quote:Op zondag 27 januari 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
Echte luxe, ik kan zo uitkiezen welke kamer ik graag niet wil krijgen.Noord wil je idd niet dood gevonden willen worden. Toch kan het voor studenten die van écht ver moeten komen een uitkomst bieden. Je bent wel binnen een kwartier in het centrum (met het OV).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja,ik snap er ook geen hol van. Met 5 maanden kan je erin.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Noord heeft 6 reacties en kans is zeer laag? Onzin. nu op reageren en volgende week heb je hem.
Eh, nee?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja,ik snap er ook geen hol van. Met 5 maanden kan je erin.
Reageer je wel T?
Je moet doorklikken. Dan staat er precies hoeveelste je zou worden als je reageert.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, nee?Als er staat dat de slagingskans heel klein is
En morgen weer koppijn zeker?quote:
Ik zou ook jaloers zijn op gekookte aardappelen als ik geen eigen gebit meer had om mee te kauwen Sideshowquote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tchock vindt het stiekem wel prima zo. Elke avond de gekookte aardappelen van moeders.
Niet dat ik in oost zou gaan wonen...quote:Op zondag 27 januari 2013 21:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Noord wil je idd niet dood gevonden willen worden. Toch kan het voor studenten die van écht ver moeten komen een uitkomst bieden. Je bent wel binnen een kwartier in het centrum (met het OV).
Nouhouquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou ook jaloers zijn op gekookte aardappelen als ik geen eigen gebit meer had om mee te kauwen Sideshow
Ik wilde iets minder drinken dan gisterenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En morgen weer koppijn zeker?
Ik moest even hardop lachenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou ook jaloers zijn op gekookte aardappelen als ik geen eigen gebit meer had om mee te kauwen Sideshow
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:37 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je moet doorklikken. Dan staat er precies hoeveelste je zou worden als je reageert.
Nou, T. Welkom in Noord. Ik ga wel even mijn paspoort verlengen, kom ik een keer langs.quote:
Dit ! Noordquote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, T. Welkom in Noord. Ik ga wel even mijn paspoort verlengen, kom ik een keer langs.
Oost is een breed begrip hè.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet dat ik in oost zou gaan wonen...
Komt Spotless weer aan met de achttiende-eeuwse termen uit zijn jeugdquote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Grappig wel. In mijn absentie is Sideshow de resident gerontosaurier.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt Spotless weer aan met de achttiende-eeuwse termen uit zijn jeugd
Ja jongen. Maar ik woon niet meer bij mijn ouders.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt Spotless weer aan met de achttiende-eeuwse termen uit zijn jeugd
Dit is ongeveer onder de A10.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:41 schreef Maharbal het volgende:
Noord is prima.
Zolang je ongeveer in de punt van Noord bij de pont woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |