Preciesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef kedge het volgende:
Wat een topic ook
Dit
[ afbeelding ]
vs.
Dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikkertjeslove
Uiteraard. De westerse wereld profiteert juist van het feit dat afrika onderontwikkeld is. Het is goedkoper om afrika onderontwikkeld te houden dan dat zij een concurrerende continent worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik denk dat de westerse wereld daar zich meer druk om maakt dan ze zelf met al die
goeie doelen
Bovenste 2 in de OP zien er beter uit dan die 3 van jou en niet alleen qua lichaam. Degene die jij dan weer als voorbeeld neemt zijn wel wat dik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef kedge het volgende:
Wat een topic ook
Dit
[ afbeelding ]
vs.
Dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikkertjeslove
Waren ze maar van mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Bovenste 2 in de OP zien er beter uit dan die 3 van jou en niet alleen qua lichaam. Degene die jij dan weer als voorbeeld neemt zijn wel wat dik.
Did we lose you?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahaha ja is ook zo negers zijn echt relax. Wel tikkeltje arro vaak. En de meeste ook totaal geen schaamte. Wel zelfverzekerd.
Ze hebben alle 3 een vierkantere kaak dan 50 cent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Waren ze maar van mij![]()
Het is ook niet alleen het lichaam, maar de vrouwelijkheid straalt er vanaf.
Ik vind het weleens verwonderlijk hoe arrogant negerinnen zijn en dan vergeleken met hun uiterlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahaha ja is ook zo negers zijn echt relax. Wel tikkeltje arro vaak. En de meeste ook totaal geen schaamte. Wel zelfverzekerd.
Zo ziet het er zonder overtollig vet uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze hebben alle 3 een vierkantere kaak dan 50 cent.
Vervelend inderdaad dat overtollige vet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:41 schreef kedge het volgende:
[..]
Zo ziet het er zonder overtollig vet uit.
Vierkante kaak![]()
[ afbeelding ]
Die laatste foto in pink.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:42 schreef RickoKun het volgende:
Slecht topic ik zal het redden hier wat blanke meisjes zoals mense hore ok gr gr
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad dat overtollige vet.
[ afbeelding ]
Die heupen.Die borsten.
Net een man.
EN ze heeft nog een leuk shirtje aan /nohommolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Borsten zijn net te groot voor haar lichaam vind ik.
4e foto vind ik mooier, meer natuurlijk
Mensen die alleen op blanken vallenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Menno6000 het volgende:
Nederlanders die op niet-blanken vallen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef Menno6000 het volgende:
Nederlanders die op niet-blanken vallen
Überhaupt struikelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die alleen op blanken vallen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja dan val je toch of bedoel je dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |