quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan?
Donker kan beter tegen zon, dus is er heel veel donker.
Blond minder, dus komt het minder voor.
En in noord-Afrika wonen bijna geen 'echte'-negers.
Negerinnen komen helemaal niet allemaal van rond de evenaar. Jij lijkt niet bewust te zijn van het feit dat het in Afrika ook gewoon sneeuwt in sommige gebieden? Daarnaast zijn er in Zuid-Amerika landen rond de evenaar waar de inheemse bevolking weer een minder donkere huidskleur heeft. Al kan het zijn dat deze mensen er natuurlijk iets minder lang leven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok, negerinnen komen van rond de evenaar, dus:
Nu suggereer je dat variatie alleen plaatsvindt op basis van huidskleur. Vandaar mijn vorige vraag, denk je dat variatie alleen plaatsvindt op basis van huidskleur?quote:Daarom zijn ze daar allemaal donker en zijn er minder mogelijkheden in de variatie.
Zo is het bij meer mensen. Geen idee waarom. Misschien omdat een tintje er toch wat gezonder uitziet dan blank.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef Regilio_ het volgende:
Best wel eens met TS eigenlijk. Ik als blanke Hollandse jongen vind blanke meisjes er zeker mooi uitzien, maar voel me er niet toe aangetrokken. Dames met een kleurtje daarentegen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan?
Donker kan beter tegen zon, dus is er heel veel donker.
Blond minder, dus komt het minder voor.
En in noord-Afrika wonen bijna geen 'echte'-negers.
Volgens mij nu niet bepaalde dezelfde types:quote:Er bestaan gegronde bezwaren tegen de onderverdeling van mensen in rassen. Een ervan is dat de indeling niet nauwkeurig is. Niet alleen wordt dan het concept "gemengd bloed" gehanteerd, ook zijn er hele bevolkingsgroepen waarbij het volstrekt onduidelijk is waartoe ze gerekend zouden moeten worden. Een tweede probleem is dat de grenzen tussen de vermeende rassen soms heel anders komen te liggen, wanneer naar andere dan uiterlijke eigenschappen gekeken wordt. In het bijzonder heeft de wetenschap aangetoond dat bijvoorbeeld tussen negroïde bevolkingsgroepen een grote genetische diversiteit aanwezig is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijk_ras
Als je haar zou neuken zie je de tieten, reet en buik bouncenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad dat overtollige vet.
[ afbeelding ]
Die heupen.Die borsten.
Net een man.
Precies andersom en heb een kleurtjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef Regilio_ het volgende:
Best wel eens met TS eigenlijk. Ik als blanke Hollandse jongen vind blanke meisjes er zeker mooi uitzien, maar voel me er niet toe aangetrokken. Dames met een kleurtje daarentegen
Ik vind ze standaard lelijk. Met misschien wat uitzonderingen, maar nee, negroïde vrouwen, not my cup of tea.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want negroide vrouwen hebben standaard 1 uiterlijk?
Ah ja, natuurlijk, net zoals blanke vrouwen standaard 1 uiterlijk hebben:
[ afbeelding ]
Stom van me dat ik dat niet direct inzag.
Ja, dat is juist nice man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je haar zou neuken zie je de tieten, reet en buik bouncen![]()
Ik snap je niet. Is dat negatief?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je haar zou neuken zie je de tieten, reet en buik bouncen![]()
Strak lichaam:
[ afbeelding ]
Je houdt van bbw?quote:
Nee man, totaal niet afgetraind. Zie mijn vb.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Is dat negatief?
Ze heeft gewoon een platte buik trouwens.
Zeg ik ben blank hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo is het bij meer mensen. Geen idee waarom. Misschien omdat een tintje er toch wat gezonder uitziet dan blank.
Dat mag natuurlijk, helemaal niks mis mee. Ieder z'n smaak. Ik val over het algemeen ook meer op gemixt of blank (uitzonderingen daargelaten, want die Yaya Dacosta (eerste negroide vrouw die ik poste) zeg ik geen nee tegen).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:01 schreef kedge het volgende:
[..]
Precies andersom en heb een kleurtjeVal juist op blanke meiskes en dan vooral brunettes, maar lijkt wel of ik dan weer alleen blondjes aan trek. Alsof je dus op Miranda Kerr valt, maar Candice Swanepoel krijgt
[..]
Ik vind ze standaard lelijk. Met misschien wat uitzonderingen, maar nee, negroïde vrouwen, not my cup of tea.
Nee dat gaat te verquote:
Ik bedoelde meer dat het niet uitmaakt of ze slank, 'mooi', dik of lelijk zijn. Die bepaalde arrogantie vind je bij elk type terug. Maar het zou idd deels door mijn bevooroordeeldheid(wat een woordquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, helemaal niks mis mee. Ieder z'n smaak. Ik val over het algemeen ook meer op gemixt of blank (uitzonderingen daargelaten, want die Yaya Dacosta (eerste negroide vrouw die ik poste) zeg ik geen nee tegen).
Het ging er mij echter meer om dat de suggestie werd gewekt dat alle negroide vrouwen er allemaal hetzelfde uitzien (zeg maar zoals die schreeuwlelijkerds die je vaak in de Bijlmer tegenkomt).
Volgens mij is het grootste gedeelte van deze boobies fakequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:13 schreef Plamboom het volgende:
Goed topic!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste gedeelte van deze boobies fake
jij hebt fake titsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste gedeelte van deze boobies fake
Ik heb niet zulke grote boobies maar dat maakt mij niet per definitie jaloers. Ik kan ermee leven.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel![]()
![]()
Ja dit wel, een kond heb ik welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef kedge het volgende:
NeptietenBeter kleine tieten dan een paar van die siliconen zakjes. Bovendien compenseert de kont dan meestal
Dat denk ik wel. Aangezien de ene negroide vrouw de andere natuurlijk niet is, maar ze daarnaast, wanneer we voor het gemak wel gaan generaliseren op basis van afkomst, ze ook nog eens een totaal andere cultuur, mentaliteit en houding kunnen hebben. Net zoals Nederlanders en Russen nu niet bepaald dezelfde cultuur hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Maar het zou idd deels door mijn bevooroordeeldheid(wat een woord) kunnen komen.
Maat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je klein vind.
die van jouwquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je klein vind.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:08 schreef kedge het volgende:
[..]
Je houdt van bbw?
[..]
Nee man, totaal niet afgetraind. Zie mijn vb.
quote:So Cosmo says you're fat
Well I ain't down with that!
'Cause your waist is small and your curves are kickin'
And I'm thinkin' bout stickin'
ik heb geen standaard, maar wel leuk dat je mij gelijk geeftquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Aha. Ja als die plaatjes van die tieten jouw standaard is dan zijn ze wel klein ja
Oke, dat snap ik. Ik doel dan ook vooral op Afrikanen. Antilliaanse vrouwen vind ik ook niet aantrekkelijk of knap bijv. maar kan er wel ontzettend mee lachen. Daar vind je die bepaalde arrogantie niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Aangezien de ene negroide vrouw de andere natuurlijk niet is, maar ze daarnaast, wanneer we voor het gemak wel gaan generaliseren op basis van afkomst, ze ook nog eens een totaal andere cultuur, mentaliteit en houding kunnen hebben. Net zoals Nederlanders en Russen nu niet bepaald dezelfde cultuur hebben.
Mensen schijnen volgens mij nog wel eens te vergeten dat negers van origine kunnen komen uit Afrika (verschillende landen met totaal verschillende culturen), De USA, Brazilie, Suriname, andere Zuid-Amerikaanse landen (als ik even kijk naar de landen waar ze al vele generaties/eeuwen wonen). En daarnaast sinds de laatste eeuw ook uit Europa. Totaal andere culturen en mentaliteit.
halfbloedjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:30 schreef kedge het volgende:
[..]
Oke, dat snap ik. Ik doel dan ook vooral op Afrikanen. Antilliaanse vrouwen vind ik ook niet aantrekkelijk of knap bijv. maar kan er wel ontzettend mee lachen. Daar vind je die bepaalde arrogantie niet.
Ik geef je niet echt gelijk. Groot of klein is relatiefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
ik heb geen standaard, maar wel leuk dat je mij gelijk geeft
vind je het nou niet lastig kleinen tietjes?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geef je niet echt gelijk. Groot of klein is relatief
Niks mis met een bescheiden B-cup.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:34 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
vind je het nou niet lastig kleinen tietjes?
En dan gek opkijken als negers je willen flowen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dit wel, een kond heb ik wel
Sir mix a lot has spoken.quote:
Ah oke. Maar ook wat betreft Afrikanen denk ik dat dit, voor zover dergelijke generalisaties uberhaupt kloppen, sterk zal verschillen per land waar ze vandaan komen. Ik kende bijvoorbeeld een paar vrouwen van Angola bij wie ik echt 0,0 arrogantie tegenwkam. Is natuurlijk niet represenatief, maar desalniettemin denk ik dat de cultuurverschillen binnen Afrika even groot en mogelijk zelfs een stuk groter (ivm met gebrek samenwerking/overheerdsende macht zoals de Romeinen, in verleden) zijn dan die binnen Europa (Al waren er wel enkele grote Afrikaanse rijken, maar volgens mij niet zo groot dat ze heel Afrika omvattten).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:30 schreef kedge het volgende:
[..]
Oke, dat snap ik. Ik doel dan ook vooral op Afrikanen. Antilliaanse vrouwen vind ik ook niet aantrekkelijk of knap bijv. maar kan er wel ontzettend mee lachen. Daar vind je die bepaalde arrogantie niet.
Ja die heb ik ook wel maar laatst was er nog een klachtentopic over push-upsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:40 schreef kedge het volgende:
Met een push-up BH valt een B ook wel meeMisschien je tieten laten masseren voor wat meer volume
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |