quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Niet onder de 25 zijn.
HatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Hoax, hij is kaal.quote:
Ik wist dat jij hier mee ging komenquote:
Wel aardig, heel eventjes aangeslingerd dus niet echt een goed beeld kunnen krijgen. Weet ook nog niet of ik het ga aanschaffen (heb er sowieso weinig tijd voorquote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
IS geen achterhoek grrrr
En hoe bevalt simcity?
Utrechtquote:
Tijd maken nietwaar?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel aardig, heel eventjes aangeslingerd dus niet echt een goed beeld kunnen krijgen. Weet ook nog niet of ik het ga aanschaffen (heb er sowieso weinig tijd voor)
Niet altijd even makkelijkquote:
quote:Mijn slaagkans: Laag
Aantal reacties op deze woning: 18 Als ik nu reageer sta ik op plaats 1
Hoezo dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zin om iemand uit te schelden en/of te bekogelen met een jurisprudentiebundel
Tussen vier dutjes en rondhangen in het park met de andere gepensioneerden kun je best even een potje inplannen toch?quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tussen vier dutjes en rondhangen in het park met de andere gepensioneerden kun je best even een potje inplannen toch?
Opgekropte frustratie van leren wat niet opschietquote:
De site klopt niet. Gewoon reageren als je meer dan 1 jaar hebt en in noord, diemen en osdorp kom je sowieso wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef Speedy_T het volgende:
Dat studentenwoningweb werkt wel vaag zeg. Zelfs bij zo'n flat in Diemen geeft het mij geen betere kans dan 'gemiddeld'
Puberty is a bitchquote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opgekropte frustratie van leren wat niet opschietPlus dat ouders zeiken. Ik wil gewoon een kamer
No shit, hehe.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
De site klopt niet. Gewoon reageren als je meer dan 1 jaar hebt en in noord, diemen en osdorp kom je sowieso wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The moment is nigh!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Maharbal het volgende:
Het wordt tijd voor die poll voor dat biertje.
Vrijdag, toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Maharbal het volgende:
Het wordt tijd voor die poll voor dat biertje.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
Echte luxe, ik kan zo uitkiezen welke kamer ik graag niet wil krijgen.Noord heeft 6 reacties en kans is zeer laag? Onzin. nu op reageren en volgende week heb je hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |