunnen afronden, keerde Munsterman vanavond onferrichter zake naar huis.
'Eferton meldde gisteren op de eigen website een akkoord met FC Twente ofer de transfer van Leroy Fer en startte vandaag de onderhandelingen doodleuk opnieuw', is de preses ferbaasd. ' In de loop van de dag kwamen ze met allerlei aanvullende voorwaarden ofer de betalingstermijnen en ook de transfersom. Daar beginnen we niet aan. Dan maar niet.'
Zolang de ofergang van Fer naar Engeland niet is afgerond, kan FC Twente ook niet definitief doorschakelen naar de alternatieven Filip Djuricic en Claudemir. Met de ofergang was aanvankelijk tien miljoen euro gemoeid. Zonder de benodigde inkomsten kan FC Twente geen fervangers halen.
De maandag opgestarte onderhandelingen met de clubs van Djuricic en Claudemir, respectievelijk SC Heerenveen en FC Kopenhagen, ferlopen sowieso stroef. Munsterman: 'Ik ben er niet optimistisch ofer.' (Peter Wekking)
Ik vind het ook nogal fer gezocht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scherp van je, bedankt voor je toevoeging.
Ik ferbeter je even; Fervanger.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef RetRy32 het volgende:
Die wordt niet meer ferkocht hoor...
Joopie heeft niet genoeg tijd om een vervanger te halen binnen 2 dagen.
Fergate? Fergate? Ik denk dat hij zijn transfer kan Fergate!quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef HeatWave het volgende:
"ik ben wel klaar met dat Ferrader"
Nou Ferretje, misschien moet je eens nokken met je clubs verradenferraden, gewoon een hint hoor.
twitter:skysports_bryan twitterde op woensdag 30-01-2013 om 16:41:11Everton confirm that £8.5m deal to sign Leroy Fer from FC Twente is off. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |