Haar heupen zijn breder dan de lengte van mijn benenquote:
Niet alle Nederlanders hebben een platte kont hoor.;)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Skol het volgende:
Kijk het is eigenlijk niet echt een klacht, ik bedoel, meer vlees voor mij op deze manier. Maar word zo droevig van die hollandse saaie planken chicks die hun aardappelen door hun broccoli prakken met hun verveelde smoel. Doe mij maar buitenlandse chicks, lekker gevormd, lekker veel drama, lekkere seks, lekker vrouwelijk.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:56 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Niet alle Nederlanders hebben een platte kont hoor.;)
lijkt je vriendin op een marokkaan of turk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik vind alle wijven op pagina 1, inclusief de OP geil (3e iets minder wel). Mooie tieten + rondingen.En ik ben nederlandse jongen toch.
Mijn vriendin is ook niet helemaal Nederlands, heel veel marokkanen die geilen op d'r , sterker nog, iedere marokkaan die langsloopt, die kijkt d'r na.
Wat the fuck moet ik daarmee? ik ben ecto zolderkamerautist dus durf er ook nisk van te zeggen ntuluk :$
Nee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lijkt je vriendin op een marokkaan of turk?
Lastig vergelijken met lichamen maar zoiets als dit maar dan grotere borsten, iets kleiner en het niet van die gekke randen bij haar heupen.quote:
Dit is nou een perfect lichaam.quote:
Dat zegt niks. Ze vinden mijn vriendin ook 'lekker', alhoewel ik mij daar geen voorstelling van kan maken. Zolang het maar blond is met een leuk kontje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik vind alle wijven op pagina 1, inclusief de OP geil (3e iets minder wel). Mooie tieten + rondingen.En ik ben nederlandse jongen toch.
Mijn vriendin is ook niet helemaal Nederlands, heel veel marokkanen die geilen op d'r , sterker nog, iedere marokkaan die langsloopt, die kijkt d'r na.
Jij vindt je eigen vriendin een gedrocht?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef kedge het volgende:
Dat zegt niks. Ze vinden mijn vriendin ook 'lekker', alhoewel ik mij daar geen voorstelling van kan maken.
Mirin' hard! Deze man!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Lastig vergelijken met lichamen maar zoiets als dit maar dan grotere borsten, iets kleiner en het niet van die gekke randen bij haar heupen.
[ afbeelding ][ [url=http://plzcdn.com/resize/500-
500/upload/d1e8517707a77eeba7e61712adb0291dU2l6ZS0xMi1VSy1Nb2RlbC1LYXRpZS1HcmVlbi1pbi1hLUJpa2luaS5qcGc=.jpg]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |