Leuk koppie en lichaam wel, maar geen Miranda Kerr of Candice Swanepoel. Zo'n 7 waard objectief gezien. Met al die achtjes dus niet echt een reden om je nek te verdraaien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:21 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jij vindt je eigen vriendin een gedrocht?
lolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:12 schreef sinepedraap het volgende:
Van die gasten die alleen maar van die chubby's moeten
I want you bigger!quote:
gvd als ik je vriendin was geweest zou ik dit nooit hebben gepiktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ze vinden mijn vriendin ook 'lekker', alhoewel ik mij daar geen voorstelling van kan maken. Zolang het maar blond is met een leuk kontje.
Hoezo dan 't is toch gewoon de waarheid. Alsof ze dat zelf niet weet ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
gvd als ik je vriendin was geweest zou ik dit nooit hebben gepikt
om even mee naar te doen als hij al zo "negatief" over haar praat (ZIJN VRIENDIN) dan is ze voor een vreemde dus een 5/6.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hoezo dan 't is toch gewoon de waarheid. Alsof ze dat zelf niet weet ook.
Marokkanen kijken alle vrouwen naquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik vind alle wijven op pagina 1, inclusief de OP geil (3e iets minder wel). Mooie tieten + rondingen.En ik ben nederlandse jongen toch.
Mijn vriendin is ook niet helemaal Nederlands, heel veel marokkanen die geilen op d'r , sterker nog, iedere marokkaan die langsloopt, die kijkt d'r na.
Wat the fuck moet ik daarmee? ik ben ecto zolderkamerautist dus durf er ook nisk van te zeggen ntuluk :$
Toch lief van ze dat ze alle vrouwen zich mooi laten voelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Marokkanen kijken alle vrouwen na
ja precies marokkaan zijn ook overdreven complimenteus niet eens meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Marokkanen kijken alle vrouwen na
en dan zeggen dat Marokkanen niks bijdragen aan de maatschappijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Toch lief van ze dat ze alle vrouwen zich mooi laten voelen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Soms fluiten ze ook nog een liedje om je op te vrolijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso Turkse pizza.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:56 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
en dan zeggen dat Marokkanen niks bijdragen aan de maatschappij
Of ze komen met z'n 10en om je heen staan om te vragen wat je probleem is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Soms fluiten ze ook nog een liedje om je op te vrolijken
Zo behulpzaam zijn ze ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso Turkse pizza.
[..]
Of ze komen met z'n 10en om je heen staan om te vragen wat je probleem is.
Door zo'n dik wijf naar binnen gedragen wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:01 schreef Jahr00n het volgende:
99% van de mannelijke bevolking ziet er ook als een plank uit. Weinig te willen dus.
haha neequote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha neeik neem buitenlanders niet meer serieus. Krijg ook altijd buitenlandse crackjunkies achter me aan. Die kunnen niet eens meer kijken door hun doppen. Net zoals marokkanen.
Nigga please. Denk je nou echt dat aandacht van hun wordt gezien als compliment?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt eraan. De meeste mocro's hebben geen game, maar er zitten wel een paar bazen tussen hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nigga please. Denk je nou echt dat aandacht van hun wordt gezien als compliment?
Dat bevestigt mijn punt dat ze naar alles wat blond is kijken en fluiten. Maar met innerlijk erbij scoort ze een 10 natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
om even mee naar te doen als hij al zo "negatief" over haar praat (ZIJN VRIENDIN) dan is ze voor een vreemde dus een 5/6.
echt niet alleen blond, brunettes net zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat bevestigt mijn punt dat ze naar alles wat blond is kijken en fluiten. Maar met innerlijk erbij scoort ze een 10 natuurlijk![]()
Meloewaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha neeik neem buitenlanders niet meer serieus. Krijg ook altijd buitenlandse crackjunkies achter me aan. Die kunnen niet eens meer kijken door hun doppen. Net zoals marokkanen.
Tuurlijk, maar dat zijn niet de gasten die met bontkraag lopen te sissen naar meiden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt eraan. De meeste mocro's hebben geen game, maar er zitten wel een paar bazen tussen hoor.
lolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alsof een bontkraag zoveel zegt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:13 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zijn niet de gasten die met bontkraag lopen te sissen naar meiden.
Ja breder gezien zijn het natuurlijk ook niet alleen de marokkanen, maar ook negers, turken en ander gespuis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
echt niet alleen blond, brunettes net zo.
Wat is dit danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
negers niet alleen die kleintjes voor de grote heb ik vast een te platte kont.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Ja breder gezien zijn het natuurlijk ook niet alleen de marokkanen, maar ook negers, turken en ander gespuis.
De meeste negers roepen echt niet zo stom naar meisjes als veel Turken of Marokkanen. Gewoon eropaf gaan en een praatje maken of met rust laten. Kunnen zowel de Marokkanen als de Nederlanders nog wat van leren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Ja breder gezien zijn het natuurlijk ook niet alleen de marokkanen, maar ook negers, turken en ander gespuis.
Ik wou net zeggen. Dat heeft meer kans van slagen dan achter je computertje huilen en afgeven op mokers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof een bontkraag zoveel zegt.Daarnaast vergeet je even, dat er ook nog meiden zijn, die wel vallen op dat soort types.
Heel veel.quote:
Dikke tieten en blond is voldoende.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
negers niet alleen die kleintjes voor de grote heb ik vast een te platte kont.
is wel waar ja. Negers zijn liefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
De meeste negers roepen echt niet zo stom naar meisjes als veel Turken of Marokkanen. Gewoon eropaf gaan en een praatje maken of met rust laten. Kunnen zowel de Marokkanen als de Nederlanders nog wat van leren.
Dat is juist irritant van negers. komen altijd hele gesprekken voeren en hebben niet door dat de vrouw niet geïnteresseerd is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
De meeste negers roepen echt niet zo stom naar meisjes als veel Turken of Marokkanen. Gewoon eropaf gaan en een praatje maken of met rust laten. Kunnen zowel de Marokkanen als de Nederlanders nog wat van leren.
Dat klopt, in vergelijk zie je ze ook niet echt in groepsverband als marokkanen en turken of zo agressief als laatstgenoemden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Negers zich ook echt noooooit ergens druk overmaken.quote:
Daarom is afrika ook zo onderontwikkeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Negers zich ook echt noooooit ergens druk overmaken.
Heb nog nooit een neger gezien die haast had bijvoorbeeld of die ergens gestresst over was
hahaha ja is ook zo negers zijn echt relax. Wel tikkeltje arro vaak. En de meeste ook totaal geen schaamte. Wel zelfverzekerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
[..]
Heb nog nooit een neger gezien die haast had bijvoorbeeld of die ergens gestresst over was
Dat kan je vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is juist irritant van negers. komen altijd hele gesprekken voeren en hebben niet door dat de vrouw niet geïnteresseerd is.
[/generalisatiemode]Negers komen ook gewoon te laat zonder zich te schamen en blowen allemaal. [/generalisatiemode]quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Dat van die groepen verschilt een beetje per buurt denk ik, maar denk dat het echt lastig vallen van mensen op straat gemiddeld vooral door Marokkanen gebeurt ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:25 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat klopt, in vergelijk zie je ze ook niet echt in groepsverband als marokkanen en turken of zo agressief als laatstgenoemden.
ik denk dat de westerse wereld daar zich meer druk om maakt dan ze zelf met al diequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daarom is afrika ook zo onderontwikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |