quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Niet onder de 25 zijn.
HatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Hoax, hij is kaal.quote:
Ik wist dat jij hier mee ging komenquote:
Wel aardig, heel eventjes aangeslingerd dus niet echt een goed beeld kunnen krijgen. Weet ook nog niet of ik het ga aanschaffen (heb er sowieso weinig tijd voorquote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
IS geen achterhoek grrrr
En hoe bevalt simcity?
Utrechtquote:
Tijd maken nietwaar?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel aardig, heel eventjes aangeslingerd dus niet echt een goed beeld kunnen krijgen. Weet ook nog niet of ik het ga aanschaffen (heb er sowieso weinig tijd voor)
Niet altijd even makkelijkquote:
quote:Mijn slaagkans: Laag
Aantal reacties op deze woning: 18 Als ik nu reageer sta ik op plaats 1
Hoezo dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zin om iemand uit te schelden en/of te bekogelen met een jurisprudentiebundel
Tussen vier dutjes en rondhangen in het park met de andere gepensioneerden kun je best even een potje inplannen toch?quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tussen vier dutjes en rondhangen in het park met de andere gepensioneerden kun je best even een potje inplannen toch?
Opgekropte frustratie van leren wat niet opschietquote:
De site klopt niet. Gewoon reageren als je meer dan 1 jaar hebt en in noord, diemen en osdorp kom je sowieso wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef Speedy_T het volgende:
Dat studentenwoningweb werkt wel vaag zeg. Zelfs bij zo'n flat in Diemen geeft het mij geen betere kans dan 'gemiddeld'
Puberty is a bitchquote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opgekropte frustratie van leren wat niet opschietPlus dat ouders zeiken. Ik wil gewoon een kamer
No shit, hehe.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
De site klopt niet. Gewoon reageren als je meer dan 1 jaar hebt en in noord, diemen en osdorp kom je sowieso wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The moment is nigh!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Maharbal het volgende:
Het wordt tijd voor die poll voor dat biertje.
Vrijdag, toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Maharbal het volgende:
Het wordt tijd voor die poll voor dat biertje.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
Echte luxe, ik kan zo uitkiezen welke kamer ik graag niet wil krijgen.Noord heeft 6 reacties en kans is zeer laag? Onzin. nu op reageren en volgende week heb je hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
Echte luxe, ik kan zo uitkiezen welke kamer ik graag niet wil krijgen.Noord wil je idd niet dood gevonden willen worden. Toch kan het voor studenten die van écht ver moeten komen een uitkomst bieden. Je bent wel binnen een kwartier in het centrum (met het OV).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja,ik snap er ook geen hol van. Met 5 maanden kan je erin.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Noord heeft 6 reacties en kans is zeer laag? Onzin. nu op reageren en volgende week heb je hem.
Eh, nee?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja,ik snap er ook geen hol van. Met 5 maanden kan je erin.
Reageer je wel T?
Je moet doorklikken. Dan staat er precies hoeveelste je zou worden als je reageert.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, nee?Als er staat dat de slagingskans heel klein is
En morgen weer koppijn zeker?quote:
Ik zou ook jaloers zijn op gekookte aardappelen als ik geen eigen gebit meer had om mee te kauwen Sideshowquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tchock vindt het stiekem wel prima zo. Elke avond de gekookte aardappelen van moeders.
Niet dat ik in oost zou gaan wonen...quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Noord wil je idd niet dood gevonden willen worden. Toch kan het voor studenten die van écht ver moeten komen een uitkomst bieden. Je bent wel binnen een kwartier in het centrum (met het OV).
Nouhouquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou ook jaloers zijn op gekookte aardappelen als ik geen eigen gebit meer had om mee te kauwen Sideshow
Ik wilde iets minder drinken dan gisterenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En morgen weer koppijn zeker?
Ik moest even hardop lachenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou ook jaloers zijn op gekookte aardappelen als ik geen eigen gebit meer had om mee te kauwen Sideshow
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je moet doorklikken. Dan staat er precies hoeveelste je zou worden als je reageert.
Nou, T. Welkom in Noord. Ik ga wel even mijn paspoort verlengen, kom ik een keer langs.quote:
Dit ! Noordquote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, T. Welkom in Noord. Ik ga wel even mijn paspoort verlengen, kom ik een keer langs.
Oost is een breed begrip hè.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet dat ik in oost zou gaan wonen...
Komt Spotless weer aan met de achttiende-eeuwse termen uit zijn jeugdquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Grappig wel. In mijn absentie is Sideshow de resident gerontosaurier.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt Spotless weer aan met de achttiende-eeuwse termen uit zijn jeugd
Ja jongen. Maar ik woon niet meer bij mijn ouders.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt Spotless weer aan met de achttiende-eeuwse termen uit zijn jeugd
Dit is ongeveer onder de A10.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef Maharbal het volgende:
Noord is prima.
Zolang je ongeveer in de punt van Noord bij de pont woont
Dude, door te reageren had je 2 maanden geleden al een kamer kunnen hebbenquote:
Dat snapte ik. Ik bedoeld dus dat dit verre van ideaal is.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik zeg punt maar bedoel eigenlijk de omgekeerde punt.
Brainfart.
O, dat is bijna weer in Zwolle joh.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Oké, maar nu?Dit als eerste de beste kans aangrijpen of met deze kennis nog even verder kijken
[ afbeelding ]
Als je daar woont en een motor had stond je in 5 minuten bij de poort, maar die pont is echt heel kut.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Oké, maar nu?Dit als eerste de beste kans aangrijpen of met deze kennis nog even verder kijken
[ afbeelding ]
Luister: je moet een keer reageren als er een hele meuk vrijkomt. Dan maak je ook met weinig wachttijd kans op een betere locatie. Dat gezegd hebbende: Cleyndertweg vermijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
'Verder kijken' zit er niet in. Tenzij je ontzettend veel connecties hebt, maar dan zou je allang een kamer hebben gehad.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Klein kamertje zeker.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef Yreal het volgende:
Ik heb voor 150e nog een kamer naast het station van diemen...
Ja en dan moet je zeker van je huisbaas ook elke vrijdag en zaterdag nacht je kontje verkopen achter het station?quote:
Wastafeltje niet vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als er maar een bed en een kruk in kunnen.
Met de vingers erdoorheen drukken maar zelfde resultaat.quote:
Al die tegels er onderquote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef Yreal het volgende:
Badkamer met verwarmde tegels. Zo heerlijk schijten![]()
![]()
Neem dan een verwarmde bril.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef Yreal het volgende:
Badkamer met verwarmde tegels. Zo heerlijk schijten![]()
![]()
Dan ga jij schijten onder de douche helemaal geweldig vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee man, dat je zo lekker op de plee zit en dan gewoon warme voetjes hebt
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan ga jij schijten onder de douche helemaal geweldig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |