Actaeon uitgezonderd inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
+1. Uitgezonderd acta. Acta is tofEn volgens mij flink gaan zuipen na zijn laatste tentamen van vrijdag
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook echt om depressief van te worden hoor. Ik heb al een keer drie kwartier op het spoor gelegen maar je kent de NS, kun je nooit van op aan
Je moet inderdaad na een half/driekwart jaar wel een container/studentenflat buiten de ring moeten kunnen bemachtigenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef eriksd het volgende:
Wel kak voor T dat hij geen kamer heeft. Hoelang sta je al ingeschreven op studentenwoningweb?
Maand of 8. Keek net weer toevallig, slagingskans is één vakje uit vier (zeer laag) voor iedere kamerquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef eriksd het volgende:
Wel kak voor T dat hij geen kamer heeft. Hoelang sta je al ingeschreven op studentenwoningweb?
Maar waarom dan niet eerder ingeschreven?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maand of 8. Keek net weer toevallig, slagingskans is één vakje uit vier (zeer laag) voor iedere kamer
Ja omdat dat nog niet kon tot vlak voor ik ging studeren en toen dacht ik bah, te laat, tegen de tijd dat ik een beetje tijd heb opgebouwd heb ik vast wel iets anders. Achteraf een kolossale fout natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet eerder ingeschreven?
Hoezo kon dat niet dan? Volgens mij kan je jezelf al vanaf je 16de inschrijvenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja omdat dat nog niet kon tot vlak voor ik ging studeren en toen dacht ik bah, te laat, tegen de tijd dat ik een beetje tijd heb opgebouwd heb ik vast wel iets anders. Achteraf een kolossale fout natuurlijk.
Geen idee waar of wat ik wilde gaan studeren.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoezo kon dat niet dan? Volgens mij kan je jezelf al vanaf je 16de inschrijven
Kom je dan onderhand niet in aanmerking voor de Prinsegracht of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij zit ik nu op 5. Toch dit krotje mee gescoord na 3 jaartjes.
Alsof ik nog ga verhuizen man. Kutklus. Zit hier goed. Kost geen drol, binnen 15 minuten met de fiets op de zuidas, 20 mins leidse. Vondelpark op loopafstand.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Kom je dan onderhand niet in aanmerking voor de Prinsegracht of zo
Woon jij nog met studerende huisgenoten? Word je daar niet knetter van nu je al (geruime tijd volgens mij) fulltime aan het werk bent?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb het al eerder tegen 'm gezegd, maar hij was net te laat. Er is hier net (tijdelijk) een kamer vergeven, tot juni oid.
Er zitten hier (godzijdank) ook alleen andere werkende mensen. Ik ben hier gaan zitten omdat ik eerst nog stage liep in Amsterdam en gewoon (snel) woonruimte nodig had.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Woon jij nog met studerende huisgenoten? Word je daar niet knetter van nu je al (geruime tijd volgens mij) fulltime aan het werk bent?
Niet onder de 25 zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
IS geen achterhoek grrrrquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mensen die in de achterhoek wonen
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Niet onder de 25 zijn.
HatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Hoax, hij is kaal.quote:
Ik wist dat jij hier mee ging komenquote:
Wel aardig, heel eventjes aangeslingerd dus niet echt een goed beeld kunnen krijgen. Weet ook nog niet of ik het ga aanschaffen (heb er sowieso weinig tijd voorquote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
IS geen achterhoek grrrr
En hoe bevalt simcity?
Utrechtquote:
Tijd maken nietwaar?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel aardig, heel eventjes aangeslingerd dus niet echt een goed beeld kunnen krijgen. Weet ook nog niet of ik het ga aanschaffen (heb er sowieso weinig tijd voor)
Niet altijd even makkelijkquote:
quote:Mijn slaagkans: Laag
Aantal reacties op deze woning: 18 Als ik nu reageer sta ik op plaats 1
Hoezo dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zin om iemand uit te schelden en/of te bekogelen met een jurisprudentiebundel
Tussen vier dutjes en rondhangen in het park met de andere gepensioneerden kun je best even een potje inplannen toch?quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tussen vier dutjes en rondhangen in het park met de andere gepensioneerden kun je best even een potje inplannen toch?
Opgekropte frustratie van leren wat niet opschietquote:
De site klopt niet. Gewoon reageren als je meer dan 1 jaar hebt en in noord, diemen en osdorp kom je sowieso wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef Speedy_T het volgende:
Dat studentenwoningweb werkt wel vaag zeg. Zelfs bij zo'n flat in Diemen geeft het mij geen betere kans dan 'gemiddeld'
Puberty is a bitchquote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opgekropte frustratie van leren wat niet opschietPlus dat ouders zeiken. Ik wil gewoon een kamer
No shit, hehe.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
De site klopt niet. Gewoon reageren als je meer dan 1 jaar hebt en in noord, diemen en osdorp kom je sowieso wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The moment is nigh!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Maharbal het volgende:
Het wordt tijd voor die poll voor dat biertje.
Vrijdag, toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Maharbal het volgende:
Het wordt tijd voor die poll voor dat biertje.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
Echte luxe, ik kan zo uitkiezen welke kamer ik graag niet wil krijgen.Noord heeft 6 reacties en kans is zeer laag? Onzin. nu op reageren en volgende week heb je hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |