SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lekkere seks met een fine assquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Skol het volgende:
Kijk het is eigenlijk niet echt een klacht, ik bedoel, meer vlees voor mij op deze manier. Maar word zo droevig van die hollandse saaie planken chicks die hun aardappelen door hun broccoli prakken met hun verveelde smoel. Doe mij maar buitenlandse chicks, lekker gevormd, lekker veel drama, lekkere seks, lekker vrouwelijk.
nog steeds negerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef Skol het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Besef deze heerlijke reet even.
Te chubbyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef Skol het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Besef deze heerlijke reet even.
3e foto meisje rechts mooi lichaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Souteneur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd. Veel Nederlandse vrouwen zijn net zeesterren tijdens de seks; op de rug, benen wijd en ontvangen maar. Exotische vrouwen weten veel meer van wanten.quote:
Dat is echt onzin. Genoeg Nederlandse vrouwen die super wild zijn in bed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Skol het volgende:
[..]
Idd. Veel Nederlandse vrouwen zijn net zeesterren tijdens de seks; op de rug, benen wijd en ontvangen maar. Exotische vrouwen weten veel meer van wanten.![]()
idd, das een en al tietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
3e foto meisje rechts mooi lichaan
Borsten zijn net te groot voor haar lichaam vind ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
3e foto meisje rechts mooi lichaan
In Amsterdam heb je zo'n aparte straat waar alleen van die staan, beetje geld en je kunt er zo'n scoren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ruik niet naar kip dus hoe zou ik ooit zo'n meisje kunnen scoren?
Jij bent een meisje, jij weet niet wat jongens lekker vinden.quote:
Mja je moet je NEderlandse skills van; "HEUUJJJ LEKKER FEESSIE HE BIERTJEEEE??? " wel even aan de kant schuiven. Maar het is haalbaar!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vertel me dan eens hoe jij zo'n dame scoort?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef Skol het volgende:
[..]
Mja je moet je NEderlandse skills van; "HEUUJJJ LEKKER FEESSIE HE BIERTJEEEE??? " wel even aan de kant schuiven. Maar het is haalbaar!
Rustig aan, niet zo gauw op je teentjes getrapt zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Skol het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, jij weet niet wat jongens lekker vinden.
En als jongens zeggen dat ze jou lekker vinden, betekent dat dat ze je willen neuken, niet dat ze jouw type lichaam perse lekker vinden.
Ik help naïeve meisjes graag uit de brand.
Waar komen die vandaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Souteneur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke nu ben ik op mijn teentjes getrapt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rustig aan, niet zo gauw op je teentjes getrapt zijn.
die wenkbrauwenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vertel me dan eens hoe jij zo'n dame scoort?
Sowieso, mensen die haten op [ afbeelding ]
Kunnen alleen niet goed met de heupen bewegen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Genoeg Nederlandse vrouwen die super wild zijn in bed.
Tieten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
doe normaal![]()
een en dezelfde persoon
[ afbeelding ]
Uit mijn fotoboek.quote:
Ben hoogopgeleid en verdien geen onaardig salaris. Oja, ik vertel niet dat ik op Fok! zit. Werkt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vertel me dan eens hoe jij zo'n dame scoort?
Sowieso, mensen die haten op [ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Skol het volgende:
[..]
Oke nu ben ik op mijn teentjes getrapt.
Dan moet het mij ook wel lukken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef Skol het volgende:
[..]
Ben hoogopgeleid en verdien geen onaardig salaris. Oja, ik vertel niet dat ik op Fok! zit. Werkt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rondingen en andere vrouwelijke vormen.
Nou, Ben jij niet perfect dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja zo perfect als jij is natuurlijk bijna niemand.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben geen vrouw...
Ik ben blij dat er nog strijders over zijn in dit land.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Loverrrr het volgende:
Ah de dagelijkse Nederlandse-vrouw bash topic
Hmm in mijn ervaring schenken ze meer aandacht aan hun uiterlijk dan Nederlandse vrouwen. Valt me in het nachtleven vaak op dat de Nederlandse vrouw in dr spijkerbroek in de club staat terwijl de buitenlandse vrouwen echt aandacht besteden aan hun uiterlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:12 schreef Souteneur het volgende:
Heb al best vaak gelezen dat negerinnen niet zo hygiënisch zijn. Zal hopelijk een misverstand zijn, maar is toch een beetje een barrière.
Wanneer je perfect bent betekent het dat je niet meer de drive hebt om jezelf te verbeteren...quote:
Zo klopt ie weerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef Skol het volgende:
Wat is dat toch met die Nederlandse jongens die enkel op platte Nederlandse meisjes vallen? Deze platte Nederlandse meisjes zijn 9 van de 10 keer een drama in bed en hebben geen ronding om aan vast te klampen.
Klacht: De gemiddelde Nederlandse jongen valt niet op:
Niks houdt je tegen om te emigrerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog strijders over zijn in dit land.
kut emancipatie
jajajajaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wanneer je perfect bent betekent het dat je niet meer de drive hebt om jezelf te verbeteren...
Ik hoop dat ik dit nooit zal bereiken omdat je je leven dan opgeeft.
Jij bent overduidelijk maagd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
100x beter dan die voorbeelden van TS
kijkt wel boosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
100x beter dan die voorbeelden van TS
Ik zie ook echt vaak knappe Nederlandse vrouwen op straat, in kroeg, ov, school enzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Cazzette het volgende:
Billen.
Trouwens genoeg Nederlandse dames met een goede kont in bed gehad.
Zekers waarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik zie ook echt vaak knappe Nederlandse vrouwen op straat, in kroeg, ov, school enz
Maar als je 24/7 op je smartphone naar geile Braziliaanse wijven zoekt is...
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef Skol het volgende:
Wat is dat toch met die Nederlandse jongens die enkel op platte Nederlandse meisjes vallen? Deze platte Nederlandse meisjes zijn 9 van de 10 keer een drama in bed en hebben geen ronding om aan vast te klampen.
Klacht: De gemiddelde Nederlandse jongen valt niet op:ik houd hier ook van maarvoor een relatie maakt tiet grote of bil grote niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste foto.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Souteneur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eerder limburgsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geen idee, ziet er ook beetje uit als een Duitse
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laten we het hier leuk houden ja
Sofia Vergara <3quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef Buttarfly het volgende:
Colombiaanse vrouwen het beste wat me is overkomen. Maakt niet uit of ze mollig of dun zijn, ze kunnen te goed bewegen.
Duurt ook niet lang meer hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Niks houdt je tegen om te emigreren![]()
Behalve als je een of andere uitkering krijgt natuurlijk
Tuurlijk zijn er ook andere vrouwen met rondingen dan negerinnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef oLexie het volgende:
Alsof alleen negerinnen rond zijn
Ik moet ook geen platte meisjes maar toch liever dat dan een negerin
Niet plat en niet zwart. Ook geen koelies. "Ik ben blij man!"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er ook andere vrouwen met rondingen dan negerinnen.
Ik val ook op rondingen, maar niet perse negerinnen.
Zoals deze neger?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:42 schreef oLexie het volgende:
[..]
Niet plat en niet zwart. Ook geen koelies. "Ik ben blij man!"
Wordquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:42 schreef oLexie het volgende:
[..]
Niet plat en niet zwart. Ook geen koelies. "Ik ben blij man!"
zo is dat Gquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef kleine-pooier het volgende:
Achh ... Laat die kaasjes tog, meer voor ons TS.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Nikonlover het volgende:
Ik moest aan dit denken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Nikonlover het volgende:
Ik moest aan dit denken
[ afbeelding ]
wejo die laatstequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Souteneur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon in holly op vrijdagavond naar bubblingbeats gaan en dan gewoon schuren negerinnen laten dat makkelijk toe manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
alsof Fokkers dat durvenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
gewoon in holly op vrijdagavond naar bubblingbeats gaan en dan gewoon schuren negerinnen laten dat makkelijk toe man
je bent toch zelf van turkse afkomstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Niks houdt je tegen om te emigreren![]()
Behalve als je een of andere uitkering krijgt natuurlijk
niet echtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
je bent toch zelf van turkse afkomst
Haar heupen zijn breder dan de lengte van mijn benenquote:
Niet alle Nederlanders hebben een platte kont hoor.;)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Skol het volgende:
Kijk het is eigenlijk niet echt een klacht, ik bedoel, meer vlees voor mij op deze manier. Maar word zo droevig van die hollandse saaie planken chicks die hun aardappelen door hun broccoli prakken met hun verveelde smoel. Doe mij maar buitenlandse chicks, lekker gevormd, lekker veel drama, lekkere seks, lekker vrouwelijk.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:56 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Niet alle Nederlanders hebben een platte kont hoor.;)
lijkt je vriendin op een marokkaan of turk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik vind alle wijven op pagina 1, inclusief de OP geil (3e iets minder wel). Mooie tieten + rondingen.En ik ben nederlandse jongen toch.
Mijn vriendin is ook niet helemaal Nederlands, heel veel marokkanen die geilen op d'r , sterker nog, iedere marokkaan die langsloopt, die kijkt d'r na.
Wat the fuck moet ik daarmee? ik ben ecto zolderkamerautist dus durf er ook nisk van te zeggen ntuluk :$
Nee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lijkt je vriendin op een marokkaan of turk?
Lastig vergelijken met lichamen maar zoiets als dit maar dan grotere borsten, iets kleiner en het niet van die gekke randen bij haar heupen.quote:
Dit is nou een perfect lichaam.quote:
Dat zegt niks. Ze vinden mijn vriendin ook 'lekker', alhoewel ik mij daar geen voorstelling van kan maken. Zolang het maar blond is met een leuk kontje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik vind alle wijven op pagina 1, inclusief de OP geil (3e iets minder wel). Mooie tieten + rondingen.En ik ben nederlandse jongen toch.
Mijn vriendin is ook niet helemaal Nederlands, heel veel marokkanen die geilen op d'r , sterker nog, iedere marokkaan die langsloopt, die kijkt d'r na.
Jij vindt je eigen vriendin een gedrocht?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef kedge het volgende:
Dat zegt niks. Ze vinden mijn vriendin ook 'lekker', alhoewel ik mij daar geen voorstelling van kan maken.
Mirin' hard! Deze man!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Lastig vergelijken met lichamen maar zoiets als dit maar dan grotere borsten, iets kleiner en het niet van die gekke randen bij haar heupen.
[ afbeelding ][ [url=http://plzcdn.com/resize/500-
500/upload/d1e8517707a77eeba7e61712adb0291dU2l6ZS0xMi1VSy1Nb2RlbC1LYXRpZS1HcmVlbi1pbi1hLUJpa2luaS5qcGc=.jpg]afbeelding[/url] ]
Jwz, als ze een x trio wil met een jongen erbij (niet dat ik dat goed vindquote:
Leuk koppie en lichaam wel, maar geen Miranda Kerr of Candice Swanepoel. Zo'n 7 waard objectief gezien. Met al die achtjes dus niet echt een reden om je nek te verdraaien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jij vindt je eigen vriendin een gedrocht?
lolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:12 schreef sinepedraap het volgende:
Van die gasten die alleen maar van die chubby's moeten
I want you bigger!quote:
gvd als ik je vriendin was geweest zou ik dit nooit hebben gepiktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ze vinden mijn vriendin ook 'lekker', alhoewel ik mij daar geen voorstelling van kan maken. Zolang het maar blond is met een leuk kontje.
Hoezo dan 't is toch gewoon de waarheid. Alsof ze dat zelf niet weet ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
gvd als ik je vriendin was geweest zou ik dit nooit hebben gepikt
om even mee naar te doen als hij al zo "negatief" over haar praat (ZIJN VRIENDIN) dan is ze voor een vreemde dus een 5/6.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hoezo dan 't is toch gewoon de waarheid. Alsof ze dat zelf niet weet ook.
Marokkanen kijken alle vrouwen naquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef ikjijallebei het volgende:
Wat the fuck moet ik daarmee? ik ben ecto zolderkamerautist dus durf er ook nisk van te zeggen ntuluk :$
Toch lief van ze dat ze alle vrouwen zich mooi laten voelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Marokkanen kijken alle vrouwen na
ja precies marokkaan zijn ook overdreven complimenteus niet eens meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Marokkanen kijken alle vrouwen na
en dan zeggen dat Marokkanen niks bijdragen aan de maatschappijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Toch lief van ze dat ze alle vrouwen zich mooi laten voelen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Soms fluiten ze ook nog een liedje om je op te vrolijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso Turkse pizza.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:56 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
en dan zeggen dat Marokkanen niks bijdragen aan de maatschappij
Of ze komen met z'n 10en om je heen staan om te vragen wat je probleem is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Soms fluiten ze ook nog een liedje om je op te vrolijken
Zo behulpzaam zijn ze ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso Turkse pizza.
[..]
Of ze komen met z'n 10en om je heen staan om te vragen wat je probleem is.
Door zo'n dik wijf naar binnen gedragen wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:01 schreef Jahr00n het volgende:
99% van de mannelijke bevolking ziet er ook als een plank uit. Weinig te willen dus.
haha neequote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha neeik neem buitenlanders niet meer serieus. Krijg ook altijd buitenlandse crackjunkies achter me aan. Die kunnen niet eens meer kijken door hun doppen. Net zoals marokkanen.
Nigga please. Denk je nou echt dat aandacht van hun wordt gezien als compliment?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt eraan. De meeste mocro's hebben geen game, maar er zitten wel een paar bazen tussen hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nigga please. Denk je nou echt dat aandacht van hun wordt gezien als compliment?
Dat bevestigt mijn punt dat ze naar alles wat blond is kijken en fluiten. Maar met innerlijk erbij scoort ze een 10 natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
om even mee naar te doen als hij al zo "negatief" over haar praat (ZIJN VRIENDIN) dan is ze voor een vreemde dus een 5/6.
echt niet alleen blond, brunettes net zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat bevestigt mijn punt dat ze naar alles wat blond is kijken en fluiten. Maar met innerlijk erbij scoort ze een 10 natuurlijk![]()
Meloewaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha neeik neem buitenlanders niet meer serieus. Krijg ook altijd buitenlandse crackjunkies achter me aan. Die kunnen niet eens meer kijken door hun doppen. Net zoals marokkanen.
Tuurlijk, maar dat zijn niet de gasten die met bontkraag lopen te sissen naar meiden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt eraan. De meeste mocro's hebben geen game, maar er zitten wel een paar bazen tussen hoor.
lolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alsof een bontkraag zoveel zegt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:13 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zijn niet de gasten die met bontkraag lopen te sissen naar meiden.
Ja breder gezien zijn het natuurlijk ook niet alleen de marokkanen, maar ook negers, turken en ander gespuis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
echt niet alleen blond, brunettes net zo.
Wat is dit danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
negers niet alleen die kleintjes voor de grote heb ik vast een te platte kont.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Ja breder gezien zijn het natuurlijk ook niet alleen de marokkanen, maar ook negers, turken en ander gespuis.
De meeste negers roepen echt niet zo stom naar meisjes als veel Turken of Marokkanen. Gewoon eropaf gaan en een praatje maken of met rust laten. Kunnen zowel de Marokkanen als de Nederlanders nog wat van leren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Ja breder gezien zijn het natuurlijk ook niet alleen de marokkanen, maar ook negers, turken en ander gespuis.
Ik wou net zeggen. Dat heeft meer kans van slagen dan achter je computertje huilen en afgeven op mokers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof een bontkraag zoveel zegt.Daarnaast vergeet je even, dat er ook nog meiden zijn, die wel vallen op dat soort types.
Heel veel.quote:
Dikke tieten en blond is voldoende.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
negers niet alleen die kleintjes voor de grote heb ik vast een te platte kont.
is wel waar ja. Negers zijn liefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
De meeste negers roepen echt niet zo stom naar meisjes als veel Turken of Marokkanen. Gewoon eropaf gaan en een praatje maken of met rust laten. Kunnen zowel de Marokkanen als de Nederlanders nog wat van leren.
Dat is juist irritant van negers. komen altijd hele gesprekken voeren en hebben niet door dat de vrouw niet geïnteresseerd is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
De meeste negers roepen echt niet zo stom naar meisjes als veel Turken of Marokkanen. Gewoon eropaf gaan en een praatje maken of met rust laten. Kunnen zowel de Marokkanen als de Nederlanders nog wat van leren.
Dat klopt, in vergelijk zie je ze ook niet echt in groepsverband als marokkanen en turken of zo agressief als laatstgenoemden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Negers zich ook echt noooooit ergens druk overmaken.quote:
Daarom is afrika ook zo onderontwikkeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Negers zich ook echt noooooit ergens druk overmaken.
Heb nog nooit een neger gezien die haast had bijvoorbeeld of die ergens gestresst over was
hahaha ja is ook zo negers zijn echt relax. Wel tikkeltje arro vaak. En de meeste ook totaal geen schaamte. Wel zelfverzekerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
[..]
Heb nog nooit een neger gezien die haast had bijvoorbeeld of die ergens gestresst over was
Dat kan je vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is juist irritant van negers. komen altijd hele gesprekken voeren en hebben niet door dat de vrouw niet geïnteresseerd is.
[/generalisatiemode]Negers komen ook gewoon te laat zonder zich te schamen en blowen allemaal. [/generalisatiemode]quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Dat van die groepen verschilt een beetje per buurt denk ik, maar denk dat het echt lastig vallen van mensen op straat gemiddeld vooral door Marokkanen gebeurt ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat klopt, in vergelijk zie je ze ook niet echt in groepsverband als marokkanen en turken of zo agressief als laatstgenoemden.
ik denk dat de westerse wereld daar zich meer druk om maakt dan ze zelf met al diequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daarom is afrika ook zo onderontwikkeld.
Preciesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef kedge het volgende:
Wat een topic ook
Dit
[ afbeelding ]
vs.
Dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikkertjeslove
Uiteraard. De westerse wereld profiteert juist van het feit dat afrika onderontwikkeld is. Het is goedkoper om afrika onderontwikkeld te houden dan dat zij een concurrerende continent worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik denk dat de westerse wereld daar zich meer druk om maakt dan ze zelf met al die
goeie doelen
Bovenste 2 in de OP zien er beter uit dan die 3 van jou en niet alleen qua lichaam. Degene die jij dan weer als voorbeeld neemt zijn wel wat dik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef kedge het volgende:
Wat een topic ook
Dit
[ afbeelding ]
vs.
Dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikkertjeslove
Waren ze maar van mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Bovenste 2 in de OP zien er beter uit dan die 3 van jou en niet alleen qua lichaam. Degene die jij dan weer als voorbeeld neemt zijn wel wat dik.
Did we lose you?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahaha ja is ook zo negers zijn echt relax. Wel tikkeltje arro vaak. En de meeste ook totaal geen schaamte. Wel zelfverzekerd.
Ze hebben alle 3 een vierkantere kaak dan 50 cent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Waren ze maar van mij![]()
Het is ook niet alleen het lichaam, maar de vrouwelijkheid straalt er vanaf.
Ik vind het weleens verwonderlijk hoe arrogant negerinnen zijn en dan vergeleken met hun uiterlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahaha ja is ook zo negers zijn echt relax. Wel tikkeltje arro vaak. En de meeste ook totaal geen schaamte. Wel zelfverzekerd.
Zo ziet het er zonder overtollig vet uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze hebben alle 3 een vierkantere kaak dan 50 cent.
Vervelend inderdaad dat overtollige vet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:41 schreef kedge het volgende:
[..]
Zo ziet het er zonder overtollig vet uit.
Vierkante kaak![]()
[ afbeelding ]
Die laatste foto in pink.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:42 schreef RickoKun het volgende:
Slecht topic ik zal het redden hier wat blanke meisjes zoals mense hore ok gr gr
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad dat overtollige vet.
[ afbeelding ]
Die heupen.Die borsten.
Net een man.
EN ze heeft nog een leuk shirtje aan /nohommolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Borsten zijn net te groot voor haar lichaam vind ik.
4e foto vind ik mooier, meer natuurlijk
Mensen die alleen op blanken vallenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Menno6000 het volgende:
Nederlanders die op niet-blanken vallen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Menno6000 het volgende:
Überhaupt struikelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die alleen op blanken vallen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja dan val je toch of bedoel je dat niet
Je mag best een keer buiten de pot pissen maar als je in je donkere medemens een toekomst ziet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die alleen op blanken vallen
Dat zit anders in elkaar..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat dit een kwestie van smaak is? Of druk jij jouw smaak altijd uit alsof het gaat om absolute feiten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef Schunckelstar het volgende:
blank is gewoon mooier dan zwart![]()
aziaten zijn soms ook goed te doen
Wow, wat een volk loopt hier los rond op dit forumquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Menno6000 het volgende:
Wat ben je toch ook grappigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja dan val je toch of bedoel je dat niet
dat tweedequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat dit een kwestie van smaak is? Of druk jij jouw smaak altijd uit alsof het gaat om absolute feiten?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je mag best een keer buiten de pot pissen maar als je in je donkere medemens een toekomst ziet.
nee aziaten zijn gewoon lekker hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat dit een kwestie van smaak is? Of druk jij jouw smaak altijd uit alsof het gaat om absolute feiten?
Niet alle (Jappenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee aziaten zijn gewoon lekker hoor
Doorgaans zijn aziatische meisjes allemaal botjes. Maar zo nu en dan kom je er eentje tegen met echte vrouwelijke rondingen. Die zijn echtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee aziaten zijn gewoon lekker hoor
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doorgaans zijn aziatische meisjes allemaal botjes. Maar zo nu en dan kom je er eentje tegen met echte vrouwelijke rondingen. Die zijn echten doorgaans hebben ze dan ook zo ene knappe lieve koppie
, daarom staan op mijn to-do-list ook.
Want negroide vrouwen hebben standaard 1 uiterlijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik vind het weleens verwonderlijk hoe arrogant negerinnen zijn en dan vergeleken met hun uiterlijk
Darwin niet snappenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want negroide vrouwen hebben standaard 1 uiterlijk?
Ah ja, natuurlijk, net zoals blanke vrouwen standaard 1 uiterlijk hebben:
[ afbeelding ]
Stom van me dat ik dat niet direct inzag.
oh lullig zeg dat bedoelde je niet he nou ik zal nog eens proberen te participeren aan een conversatie gaat ook altijd goed :Squote:
17 februari toch, of gaat dat niet meer door?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook grappig![]()
![]()
Wanneer stond onze date ook alweer
Ok, negerinnen komen van rond de evenaar, dus:quote:
Minder mogelijkheden in variatie? Op welk gebied?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok, negerinnen komen van rond de evenaar, dus:
Zon->verbranden+heet->donker uiterlijk tegen hitte en verbranden.
Daarom zijn ze daar allemaal donker en zijn er minder mogelijkheden in de variatie.
Omdat niet-donker moeilijker overleefd in die regio, dus moet iedereen donker, dus valt licht af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Minder mogelijkheden in variatie? Op welk gebied?
En variatie is volgens jou alleen mogelijk op het gebied van huidskleur?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat niet-donker moeilijker overleefd in die regio, dus moet iedereen donker, dus valt licht af.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En variatie is volgens jou alleen mogelijk op het gebied van huidskleur?
En weet je uberhaupt wel waar Afrika ligt? Begrijp ik jou nu goed en denk jij dat Afrika dat ene kleine stukje rond de evenaar is?
Wat snap je niet dan?quote:
Afrika is genetisch het meest divers, wist je dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan?
Donker kan beter tegen zon, dus is er heel veel donker.
Blond minder, dus komt het minder voor.
En in noord-Afrika wonen bijna geen 'echte'-negers.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan?
Negerinnen komen helemaal niet allemaal van rond de evenaar. Jij lijkt niet bewust te zijn van het feit dat het in Afrika ook gewoon sneeuwt in sommige gebieden? Daarnaast zijn er in Zuid-Amerika landen rond de evenaar waar de inheemse bevolking weer een minder donkere huidskleur heeft. Al kan het zijn dat deze mensen er natuurlijk iets minder lang leven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok, negerinnen komen van rond de evenaar, dus:
Nu suggereer je dat variatie alleen plaatsvindt op basis van huidskleur. Vandaar mijn vorige vraag, denk je dat variatie alleen plaatsvindt op basis van huidskleur?quote:Daarom zijn ze daar allemaal donker en zijn er minder mogelijkheden in de variatie.
Zo is het bij meer mensen. Geen idee waarom. Misschien omdat een tintje er toch wat gezonder uitziet dan blank.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef Regilio_ het volgende:
Best wel eens met TS eigenlijk. Ik als blanke Hollandse jongen vind blanke meisjes er zeker mooi uitzien, maar voel me er niet toe aangetrokken. Dames met een kleurtje daarentegen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan?
Volgens mij nu niet bepaalde dezelfde types:quote:Er bestaan gegronde bezwaren tegen de onderverdeling van mensen in rassen. Een ervan is dat de indeling niet nauwkeurig is. Niet alleen wordt dan het concept "gemengd bloed" gehanteerd, ook zijn er hele bevolkingsgroepen waarbij het volstrekt onduidelijk is waartoe ze gerekend zouden moeten worden. Een tweede probleem is dat de grenzen tussen de vermeende rassen soms heel anders komen te liggen, wanneer naar andere dan uiterlijke eigenschappen gekeken wordt. In het bijzonder heeft de wetenschap aangetoond dat bijvoorbeeld tussen negroïde bevolkingsgroepen een grote genetische diversiteit aanwezig is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijk_ras
Als je haar zou neuken zie je de tieten, reet en buik bouncenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad dat overtollige vet.
[ afbeelding ]
Die heupen.Die borsten.
Net een man.
Precies andersom en heb een kleurtjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef Regilio_ het volgende:
Best wel eens met TS eigenlijk. Ik als blanke Hollandse jongen vind blanke meisjes er zeker mooi uitzien, maar voel me er niet toe aangetrokken. Dames met een kleurtje daarentegen
Ik vind ze standaard lelijk. Met misschien wat uitzonderingen, maar nee, negroïde vrouwen, not my cup of tea.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want negroide vrouwen hebben standaard 1 uiterlijk?
Ah ja, natuurlijk, net zoals blanke vrouwen standaard 1 uiterlijk hebben:
[ afbeelding ]
Stom van me dat ik dat niet direct inzag.
Ja, dat is juist nice man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je haar zou neuken zie je de tieten, reet en buik bouncen![]()
Ik snap je niet. Is dat negatief?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je haar zou neuken zie je de tieten, reet en buik bouncen![]()
Strak lichaam:
[ afbeelding ]
Je houdt van bbw?quote:
Nee man, totaal niet afgetraind. Zie mijn vb.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Is dat negatief?
Ze heeft gewoon een platte buik trouwens.
Zeg ik ben blank hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo is het bij meer mensen. Geen idee waarom. Misschien omdat een tintje er toch wat gezonder uitziet dan blank.
Dat mag natuurlijk, helemaal niks mis mee. Ieder z'n smaak. Ik val over het algemeen ook meer op gemixt of blank (uitzonderingen daargelaten, want die Yaya Dacosta (eerste negroide vrouw die ik poste) zeg ik geen nee tegen).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Precies andersom en heb een kleurtjeVal juist op blanke meiskes en dan vooral brunettes, maar lijkt wel of ik dan weer alleen blondjes aan trek. Alsof je dus op Miranda Kerr valt, maar Candice Swanepoel krijgt
[..]
Ik vind ze standaard lelijk. Met misschien wat uitzonderingen, maar nee, negroïde vrouwen, not my cup of tea.
Nee dat gaat te verquote:
Ik bedoelde meer dat het niet uitmaakt of ze slank, 'mooi', dik of lelijk zijn. Die bepaalde arrogantie vind je bij elk type terug. Maar het zou idd deels door mijn bevooroordeeldheid(wat een woordquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, helemaal niks mis mee. Ieder z'n smaak. Ik val over het algemeen ook meer op gemixt of blank (uitzonderingen daargelaten, want die Yaya Dacosta (eerste negroide vrouw die ik poste) zeg ik geen nee tegen).
Het ging er mij echter meer om dat de suggestie werd gewekt dat alle negroide vrouwen er allemaal hetzelfde uitzien (zeg maar zoals die schreeuwlelijkerds die je vaak in de Bijlmer tegenkomt).
Volgens mij is het grootste gedeelte van deze boobies fakequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:13 schreef Plamboom het volgende:
Goed topic!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste gedeelte van deze boobies fake
jij hebt fake titsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste gedeelte van deze boobies fake
Ik heb niet zulke grote boobies maar dat maakt mij niet per definitie jaloers. Ik kan ermee leven.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel![]()
![]()
Ja dit wel, een kond heb ik welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef kedge het volgende:
NeptietenBeter kleine tieten dan een paar van die siliconen zakjes. Bovendien compenseert de kont dan meestal
Dat denk ik wel. Aangezien de ene negroide vrouw de andere natuurlijk niet is, maar ze daarnaast, wanneer we voor het gemak wel gaan generaliseren op basis van afkomst, ze ook nog eens een totaal andere cultuur, mentaliteit en houding kunnen hebben. Net zoals Nederlanders en Russen nu niet bepaald dezelfde cultuur hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Maar het zou idd deels door mijn bevooroordeeldheid(wat een woord) kunnen komen.
Maat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je klein vind.
die van jouwquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je klein vind.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:08 schreef kedge het volgende:
[..]
Je houdt van bbw?
[..]
Nee man, totaal niet afgetraind. Zie mijn vb.
quote:So Cosmo says you're fat
Well I ain't down with that!
'Cause your waist is small and your curves are kickin'
And I'm thinkin' bout stickin'
ik heb geen standaard, maar wel leuk dat je mij gelijk geeftquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aha. Ja als die plaatjes van die tieten jouw standaard is dan zijn ze wel klein ja
Oke, dat snap ik. Ik doel dan ook vooral op Afrikanen. Antilliaanse vrouwen vind ik ook niet aantrekkelijk of knap bijv. maar kan er wel ontzettend mee lachen. Daar vind je die bepaalde arrogantie niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Aangezien de ene negroide vrouw de andere natuurlijk niet is, maar ze daarnaast, wanneer we voor het gemak wel gaan generaliseren op basis van afkomst, ze ook nog eens een totaal andere cultuur, mentaliteit en houding kunnen hebben. Net zoals Nederlanders en Russen nu niet bepaald dezelfde cultuur hebben.
Mensen schijnen volgens mij nog wel eens te vergeten dat negers van origine kunnen komen uit Afrika (verschillende landen met totaal verschillende culturen), De USA, Brazilie, Suriname, andere Zuid-Amerikaanse landen (als ik even kijk naar de landen waar ze al vele generaties/eeuwen wonen). En daarnaast sinds de laatste eeuw ook uit Europa. Totaal andere culturen en mentaliteit.
halfbloedjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:30 schreef kedge het volgende:
[..]
Oke, dat snap ik. Ik doel dan ook vooral op Afrikanen. Antilliaanse vrouwen vind ik ook niet aantrekkelijk of knap bijv. maar kan er wel ontzettend mee lachen. Daar vind je die bepaalde arrogantie niet.
Ik geef je niet echt gelijk. Groot of klein is relatiefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
ik heb geen standaard, maar wel leuk dat je mij gelijk geeft
vind je het nou niet lastig kleinen tietjes?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geef je niet echt gelijk. Groot of klein is relatief
Niks mis met een bescheiden B-cup.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:34 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
vind je het nou niet lastig kleinen tietjes?
En dan gek opkijken als negers je willen flowen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dit wel, een kond heb ik wel
Sir mix a lot has spoken.quote:
Ah oke. Maar ook wat betreft Afrikanen denk ik dat dit, voor zover dergelijke generalisaties uberhaupt kloppen, sterk zal verschillen per land waar ze vandaan komen. Ik kende bijvoorbeeld een paar vrouwen van Angola bij wie ik echt 0,0 arrogantie tegenwkam. Is natuurlijk niet represenatief, maar desalniettemin denk ik dat de cultuurverschillen binnen Afrika even groot en mogelijk zelfs een stuk groter (ivm met gebrek samenwerking/overheerdsende macht zoals de Romeinen, in verleden) zijn dan die binnen Europa (Al waren er wel enkele grote Afrikaanse rijken, maar volgens mij niet zo groot dat ze heel Afrika omvattten).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:30 schreef kedge het volgende:
[..]
Oke, dat snap ik. Ik doel dan ook vooral op Afrikanen. Antilliaanse vrouwen vind ik ook niet aantrekkelijk of knap bijv. maar kan er wel ontzettend mee lachen. Daar vind je die bepaalde arrogantie niet.
Ja die heb ik ook wel maar laatst was er nog een klachtentopic over push-upsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef kedge het volgende:
Met een push-up BH valt een B ook wel meeMisschien je tieten laten masseren voor wat meer volume
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |