Jup.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Deed Treble dit niet 10 jaar geleden?
Mijn aandacht lag voornamelijk op de lagere regionen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb me flink lopen ergeren dat ze non-stop die microfoon voor haar mond heeft hangen, merendeel van de tijd zag ik enkel ogen en neus. Zelfs op deze foto zie je het weer.
Nee, je bent niet de enige:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:05 schreef ebke het volgende:
Postte dit ook al in een plagiaat-topic over Malta, maar dat kreeg weinig respons.
Kunnen we haar door dat fluitje niet gewoon aanklagen voor plagiaat?
Want het lijkt er toch verdomd veel op, of ben ik de enige die dat vind?
quote:Winnend lied Denemarken gejat van Nederlandse band?
Op Twitter wordt volop gespeculeerd over het mogelijke 'plagiaat' door de Denen. Ze zouden zijn geïnspireerd door het in 2002 door K-Otic uitgebrachte nummer 'I Surrender'. De band ontstond destijds uit het televisieprogramma Starmaker.
"Liedjes op het Songfestival moeten een nieuwe compositie zijn", vertelt Eric van Tijn, producer en oud-jurylid van Idols, tegen NOS: "De melodie is duidelijk 1-op-1, dat valt niet te ontkennen. Toch denk ik dat het een storm in een glas water is, want het gaat alleen om de intro."
Oordeel zelf.
Bron: Telegraaf
Blijkbaar maakt het Europa niet uit nee. Mij maakt het wel uit. Ik word moe van die copy-paste nummers. Volledig terecht dat Duitsland gisteravond afgestraft werd.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef Lemans24 het volgende:
Ieder nummer heeft herkenbare / gekopieerde delen, maakt dat nog wat uit?
Het nummer van Oekraïne deed denken aan Alegria van Cirque du Soleil. Het nummer Duitsland leek eigenlijk helemaal niet op Euphoria, maar had wel een paar seconden die bijna gekopieerd leken.
Wat een onzin. Mensen mogen toch gewoon hun eigen smaak en criteria hebben? Blijkbaar is orginaliteit en moderniteit niet een van jouw belangrijkste criteria. Voor andere mensen is dat wel belangrijk, die hebben een hippe act, goede zang en/of schoonheid van de artiest als geheel minder hoog in het vaandel staan. Zo heeft iedereen andere punten en dus een andere smaak.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:38 schreef forzaudinese het volgende:
Het maakt geen reet uit ! Ik wordt een beetje moe van de mensen die bij elk liedje gaan zoeken of het ooit wel eens eerder gebruikt is ! Die mensen willen zeuren uit verveling of omdat hun favoriet niet gewonnen heeft. Moe wordt ik van dat soort zeikerds
How many times can we break the rules between us, only teardrops.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:34 schreef Strani het volgende:
Ik ben nou al weer vergeten hoe dit liedje gaat. Totaal geen indruk gemaakt.
Juist, en iets met een fluitje en blote voeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
How many times can we break the rules between us, only teardrops.
zoiets.
Hoe = How, had het net verbeterd...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist, en iets met een fluitje en blote voeten.
Ja hoor, en Twitter is weer eens de nieuwsbron.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan niet doorgegaan, want het was er niet op.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:40 schreef forzaudinese het volgende:
Morgen tussen 8.20 en 12.00 herhaling op NED 1 ! Dan kunnen we nog een keer genieten van het winnende liedje !
2013 had zijn eigen Enschede, namelijk die 2 vermiste broertjes, dus er was continu het Journaal op Ned.1.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is dan niet doorgegaan, want het was er niet op.
Gewoon dat hele ding downloaden bij de BBCquote:Op maandag 20 mei 2013 01:40 schreef forzaudinese het volgende:
Morgen tussen 8.20 en 12.00 herhaling op NED 1 ! Dan kunnen we nog een keer genieten van het winnende liedje !
Ze hebben het ieder geval sowieso niet bewust gejat ofzo ,denk dat niemand in Denemarken uberhout ooit van K-otic heeft gehoord. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog nooit van heb gehoord.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind de vergelijking met K-Otic wat vergezocht, maar niet onmogelijk nee.
Hier idem ditti. Een dertien in een dozijn nummer.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:34 schreef Strani het volgende:
Ik ben nou al weer vergeten hoe dit liedje gaat. Totaal geen indruk gemaakt.
Misschien was ze wel onder de indruk van Anouk. Onzekere mensen kunnen soms juist arrogant overkomen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:30 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoor ook overal dat het zo n aardig meisje is ! Ze maakte ook nog een aardige opmerking over anouk in 1 van de intervieuws. Jan smit hoorde ik ook al op tv zeggen dat ze met haar gesproken hadden en dat ze zo sympathiek overkwam. Maar ze lijkt me wel een heel andere type vrouw dan anouk dus zo gek is het niet dat het botst als ze elkaar tegen komen.
Ik vind haar ook nep overkomen tijdens de act. Maarja, wat wil je als je act al 100 keer hebt geoefend en van binnen naar buiten kent?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:15 schreef Redefine het volgende:
Hoe vaker ik het liedje voorbij zie komen des te nepper vind ik haar overkomenDe opmerkingen van Anouk bij P&W nog meer. Maar ik zal wel de enige zijn.
A) in de pers een aardige opmerking maken is vrij makkelijk te doen. Dat hoef je niet te menen, maar scoort wel. Dan in het echt aardig tegen iemand doen is al heel wat lastiger.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:30 schreef forzaudinese het volgende:
Ik hoor ook overal dat het zo n aardig meisje is ! Ze maakte ook nog een aardige opmerking over anouk in 1 van de intervieuws. Jan smit hoorde ik ook al op tv zeggen dat ze met haar gesproken hadden en dat ze zo sympathiek overkwam. Maar ze lijkt me wel een heel andere type vrouw dan anouk dus zo gek is het niet dat het botst als ze elkaar tegen komen.
Slechte verliezers idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef forzaudinese het volgende:
Wel flauw van het AD om alleen maar een klein stukje over Denemarken te schrijven !Gaat alleen maar over Anouk in het AD en dan staat er een heel klein stukje over Denemarken en daarin hebben ze het alleen over dat het mischien gestolen zou zijn .Iets meer respect voor het winnende liejde zou wel op zijn plaats zijn !
Hoewel ik mijn kritiek op het liedje heb (en ook veel ventileer) vind ik dat ook wel vrij suf ja. De vergelijking met I Surrender is er absoluut, maar is verre van wereldschokkend om er zo lang bij stil te blijven staan. Dan had men best wat meer over het liedje zelf mogen schrijven ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef forzaudinese het volgende:
Wel flauw van het AD om alleen maar een klein stukje over Denemarken te schrijven !Gaat alleen maar over Anouk in het AD en dan staat er een heel klein stukje over Denemarken en daarin hebben ze het alleen over dat het mischien gestolen zou zijn .Iets meer respect voor het winnende liejde zou wel op zijn plaats zijn !
Zie je wel...quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Doordat men hier maar over door blijft gaan (de liedjes lijken inderdaad op elkaar, maar er zijn ook genoeg verschillen), worden we gezien als slechte verliezers.
Ik heb al gelezen dat er mensen zijn die daarom volgend jaar niet meer op Nederland zullen stemmen.
Zal je over een jaar niemand meer over horen. Dus dat loopt wel los.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Doordat men hier maar over door blijft gaan (de liedjes lijken inderdaad op elkaar, maar er zijn ook genoeg verschillen), worden we gezien als slechte verliezers.
Ik heb al gelezen dat er mensen zijn die daarom volgend jaar niet meer op Nederland zullen stemmen.
Over een jaar weet niemand dat meer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Het lijkt er wel op, alsof we vooral maar geen kritiek mogen hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Over een jaar weet niemand dat meer.
Ik vind het juist het liedje dat het meest misstaat in de rij winnaars. En dan heb ik het niet over de act ofzo, want die vond ik wel aardig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Dat geneuzel over K-otic en een fluit van 3 seconden.
Het meest catchy liedje met het beste totaalplaatje heeft gewonnen in mijn ogen. Het is voor mij ook een betere winnaar dan Rusland 2008 en Azerbaijan 2011 bijvoorbeeld en misstaat zeker niet in de rij winnaars
Frizzle Sizzle stonden ook in hun blote voeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Deed Treble dit niet 10 jaar geleden?
En onze Michelle, en Sandy Shaw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frizzle Sizzle stonden ook in hun blote voeten.
Daar erger ik me ook nog steeds elke keer aan. Net als dat wat ze steeds met haar hand doet, alsof ze een mimespeler is. Ik erger me er gewoon zo aan dat ik meestal alleen maar luister en niet meer naar het optreden kijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb me flink lopen ergeren dat ze non-stop die microfoon voor haar mond heeft hangen, merendeel van de tijd zag ik enkel ogen en neus. Zelfs op deze foto zie je het weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |