Preciesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef kedge het volgende:
Wat een topic ook
Dit
[ afbeelding ]
vs.
Dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikkertjeslove
Uiteraard. De westerse wereld profiteert juist van het feit dat afrika onderontwikkeld is. Het is goedkoper om afrika onderontwikkeld te houden dan dat zij een concurrerende continent worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik denk dat de westerse wereld daar zich meer druk om maakt dan ze zelf met al die
goeie doelen
Bovenste 2 in de OP zien er beter uit dan die 3 van jou en niet alleen qua lichaam. Degene die jij dan weer als voorbeeld neemt zijn wel wat dik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef kedge het volgende:
Wat een topic ook
Dit
[ afbeelding ]
vs.
Dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikkertjeslove
Waren ze maar van mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Bovenste 2 in de OP zien er beter uit dan die 3 van jou en niet alleen qua lichaam. Degene die jij dan weer als voorbeeld neemt zijn wel wat dik.
Did we lose you?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahaha ja is ook zo negers zijn echt relax. Wel tikkeltje arro vaak. En de meeste ook totaal geen schaamte. Wel zelfverzekerd.
Ze hebben alle 3 een vierkantere kaak dan 50 cent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Waren ze maar van mij![]()
Het is ook niet alleen het lichaam, maar de vrouwelijkheid straalt er vanaf.
Ik vind het weleens verwonderlijk hoe arrogant negerinnen zijn en dan vergeleken met hun uiterlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahaha ja is ook zo negers zijn echt relax. Wel tikkeltje arro vaak. En de meeste ook totaal geen schaamte. Wel zelfverzekerd.
Zo ziet het er zonder overtollig vet uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze hebben alle 3 een vierkantere kaak dan 50 cent.
Vervelend inderdaad dat overtollige vet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:41 schreef kedge het volgende:
[..]
Zo ziet het er zonder overtollig vet uit.
Vierkante kaak![]()
[ afbeelding ]
Die laatste foto in pink.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:42 schreef RickoKun het volgende:
Slecht topic ik zal het redden hier wat blanke meisjes zoals mense hore ok gr gr
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad dat overtollige vet.
[ afbeelding ]
Die heupen.Die borsten.
Net een man.
EN ze heeft nog een leuk shirtje aan /nohommolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Borsten zijn net te groot voor haar lichaam vind ik.
4e foto vind ik mooier, meer natuurlijk
Mensen die alleen op blanken vallenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Menno6000 het volgende:
Nederlanders die op niet-blanken vallen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Menno6000 het volgende:
Überhaupt struikelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die alleen op blanken vallen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja dan val je toch of bedoel je dat niet
Je mag best een keer buiten de pot pissen maar als je in je donkere medemens een toekomst ziet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die alleen op blanken vallen
Dat zit anders in elkaar..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Negers zich ook echt noooooit ergens druk overmaken.
Heb nog nooit een neger gezien die haast had bijvoorbeeld of die ergens gestresst over was
Jij begrijpt niet dat dit een kwestie van smaak is? Of druk jij jouw smaak altijd uit alsof het gaat om absolute feiten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef Schunckelstar het volgende:
blank is gewoon mooier dan zwart![]()
aziaten zijn soms ook goed te doen
Wow, wat een volk loopt hier los rond op dit forumquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Menno6000 het volgende:
Wat ben je toch ook grappigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja dan val je toch of bedoel je dat niet
dat tweedequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat dit een kwestie van smaak is? Of druk jij jouw smaak altijd uit alsof het gaat om absolute feiten?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je mag best een keer buiten de pot pissen maar als je in je donkere medemens een toekomst ziet.
nee aziaten zijn gewoon lekker hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat dit een kwestie van smaak is? Of druk jij jouw smaak altijd uit alsof het gaat om absolute feiten?
Niet alle (Jappenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee aziaten zijn gewoon lekker hoor
Doorgaans zijn aziatische meisjes allemaal botjes. Maar zo nu en dan kom je er eentje tegen met echte vrouwelijke rondingen. Die zijn echtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee aziaten zijn gewoon lekker hoor
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doorgaans zijn aziatische meisjes allemaal botjes. Maar zo nu en dan kom je er eentje tegen met echte vrouwelijke rondingen. Die zijn echten doorgaans hebben ze dan ook zo ene knappe lieve koppie
, daarom staan op mijn to-do-list ook.
Want negroide vrouwen hebben standaard 1 uiterlijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik vind het weleens verwonderlijk hoe arrogant negerinnen zijn en dan vergeleken met hun uiterlijk
Darwin niet snappenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want negroide vrouwen hebben standaard 1 uiterlijk?
Ah ja, natuurlijk, net zoals blanke vrouwen standaard 1 uiterlijk hebben:
[ afbeelding ]
Stom van me dat ik dat niet direct inzag.
oh lullig zeg dat bedoelde je niet he nou ik zal nog eens proberen te participeren aan een conversatie gaat ook altijd goed :Squote:
17 februari toch, of gaat dat niet meer door?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook grappig![]()
![]()
Wanneer stond onze date ook alweer
Ok, negerinnen komen van rond de evenaar, dus:quote:
Minder mogelijkheden in variatie? Op welk gebied?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok, negerinnen komen van rond de evenaar, dus:
Zon->verbranden+heet->donker uiterlijk tegen hitte en verbranden.
Daarom zijn ze daar allemaal donker en zijn er minder mogelijkheden in de variatie.
Omdat niet-donker moeilijker overleefd in die regio, dus moet iedereen donker, dus valt licht af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Minder mogelijkheden in variatie? Op welk gebied?
En variatie is volgens jou alleen mogelijk op het gebied van huidskleur?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat niet-donker moeilijker overleefd in die regio, dus moet iedereen donker, dus valt licht af.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En variatie is volgens jou alleen mogelijk op het gebied van huidskleur?
En weet je uberhaupt wel waar Afrika ligt? Begrijp ik jou nu goed en denk jij dat Afrika dat ene kleine stukje rond de evenaar is?
Wat snap je niet dan?quote:
Afrika is genetisch het meest divers, wist je dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan?
Donker kan beter tegen zon, dus is er heel veel donker.
Blond minder, dus komt het minder voor.
En in noord-Afrika wonen bijna geen 'echte'-negers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |