Dude, door te reageren had je 2 maanden geleden al een kamer kunnen hebbenquote:
Dat snapte ik. Ik bedoeld dus dat dit verre van ideaal is.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik zeg punt maar bedoel eigenlijk de omgekeerde punt.
Brainfart.
O, dat is bijna weer in Zwolle joh.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Oké, maar nu?Dit als eerste de beste kans aangrijpen of met deze kennis nog even verder kijken
[ afbeelding ]
Als je daar woont en een motor had stond je in 5 minuten bij de poort, maar die pont is echt heel kut.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Oké, maar nu?Dit als eerste de beste kans aangrijpen of met deze kennis nog even verder kijken
[ afbeelding ]
Luister: je moet een keer reageren als er een hele meuk vrijkomt. Dan maak je ook met weinig wachttijd kans op een betere locatie. Dat gezegd hebbende: Cleyndertweg vermijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
'Verder kijken' zit er niet in. Tenzij je ontzettend veel connecties hebt, maar dan zou je allang een kamer hebben gehad.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Klein kamertje zeker.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:46 schreef Yreal het volgende:
Ik heb voor 150e nog een kamer naast het station van diemen...
Ja en dan moet je zeker van je huisbaas ook elke vrijdag en zaterdag nacht je kontje verkopen achter het station?quote:
Wastafeltje niet vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als er maar een bed en een kruk in kunnen.
Met de vingers erdoorheen drukken maar zelfde resultaat.quote:
Al die tegels er onderquote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef Yreal het volgende:
Badkamer met verwarmde tegels. Zo heerlijk schijten![]()
![]()
Neem dan een verwarmde bril.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:51 schreef Yreal het volgende:
Badkamer met verwarmde tegels. Zo heerlijk schijten![]()
![]()
Dan ga jij schijten onder de douche helemaal geweldig vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee man, dat je zo lekker op de plee zit en dan gewoon warme voetjes hebt
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan ga jij schijten onder de douche helemaal geweldig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |