quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik zou toch adviseren te kijken!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef ato het volgende:
Ja goed he, wordt een geduchte tegenstandster voor Anouk!
Niet goed genoeg om echt hoog te scoren, denk ik ook. Maar het past wel in een finale.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef Toposcoupe het volgende:
Het nummer blijft wel hangen, maar spreekt mijns inziens niet tot de verbeelding. Een finaleplaats zit er vast wel in, maar of dit nummer in de finale nu ook echt hoge ogen gaat gooien?
Ja misschien ligt het gewoon aan mij hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het juist heel wat anders dan wat we de afgelopen jaren gezien hebben
Dit dus..Het is toch best wel een kunst ieder jaar weer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Maar ook dit is wel weer een voorbeeld van een lied en een act die perfect op elkaar aansluiten. Er is zo goed over nagedacht. Werkelijk waar niets wordt aan het toeval overgelaten. Het is gewoon een heel gelikte en goed uitgewerkte inzending.
Ik weet niet of het teleur gaat stellen, maar ik vind het inderdaad ´te bedacht´. Te typisch. Komt niet in de buurt bij Euphoria en ik kan me ook niet voorstellen dat dit nummer een hit wordt zoals Euphoria.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:59 schreef Andromache het volgende:
beetje te bedacht en gaat teleurstellen.
Sorry, ik kwam 'm toevallig tegen, het is ook niet de zelfde kwaliteit als de andere clipjes. F5 maar gewoon door!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:48 schreef Cyan9 het volgende:
Ben ik daarvoor F5 aan het spammen op de officiële site en youtube kanaal. Ik kan wel inpakken
Mjah, maar die lopen voor Piet met de korte achternaam te spelen omdat het playback moet zijn toch?quote:
Ik had dus hele hoge trommelaarverwachtingen naar aanleiding van deze post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik had dus hele hoge trommelaarverwachtingen naar aanleiding van deze post.Maar ik heb hier van de week veel fijnere Deense exemplaren zien rondlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was in Denemarken op vakantie in het jaar dat die knakkers wonnen, echt o-ver-al waar ik kwam was dat nummer te horen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Ik heb het deze week twee keer geluisterd, maar ik word onpasselijk van dit afgezaagde en bijelkaar gejatte middle of the road kutnummer
Dit is momenteel de favoriet, maar als deze fantasieloze shit wint ga ik heel hard huilen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
Dik favoriet bij de bookies, lijkt de gedoodverfde winnaar.
Persoonlijk vind ik het echt een leuk nummer, maar niet erg origineel. Tis echt zo van 'laten we alles wat de afgelopen jaren bij het ESF gewaardeerd werd er in kwakken en dan wordt het wat'. Trommeltje, riedeltje, zittend meisje met blote voeten etc etc. Maar goed, kennelijk werkt het
Ik huil met je mee. Iedere keer dat ze een zin begint met 'how' wil ik haar een klets op d'r wang geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Ik heb het deze week twee keer geluisterd, maar ik word onpasselijk van dit afgezaagde en bijelkaar gejatte middle of the road kutnummer
Dit is momenteel de favoriet, maar als deze fantasieloze shit wint ga ik heel hard huilen
Eens. Mensen zijn hier echt lyrisch van maar het is totaal niet onderscheidend van vroegere eurovisieacts ... :S Het lijkt wel alsof ze met dit nummer nog even terug willen naar 2005 toen je nog van die domme acts met tarzans en janes gillend op het podium en indianendansjes. Ik hoop dat faalt net als Safura die toen ook eerste stond bij de bookmakersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Het nummer is wel een stuk toegankelijker dan de zware kost van Anouk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:34 schreef APK het volgende:
Dat is wel zo, maar er zijn dit jaar toch wel wat betere nummers dan deze.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het nummer is wel een stuk toegankelijker dan de zware kost van Anouk.
Inderdaad. Tis een aardig liedje maar ik vind het lang niet zo catchy als bijv Euphoria van vorig jaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het is wel aardig, maar dan meer als iets dat dan 7e is geworden in 2006. Als dit wint, zou ik echt janken van de niveaudaling.
Ach meid, doe niet zo jaloersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
hoe meer ik het hoor hoe meer ik het een zeiknummer vind. Hoe ze haar stem ook gebruik bij dat ´only teardrops´.
Alsof ze de toren van pizza omver probeert te blazen met haar adem. ´Hhhhonly teaaahhhhrdrohhps´. Irritant.
De aankleding is leuk en die van een winnaar maar dat is het.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:39 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet waarom dit nummer zo goed gevonden word.
Productioneel zit het ijzersterk in elkaar (visueel etc, plus de fluit), waarbij het twijfelachtig schijnt te zijn dat zij iets uit het dak mochten laten komen, terwijl dat niet schijnt te mogen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:39 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet waarom dit nummer zo goed gevonden word.
Je hebt volkomen gelijk. Dat was een gevalletje: het glazuur springt van je tanden. Bovendien was die zanger zo fout als maar kon zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
Na dit gedrocht in 2011:
... nu opnieuw een nummer dat precies NUL originaliteit bevat. Echt alles is bij elkaar gejat of al tachtig miljoen keer eerder gedaan.
Ze slist best erg.. Maar het voegt wel wat toe voor het nummerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
hoe meer ik het hoor hoe meer ik het een zeiknummer vind. Hoe ze haar stem ook gebruik bij dat ´only teardrops´.
Alsof ze de toren van pizza omver probeert te blazen met haar adem. ´Hhhhonly teaaahhhhrdrohhps´. Irritant.
nog meer irritatie jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:55 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ze slist best erg.. Maar het voegt wel wat toe voor het nummer
Ik gooi er gewoon nog een irritatie tegenaan: iedereen vind haar verschrikkelijk knap, maar ik vind haar niet zo heel bijzonderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon nog een irritatie tegenaan: iedereen vind haar verschrikkelijk knap, maar ik vind haar niet zo heel bijzonder
Ze is zeker niet lelijk. Ik vind haar een gemiddeld uitziend meisje. Van haar lopen er miljoenen rond. Maar met goede make-up, haar en belichting kunnen de meeste mensen er wel 'knap' uitzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze is zeker niet lelijk. Ik vind haar een gemiddeld uitziend meisje. Van haar lopen er miljoenen rond. Maar met goede make-up, haar en belichting kunnen de meeste mensen er wel 'knap' uitzien.
Er zijn echt muzikale formules voor. Als je bepaalde akkoorden achter elkaar zet, klinkt dat lekker en herkenbaar (precies omdat het al drie miljoen keer eerder is gedaan). Diverse nummers tapten gisteren ook weer uit dat vaatje, met Denemarken als absolute koploper. Waarom origineel zijn als je ook met zo'n uitgekauwd nummer succes kunt hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk. Dat was een gevalletje: het glazuur springt van je tanden. Bovendien was die zanger zo fout als maar kon zijn.
Maar het liedje is wel een echte oorwurm. Dus dan snap ik het nog wel (hoe slecht een nummer ook kan zijn). Echter vind ik Only Teardrops nou juist niet echt een oorwurm.
Zal er ook vrij snel weer uitzakken na het festival, ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Tenzij Noorwegen roet in het eten gooit denk ik dat de kans levensgroot is dat we in Kopenhagen zitten volgend jaar.
Ze staat in vrijwel alle Itunelijsten in Europa
Ik vind 'em ook steeds minder interessant naarmate ik hem vaker hoor. Hetzelfde heb ik met dat liedje van Rusland. De eerste keer is het "wauw", maar nu denk ik "hmmm".quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:08 schreef suus78 het volgende:
Toen ik 'm de eerste keer hoorde (gisteravond dus), vond ik het een erg leuk nummer. Ik heb het nu nog een paar keer beluisterd maar vind hem steeds minder worden. Eigenlijk best wel een middelmatig liedje? Hij gaat wel hoog eindigen lijkt me.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:18 schreef Deceit het volgende:
Had het idee alsof ik naar een dronken bosnimf zat te kijken
Hoort er allemaal bij, high door de klanken van de fluit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Let maar op de stapjes als ze loopt of naar achter liep, wankel wankel
Ik hoor het meerdere users zeggen. Maar heb nog niet gehoord of het inderdaad ook echt 'verboden' is om iets uit het plafond te laten komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom was het voor Denemarken toegestaan om het confetti te laten "regenen"?
Dit geeft toch de indruk dat Denemarken bevoordeeld wordt ...
Ik denk dat ze dit jaar iets vrijer zijn, want ik zag ook acts die zwart-wit beeld kregen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom was het voor Denemarken toegestaan om het confetti te laten "regenen"?
Dit geeft toch de indruk dat Denemarken bevoordeeld wordt ...
Ja, vind ik ook. Op het podium ziet ze er super uit. En op foto's van daarbuiten ziet ze eruit als een suffig violen-meisje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:06 schreef female81 het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat ze er op het podium uit ziet als Shakira, en dat ze er achter de schermen gewoon uit ziet als je buurmeisje. Ze heeft dus nog een goede visagist/kapper ook.
Bij mij is het juist omgekeerdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:32 schreef CANARIS het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat ze een enorm arrogante uitstraling heeft.
Ontiegelijk onsympatisch.
Het liedje is wel leuk , maar die kop krijgt van mij geen punten
Ik zat tijdens de generale te denken dat ze dat fluitje door een gitaar hadden moeten vervangen, maar dan vergeet je waarschijnlijk dat persoonlijke voorkeuren niet de smaak van de rest van de kijkers vertegenwoordigenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:30 schreef Strani het volgende:
Ik vind het een doodsaai liedje. Dat fluitje is er vooral voor het 'oh wat romantisch en mysterieus!'-gehalte, de blote voeten-act is al vaker gedaan, de zang is één van de mindere dit jaar en de beat kan ook niet veel simpeler.
Als deze wint, en die kans lijkt groot, zal ik teleurgesteld zijn. Aan de andere kant, op een stuk of vijf liedjes na vind ik het dit jaar allemaal bagger.
Postte dit ook al in een plagiaat-topic over Malta, maar dat kreeg weinig respons.quote:Ik had er ook een gevonden. Moest meteen aan K-otic denken, van vroeger.
Die 3de toon t/m de 7de aan het begin, zijn vrijwel identiek aan dat irritante fluitje bij Denemarken.
En later in het refrein wordt zelfs exact op de zelfde toonhoogte hetzelfde gezongen als bij dat fluitje.
Ik vind het er niet echt op lijken. Er zijn wel meer (pop)liedjes met een fluitje...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:05 schreef ebke het volgende:
[..]
Postte dit ook al in een plagiaat-topic over Malta, maar dat kreeg weinig respons.
Kunnen we haar door dat fluitje niet gewoon aanklagen voor plagiaat?
Want het lijkt er toch verdomd veel op, of ben ik de enige die dat vind?
Dat wel, maar ging me er meer om dat het notenpatroon vrijwel identiek lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind het er niet echt op lijken. Er zijn wel meer (pop)liedjes met een fluitje...
Dat. Ik vind het een hol nummer en die snikkerige manier van zingen staat me ook tegen. Maar kennelijk vreet men het als koek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:30 schreef Strani het volgende:
Ik vind het een doodsaai liedje. Dat fluitje is er vooral voor het 'oh wat romantisch en mysterieus!'-gehalte, de blote voeten-act is al vaker gedaan, de zang is één van de mindere dit jaar en de beat kan ook niet veel simpeler.
Als deze wint, en die kans lijkt groot, zal ik teleurgesteld zijn. Aan de andere kant, op een stuk of vijf liedjes na vind ik het dit jaar allemaal bagger.
Helaas ziet het er wel zo naar uit. Ik zal er in ieder geval niet op stemmen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |