Azerbeidzjan zou weer een songfestival in dat patserige oliestaatje betekenen. Prima dat het volgend jaar opnieuw in een 'normaal' land is, dat gewoon geld kan missen en waar ze Engels kunnen spreken.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mwah, wint bij gebrek aan beter. Liever Azerbeidzjan, maar dat was nou ook niet extreem goed. Dit is eigenlijk toch wel een beetje verdiend
Denk je nou werkelijk dat dit zo'n hit wordt als Euphoria? Iedereen met een beetje kennis van moderne muziek en hoe de hitlijsten werken weten toch dat dat nooit gaat gebeurenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:56 schreef forzaudinese het volgende:
Gefeliciteerd Denemarken ! Nu ook allemaal even downloaden op itunes zodat het net zoals euphoria vorig jaar een succes wordt in de hitlijsten en op de radio gedraait gaat worden.
Emmelie de Forest -Only Teardrops
Inderdaad. Vijf weken, max in single top 100.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat dit zo'n hit wordt als Euphoria? Iedereen met een beetje kennis van moderne muziek en hoe de hitlijsten werken weten toch dat dat nooit gaat gebeuren
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik vond het liedje gewoon leuker.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Azerbeidzjan zou weer een songfestival in dat patserige oliestaatje betekenen. Prima dat het volgend jaar opnieuw in een 'normaal' land is, dat gewoon geld kan missen en waar ze Engels kunnen spreken.
Nieteens. Ik denk 2.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:08 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Inderdaad. Vijf weken, max in single top 100.
Ik vond Oekraïne leukerquote:Op zondag 19 mei 2013 02:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik vond het liedje gewoon leuker.
Sluit ik mij volledig bij aan. Het enige pluspunt is dat het ons heeft bespaart van een nog veel erger nummer in de vorm van Azerbaidjan.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil graag Shak... ehh... Emmelie van harte feliciteren met haar winst. Na een tenenkrommende inzending met 0 originaliteit in 2011 is het Denemarken dit jaar gelukt: iets insturen dat zowaar NOG minder origineel is.
Ik gun het Denemarken als land, ik gun het alleen dit matige liedje niet, sorry.
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:07 schreef Cyan9 het volgende:
Niet zo'n grote hit als Euphora, maar ik gun het wel wat radio succes
Roemenië? Dat was meer een kunstvertoning dan dat het muziek was. Fijn dat je zo hoog kunt zingen, maar dan hoef je daarmee nog niet een nummer compleet om zeep te helpen....quote:Op zondag 19 mei 2013 02:45 schreef BB-King het volgende:
Beetje saaie winnaar naar mijn mening.
Roemenië had veel meer pit.
quote:Op zondag 19 mei 2013 09:25 schreef SeLang het volgende:
Ze kreeg van mij extra punten vanwege de blote voetjes
Als Paul dan maar niet mee gaat staan blèren.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:55 schreef forzaudinese het volgende:
Gaat Emmelie de Forest ook in Nederland optreden in de komende maand ? Mischien een tv optreden bij paul de Leeuw ofzo ....
Mee eens !!!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Als Paul dan maar niet mee gaat staan blèren.
Ik heb het liedje van Oekraine sinds gisteravond in een oneindige lus in mijn hoofd zitten. Daar heb ik geen mp3 speler met repeat voor nodigquote:Op zondag 19 mei 2013 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het nu toch al een tijdje op repeat staan. Ik begin het nu weer meer en meer te waarderen
Zelfde met Denemarken hier, van mij mag het er nu haast wel eens uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb het liedje van Oekraine sinds gisteravond in een oneindige lus in mijn hoofd zitten. Daar heb ik geen mp3 speler met repeat voor nodig
Ach nee...quote:Op zondag 19 mei 2013 09:25 schreef SeLang het volgende:
Ze kreeg van mij extra punten vanwege de blote voetjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |