quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik zou toch adviseren te kijken!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef ato het volgende:
Ja goed he, wordt een geduchte tegenstandster voor Anouk!
Niet goed genoeg om echt hoog te scoren, denk ik ook. Maar het past wel in een finale.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef Toposcoupe het volgende:
Het nummer blijft wel hangen, maar spreekt mijns inziens niet tot de verbeelding. Een finaleplaats zit er vast wel in, maar of dit nummer in de finale nu ook echt hoge ogen gaat gooien?
Ja misschien ligt het gewoon aan mij hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het juist heel wat anders dan wat we de afgelopen jaren gezien hebben
Dit dus..Het is toch best wel een kunst ieder jaar weer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Maar ook dit is wel weer een voorbeeld van een lied en een act die perfect op elkaar aansluiten. Er is zo goed over nagedacht. Werkelijk waar niets wordt aan het toeval overgelaten. Het is gewoon een heel gelikte en goed uitgewerkte inzending.
Ik weet niet of het teleur gaat stellen, maar ik vind het inderdaad ´te bedacht´. Te typisch. Komt niet in de buurt bij Euphoria en ik kan me ook niet voorstellen dat dit nummer een hit wordt zoals Euphoria.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:59 schreef Andromache het volgende:
beetje te bedacht en gaat teleurstellen.
Sorry, ik kwam 'm toevallig tegen, het is ook niet de zelfde kwaliteit als de andere clipjes. F5 maar gewoon door!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:48 schreef Cyan9 het volgende:
Ben ik daarvoor F5 aan het spammen op de officiële site en youtube kanaal. Ik kan wel inpakken
Mjah, maar die lopen voor Piet met de korte achternaam te spelen omdat het playback moet zijn toch?quote:
Ik had dus hele hoge trommelaarverwachtingen naar aanleiding van deze post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik had dus hele hoge trommelaarverwachtingen naar aanleiding van deze post.Maar ik heb hier van de week veel fijnere Deense exemplaren zien rondlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was in Denemarken op vakantie in het jaar dat die knakkers wonnen, echt o-ver-al waar ik kwam was dat nummer te horen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Ik heb het deze week twee keer geluisterd, maar ik word onpasselijk van dit afgezaagde en bijelkaar gejatte middle of the road kutnummer
Dit is momenteel de favoriet, maar als deze fantasieloze shit wint ga ik heel hard huilen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
Dik favoriet bij de bookies, lijkt de gedoodverfde winnaar.
Persoonlijk vind ik het echt een leuk nummer, maar niet erg origineel. Tis echt zo van 'laten we alles wat de afgelopen jaren bij het ESF gewaardeerd werd er in kwakken en dan wordt het wat'. Trommeltje, riedeltje, zittend meisje met blote voeten etc etc. Maar goed, kennelijk werkt het
Ik huil met je mee. Iedere keer dat ze een zin begint met 'how' wil ik haar een klets op d'r wang geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Ik heb het deze week twee keer geluisterd, maar ik word onpasselijk van dit afgezaagde en bijelkaar gejatte middle of the road kutnummer
Dit is momenteel de favoriet, maar als deze fantasieloze shit wint ga ik heel hard huilen
Eens. Mensen zijn hier echt lyrisch van maar het is totaal niet onderscheidend van vroegere eurovisieacts ... :S Het lijkt wel alsof ze met dit nummer nog even terug willen naar 2005 toen je nog van die domme acts met tarzans en janes gillend op het podium en indianendansjes. Ik hoop dat faalt net als Safura die toen ook eerste stond bij de bookmakersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Het nummer is wel een stuk toegankelijker dan de zware kost van Anouk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Dat is wel zo, maar er zijn dit jaar toch wel wat betere nummers dan deze.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het nummer is wel een stuk toegankelijker dan de zware kost van Anouk.
Inderdaad. Tis een aardig liedje maar ik vind het lang niet zo catchy als bijv Euphoria van vorig jaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het is wel aardig, maar dan meer als iets dat dan 7e is geworden in 2006. Als dit wint, zou ik echt janken van de niveaudaling.
Ach meid, doe niet zo jaloersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
hoe meer ik het hoor hoe meer ik het een zeiknummer vind. Hoe ze haar stem ook gebruik bij dat ´only teardrops´.
Alsof ze de toren van pizza omver probeert te blazen met haar adem. ´Hhhhonly teaaahhhhrdrohhps´. Irritant.
De aankleding is leuk en die van een winnaar maar dat is het.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:39 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet waarom dit nummer zo goed gevonden word.
Productioneel zit het ijzersterk in elkaar (visueel etc, plus de fluit), waarbij het twijfelachtig schijnt te zijn dat zij iets uit het dak mochten laten komen, terwijl dat niet schijnt te mogen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:39 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet waarom dit nummer zo goed gevonden word.
Je hebt volkomen gelijk. Dat was een gevalletje: het glazuur springt van je tanden. Bovendien was die zanger zo fout als maar kon zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
Na dit gedrocht in 2011:
... nu opnieuw een nummer dat precies NUL originaliteit bevat. Echt alles is bij elkaar gejat of al tachtig miljoen keer eerder gedaan.
Ze slist best erg.. Maar het voegt wel wat toe voor het nummerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
hoe meer ik het hoor hoe meer ik het een zeiknummer vind. Hoe ze haar stem ook gebruik bij dat ´only teardrops´.
Alsof ze de toren van pizza omver probeert te blazen met haar adem. ´Hhhhonly teaaahhhhrdrohhps´. Irritant.
nog meer irritatie jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:55 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ze slist best erg.. Maar het voegt wel wat toe voor het nummer
Ik gooi er gewoon nog een irritatie tegenaan: iedereen vind haar verschrikkelijk knap, maar ik vind haar niet zo heel bijzonderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon nog een irritatie tegenaan: iedereen vind haar verschrikkelijk knap, maar ik vind haar niet zo heel bijzonder
Ze is zeker niet lelijk. Ik vind haar een gemiddeld uitziend meisje. Van haar lopen er miljoenen rond. Maar met goede make-up, haar en belichting kunnen de meeste mensen er wel 'knap' uitzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze is zeker niet lelijk. Ik vind haar een gemiddeld uitziend meisje. Van haar lopen er miljoenen rond. Maar met goede make-up, haar en belichting kunnen de meeste mensen er wel 'knap' uitzien.
Er zijn echt muzikale formules voor. Als je bepaalde akkoorden achter elkaar zet, klinkt dat lekker en herkenbaar (precies omdat het al drie miljoen keer eerder is gedaan). Diverse nummers tapten gisteren ook weer uit dat vaatje, met Denemarken als absolute koploper. Waarom origineel zijn als je ook met zo'n uitgekauwd nummer succes kunt hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk. Dat was een gevalletje: het glazuur springt van je tanden. Bovendien was die zanger zo fout als maar kon zijn.
Maar het liedje is wel een echte oorwurm. Dus dan snap ik het nog wel (hoe slecht een nummer ook kan zijn). Echter vind ik Only Teardrops nou juist niet echt een oorwurm.
Zal er ook vrij snel weer uitzakken na het festival, ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Tenzij Noorwegen roet in het eten gooit denk ik dat de kans levensgroot is dat we in Kopenhagen zitten volgend jaar.
Ze staat in vrijwel alle Itunelijsten in Europa
Ik vind 'em ook steeds minder interessant naarmate ik hem vaker hoor. Hetzelfde heb ik met dat liedje van Rusland. De eerste keer is het "wauw", maar nu denk ik "hmmm".quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:08 schreef suus78 het volgende:
Toen ik 'm de eerste keer hoorde (gisteravond dus), vond ik het een erg leuk nummer. Ik heb het nu nog een paar keer beluisterd maar vind hem steeds minder worden. Eigenlijk best wel een middelmatig liedje? Hij gaat wel hoog eindigen lijkt me.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:18 schreef Deceit het volgende:
Had het idee alsof ik naar een dronken bosnimf zat te kijken
Hoort er allemaal bij, high door de klanken van de fluit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Let maar op de stapjes als ze loopt of naar achter liep, wankel wankel
Ik hoor het meerdere users zeggen. Maar heb nog niet gehoord of het inderdaad ook echt 'verboden' is om iets uit het plafond te laten komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom was het voor Denemarken toegestaan om het confetti te laten "regenen"?
Dit geeft toch de indruk dat Denemarken bevoordeeld wordt ...
Ik denk dat ze dit jaar iets vrijer zijn, want ik zag ook acts die zwart-wit beeld kregen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom was het voor Denemarken toegestaan om het confetti te laten "regenen"?
Dit geeft toch de indruk dat Denemarken bevoordeeld wordt ...
Ja, vind ik ook. Op het podium ziet ze er super uit. En op foto's van daarbuiten ziet ze eruit als een suffig violen-meisje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:06 schreef female81 het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat ze er op het podium uit ziet als Shakira, en dat ze er achter de schermen gewoon uit ziet als je buurmeisje. Ze heeft dus nog een goede visagist/kapper ook.
Bij mij is het juist omgekeerdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:32 schreef CANARIS het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat ze een enorm arrogante uitstraling heeft.
Ontiegelijk onsympatisch.
Het liedje is wel leuk , maar die kop krijgt van mij geen punten
Ik zat tijdens de generale te denken dat ze dat fluitje door een gitaar hadden moeten vervangen, maar dan vergeet je waarschijnlijk dat persoonlijke voorkeuren niet de smaak van de rest van de kijkers vertegenwoordigenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:30 schreef Strani het volgende:
Ik vind het een doodsaai liedje. Dat fluitje is er vooral voor het 'oh wat romantisch en mysterieus!'-gehalte, de blote voeten-act is al vaker gedaan, de zang is één van de mindere dit jaar en de beat kan ook niet veel simpeler.
Als deze wint, en die kans lijkt groot, zal ik teleurgesteld zijn. Aan de andere kant, op een stuk of vijf liedjes na vind ik het dit jaar allemaal bagger.
Postte dit ook al in een plagiaat-topic over Malta, maar dat kreeg weinig respons.quote:Ik had er ook een gevonden. Moest meteen aan K-otic denken, van vroeger.
Die 3de toon t/m de 7de aan het begin, zijn vrijwel identiek aan dat irritante fluitje bij Denemarken.
En later in het refrein wordt zelfs exact op de zelfde toonhoogte hetzelfde gezongen als bij dat fluitje.
Ik vind het er niet echt op lijken. Er zijn wel meer (pop)liedjes met een fluitje...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:05 schreef ebke het volgende:
[..]
Postte dit ook al in een plagiaat-topic over Malta, maar dat kreeg weinig respons.
Kunnen we haar door dat fluitje niet gewoon aanklagen voor plagiaat?
Want het lijkt er toch verdomd veel op, of ben ik de enige die dat vind?
Dat wel, maar ging me er meer om dat het notenpatroon vrijwel identiek lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind het er niet echt op lijken. Er zijn wel meer (pop)liedjes met een fluitje...
Dat. Ik vind het een hol nummer en die snikkerige manier van zingen staat me ook tegen. Maar kennelijk vreet men het als koek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:30 schreef Strani het volgende:
Ik vind het een doodsaai liedje. Dat fluitje is er vooral voor het 'oh wat romantisch en mysterieus!'-gehalte, de blote voeten-act is al vaker gedaan, de zang is één van de mindere dit jaar en de beat kan ook niet veel simpeler.
Als deze wint, en die kans lijkt groot, zal ik teleurgesteld zijn. Aan de andere kant, op een stuk of vijf liedjes na vind ik het dit jaar allemaal bagger.
Helaas ziet het er wel zo naar uit. Ik zal er in ieder geval niet op stemmen.quote:
Dat is wel zo, maar ik denk dat het sowieso een notenpatroon is dat heel veel wordt gebruikt. Orgineel is het dus zeker niet, maar om nou te zeggen dat het een kopie is van dát exacte nummer...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:26 schreef ebke het volgende:
[..]
Dat wel, maar ging me er meer om dat het notenpatroon vrijwel identiek lijkt te zijn.
Ik dacht, misschien kunnen we haar laten diskwalificeren.
Alles valt terug te leiden tot k-otic. Volgens mij had iemand ook als birds naar een liedje van hen gelinkt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:05 schreef ebke het volgende:
[..]
Postte dit ook al in een plagiaat-topic over Malta, maar dat kreeg weinig respons.
Ze heeft haar voeten continu naar binnen gedraaid... het ziet er nogal vreemd uit, alsof ze een handicap heeft ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Let maar op de stapjes als ze loopt of naar achter liep, wankel wankel
Het is juist andersom: het liedje is een draak van een niemendalletje, maar de zangeres is welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:32 schreef CANARIS het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat ze een enorm arrogante uitstraling heeft.
Ontiegelijk onsympatisch.
Het liedje is wel leuk , maar die kop krijgt van mij geen punten
Wie verwacht jij?quote:
ik verwacht dat Anouk hoger gaat eindigen dan Denemarken, daarmee zeg ik nog niks hequote:
Het probleem is dat de bookmakers over het algemeen de top 3 spot-on hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:47 schreef TLC het volgende:
[..]
ik verwacht dat Anouk hoger gaat eindigen dan Denemarken, daarmee zeg ik nog niks he
Het zou weleens een land kunnen worden die bijna niemand als topfavoriet wordt gezien, Noorwegen of zo.
Helemaal mee eens, ik weet dit toch wel te waarderen als winnaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel de terechte winnaar, ben blij dat het geen Azerbaijan, Oekraine, Rusland is geworden
Dat..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:47 schreef byah het volgende:
het begin is echt zo aanstekelijk, vervolgens kabbelt het nummer verder en eindigt het in een niemendalletje.
Azerbeidzjan zou weer een songfestival in dat patserige oliestaatje betekenen. Prima dat het volgend jaar opnieuw in een 'normaal' land is, dat gewoon geld kan missen en waar ze Engels kunnen spreken.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mwah, wint bij gebrek aan beter. Liever Azerbeidzjan, maar dat was nou ook niet extreem goed. Dit is eigenlijk toch wel een beetje verdiend
Denk je nou werkelijk dat dit zo'n hit wordt als Euphoria? Iedereen met een beetje kennis van moderne muziek en hoe de hitlijsten werken weten toch dat dat nooit gaat gebeurenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:56 schreef forzaudinese het volgende:
Gefeliciteerd Denemarken ! Nu ook allemaal even downloaden op itunes zodat het net zoals euphoria vorig jaar een succes wordt in de hitlijsten en op de radio gedraait gaat worden.
Emmelie de Forest -Only Teardrops
Inderdaad. Vijf weken, max in single top 100.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat dit zo'n hit wordt als Euphoria? Iedereen met een beetje kennis van moderne muziek en hoe de hitlijsten werken weten toch dat dat nooit gaat gebeuren
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik vond het liedje gewoon leuker.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Azerbeidzjan zou weer een songfestival in dat patserige oliestaatje betekenen. Prima dat het volgend jaar opnieuw in een 'normaal' land is, dat gewoon geld kan missen en waar ze Engels kunnen spreken.
Nieteens. Ik denk 2.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:08 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Inderdaad. Vijf weken, max in single top 100.
Ik vond Oekraïne leukerquote:Op zondag 19 mei 2013 02:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik vond het liedje gewoon leuker.
Sluit ik mij volledig bij aan. Het enige pluspunt is dat het ons heeft bespaart van een nog veel erger nummer in de vorm van Azerbaidjan.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil graag Shak... ehh... Emmelie van harte feliciteren met haar winst. Na een tenenkrommende inzending met 0 originaliteit in 2011 is het Denemarken dit jaar gelukt: iets insturen dat zowaar NOG minder origineel is.
Ik gun het Denemarken als land, ik gun het alleen dit matige liedje niet, sorry.
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef Cyan9 het volgende:
Niet zo'n grote hit als Euphora, maar ik gun het wel wat radio succes
Roemenië? Dat was meer een kunstvertoning dan dat het muziek was. Fijn dat je zo hoog kunt zingen, maar dan hoef je daarmee nog niet een nummer compleet om zeep te helpen....quote:Op zondag 19 mei 2013 02:45 schreef BB-King het volgende:
Beetje saaie winnaar naar mijn mening.
Roemenië had veel meer pit.
quote:Op zondag 19 mei 2013 09:25 schreef SeLang het volgende:
Ze kreeg van mij extra punten vanwege de blote voetjes
Als Paul dan maar niet mee gaat staan blèren.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:55 schreef forzaudinese het volgende:
Gaat Emmelie de Forest ook in Nederland optreden in de komende maand ? Mischien een tv optreden bij paul de Leeuw ofzo ....
Mee eens !!!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Als Paul dan maar niet mee gaat staan blèren.
Ik heb het liedje van Oekraine sinds gisteravond in een oneindige lus in mijn hoofd zitten. Daar heb ik geen mp3 speler met repeat voor nodigquote:Op zondag 19 mei 2013 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het nu toch al een tijdje op repeat staan. Ik begin het nu weer meer en meer te waarderen
Zelfde met Denemarken hier, van mij mag het er nu haast wel eens uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb het liedje van Oekraine sinds gisteravond in een oneindige lus in mijn hoofd zitten. Daar heb ik geen mp3 speler met repeat voor nodig
Ach nee...quote:Op zondag 19 mei 2013 09:25 schreef SeLang het volgende:
Ze kreeg van mij extra punten vanwege de blote voetjes
Jup.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Deed Treble dit niet 10 jaar geleden?
Mijn aandacht lag voornamelijk op de lagere regionen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb me flink lopen ergeren dat ze non-stop die microfoon voor haar mond heeft hangen, merendeel van de tijd zag ik enkel ogen en neus. Zelfs op deze foto zie je het weer.
Nee, je bent niet de enige:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:05 schreef ebke het volgende:
quote:Winnend lied Denemarken gejat van Nederlandse band?
Op Twitter wordt volop gespeculeerd over het mogelijke 'plagiaat' door de Denen. Ze zouden zijn geïnspireerd door het in 2002 door K-Otic uitgebrachte nummer 'I Surrender'. De band ontstond destijds uit het televisieprogramma Starmaker.
"Liedjes op het Songfestival moeten een nieuwe compositie zijn", vertelt Eric van Tijn, producer en oud-jurylid van Idols, tegen NOS: "De melodie is duidelijk 1-op-1, dat valt niet te ontkennen. Toch denk ik dat het een storm in een glas water is, want het gaat alleen om de intro."
Oordeel zelf.
Bron: Telegraaf
Blijkbaar maakt het Europa niet uit nee. Mij maakt het wel uit. Ik word moe van die copy-paste nummers. Volledig terecht dat Duitsland gisteravond afgestraft werd.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef Lemans24 het volgende:
Ieder nummer heeft herkenbare / gekopieerde delen, maakt dat nog wat uit?
Het nummer van Oekraïne deed denken aan Alegria van Cirque du Soleil. Het nummer Duitsland leek eigenlijk helemaal niet op Euphoria, maar had wel een paar seconden die bijna gekopieerd leken.
Wat een onzin. Mensen mogen toch gewoon hun eigen smaak en criteria hebben? Blijkbaar is orginaliteit en moderniteit niet een van jouw belangrijkste criteria. Voor andere mensen is dat wel belangrijk, die hebben een hippe act, goede zang en/of schoonheid van de artiest als geheel minder hoog in het vaandel staan. Zo heeft iedereen andere punten en dus een andere smaak.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:38 schreef forzaudinese het volgende:
Het maakt geen reet uit ! Ik wordt een beetje moe van de mensen die bij elk liedje gaan zoeken of het ooit wel eens eerder gebruikt is ! Die mensen willen zeuren uit verveling of omdat hun favoriet niet gewonnen heeft. Moe wordt ik van dat soort zeikerds
How many times can we break the rules between us, only teardrops.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:34 schreef Strani het volgende:
Ik ben nou al weer vergeten hoe dit liedje gaat. Totaal geen indruk gemaakt.
Juist, en iets met een fluitje en blote voeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
How many times can we break the rules between us, only teardrops.
zoiets.
Hoe = How, had het net verbeterd...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist, en iets met een fluitje en blote voeten.
Ja hoor, en Twitter is weer eens de nieuwsbron.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan niet doorgegaan, want het was er niet op.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:40 schreef forzaudinese het volgende:
Morgen tussen 8.20 en 12.00 herhaling op NED 1 ! Dan kunnen we nog een keer genieten van het winnende liedje !
2013 had zijn eigen Enschede, namelijk die 2 vermiste broertjes, dus er was continu het Journaal op Ned.1.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is dan niet doorgegaan, want het was er niet op.
Gewoon dat hele ding downloaden bij de BBCquote:Op maandag 20 mei 2013 01:40 schreef forzaudinese het volgende:
Morgen tussen 8.20 en 12.00 herhaling op NED 1 ! Dan kunnen we nog een keer genieten van het winnende liedje !
Ze hebben het ieder geval sowieso niet bewust gejat ofzo ,denk dat niemand in Denemarken uberhout ooit van K-otic heeft gehoord. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog nooit van heb gehoord.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind de vergelijking met K-Otic wat vergezocht, maar niet onmogelijk nee.
Hier idem ditti. Een dertien in een dozijn nummer.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:34 schreef Strani het volgende:
Ik ben nou al weer vergeten hoe dit liedje gaat. Totaal geen indruk gemaakt.
Misschien was ze wel onder de indruk van Anouk. Onzekere mensen kunnen soms juist arrogant overkomen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:30 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoor ook overal dat het zo n aardig meisje is ! Ze maakte ook nog een aardige opmerking over anouk in 1 van de intervieuws. Jan smit hoorde ik ook al op tv zeggen dat ze met haar gesproken hadden en dat ze zo sympathiek overkwam. Maar ze lijkt me wel een heel andere type vrouw dan anouk dus zo gek is het niet dat het botst als ze elkaar tegen komen.
Ik vind haar ook nep overkomen tijdens de act. Maarja, wat wil je als je act al 100 keer hebt geoefend en van binnen naar buiten kent?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:15 schreef Redefine het volgende:
Hoe vaker ik het liedje voorbij zie komen des te nepper vind ik haar overkomenDe opmerkingen van Anouk bij P&W nog meer. Maar ik zal wel de enige zijn.
A) in de pers een aardige opmerking maken is vrij makkelijk te doen. Dat hoef je niet te menen, maar scoort wel. Dan in het echt aardig tegen iemand doen is al heel wat lastiger.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:30 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoor ook overal dat het zo n aardig meisje is ! Ze maakte ook nog een aardige opmerking over anouk in 1 van de intervieuws. Jan smit hoorde ik ook al op tv zeggen dat ze met haar gesproken hadden en dat ze zo sympathiek overkwam. Maar ze lijkt me wel een heel andere type vrouw dan anouk dus zo gek is het niet dat het botst als ze elkaar tegen komen.
Slechte verliezers idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef forzaudinese het volgende:
Wel flauw van het AD om alleen maar een klein stukje over Denemarken te schrijven !Gaat alleen maar over Anouk in het AD en dan staat er een heel klein stukje over Denemarken en daarin hebben ze het alleen over dat het mischien gestolen zou zijn .Iets meer respect voor het winnende liejde zou wel op zijn plaats zijn !
Hoewel ik mijn kritiek op het liedje heb (en ook veel ventileer) vind ik dat ook wel vrij suf ja. De vergelijking met I Surrender is er absoluut, maar is verre van wereldschokkend om er zo lang bij stil te blijven staan. Dan had men best wat meer over het liedje zelf mogen schrijven ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef forzaudinese het volgende:
Wel flauw van het AD om alleen maar een klein stukje over Denemarken te schrijven !Gaat alleen maar over Anouk in het AD en dan staat er een heel klein stukje over Denemarken en daarin hebben ze het alleen over dat het mischien gestolen zou zijn .Iets meer respect voor het winnende liejde zou wel op zijn plaats zijn !
Zie je wel...quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Doordat men hier maar over door blijft gaan (de liedjes lijken inderdaad op elkaar, maar er zijn ook genoeg verschillen), worden we gezien als slechte verliezers.
Ik heb al gelezen dat er mensen zijn die daarom volgend jaar niet meer op Nederland zullen stemmen.
Zal je over een jaar niemand meer over horen. Dus dat loopt wel los.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Doordat men hier maar over door blijft gaan (de liedjes lijken inderdaad op elkaar, maar er zijn ook genoeg verschillen), worden we gezien als slechte verliezers.
Ik heb al gelezen dat er mensen zijn die daarom volgend jaar niet meer op Nederland zullen stemmen.
Over een jaar weet niemand dat meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Het lijkt er wel op, alsof we vooral maar geen kritiek mogen hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Over een jaar weet niemand dat meer.
Ik vind het juist het liedje dat het meest misstaat in de rij winnaars. En dan heb ik het niet over de act ofzo, want die vond ik wel aardig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Dat geneuzel over K-otic en een fluit van 3 seconden.
Het meest catchy liedje met het beste totaalplaatje heeft gewonnen in mijn ogen. Het is voor mij ook een betere winnaar dan Rusland 2008 en Azerbaijan 2011 bijvoorbeeld en misstaat zeker niet in de rij winnaars
Frizzle Sizzle stonden ook in hun blote voeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Deed Treble dit niet 10 jaar geleden?
En onze Michelle, en Sandy Shaw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frizzle Sizzle stonden ook in hun blote voeten.
Daar erger ik me ook nog steeds elke keer aan. Net als dat wat ze steeds met haar hand doet, alsof ze een mimespeler is. Ik erger me er gewoon zo aan dat ik meestal alleen maar luister en niet meer naar het optreden kijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb me flink lopen ergeren dat ze non-stop die microfoon voor haar mond heeft hangen, merendeel van de tijd zag ik enkel ogen en neus. Zelfs op deze foto zie je het weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |