Dat is wel zo, maar ik denk dat het sowieso een notenpatroon is dat heel veel wordt gebruikt. Orgineel is het dus zeker niet, maar om nou te zeggen dat het een kopie is van dát exacte nummer...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:26 schreef ebke het volgende:
[..]
Dat wel, maar ging me er meer om dat het notenpatroon vrijwel identiek lijkt te zijn.
Ik dacht, misschien kunnen we haar laten diskwalificeren.
Alles valt terug te leiden tot k-otic. Volgens mij had iemand ook als birds naar een liedje van hen gelinkt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:05 schreef ebke het volgende:
[..]
Postte dit ook al in een plagiaat-topic over Malta, maar dat kreeg weinig respons.
Kunnen we haar door dat fluitje niet gewoon aanklagen voor plagiaat?
Want het lijkt er toch verdomd veel op, of ben ik de enige die dat vind?
Ze heeft haar voeten continu naar binnen gedraaid... het ziet er nogal vreemd uit, alsof ze een handicap heeft ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Let maar op de stapjes als ze loopt of naar achter liep, wankel wankel
Het is juist andersom: het liedje is een draak van een niemendalletje, maar de zangeres is welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:32 schreef CANARIS het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat ze een enorm arrogante uitstraling heeft.
Ontiegelijk onsympatisch.
Het liedje is wel leuk , maar die kop krijgt van mij geen punten
Wie verwacht jij?quote:
ik verwacht dat Anouk hoger gaat eindigen dan Denemarken, daarmee zeg ik nog niks hequote:
Het probleem is dat de bookmakers over het algemeen de top 3 spot-on hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:47 schreef TLC het volgende:
[..]
ik verwacht dat Anouk hoger gaat eindigen dan Denemarken, daarmee zeg ik nog niks he
Het zou weleens een land kunnen worden die bijna niemand als topfavoriet wordt gezien, Noorwegen of zo.
Helemaal mee eens, ik weet dit toch wel te waarderen als winnaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel de terechte winnaar, ben blij dat het geen Azerbaijan, Oekraine, Rusland is geworden
Dat..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:47 schreef byah het volgende:
het begin is echt zo aanstekelijk, vervolgens kabbelt het nummer verder en eindigt het in een niemendalletje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |