Faux.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
Faux. zijn fobo, een bezoekje waard
quote:
wat is dezequote:
badass hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef Bitterlemon het volgende:
Zo, en dan nu The Avengers downloaden.
Illegaal.
[/slechtanus]
Hiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:24 schreef Taexon het volgende:
Zo, even een 30 minuten FOK! om vervolgens weer een half uur te rijden
nee badassquote:
hey taxquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:24 schreef Taexon het volgende:
Zo, even een 30 minuten FOK! om vervolgens weer een half uur te rijden
slechtkont?quote:
goed goed en met jou?quote:
Not too bad thanks. Keelpijn maar verder wel okay want het is weekend. Et toiquote:
quote:
quote:
Mooi LBquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Keelpijn maar verder wel okay want het is weekend. Et toi
wel baasquote:
Klinkt goed man! Ben benieuwd hoe het dagje meedraaien zal zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Mooi LB!
Minder van je keel maar ik leef met je mee... naja mijn keelontsteking is al best veel weggetrokken gelukkig!!
Gaat goed, vandaag 2 gesprekken gehad en binnenkort bij 1 strandtent even een dagje meedraaiende andere hoopt dat ik in februari ga beginnen maar ik vind toch die ene waar ik ga proefdraaien wat interessanter en die hebben me meer werk te bieden
En zo weer naar prom dus helemaal top!
vorige was wel leukerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inderdaad, net als mijn ondertitel.
17-jarig groot grammar nazi?quote:
Albinoneger.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
alle goden waren namelijk blank!!!!!!xd
Ben ook wel heel benieuwd vooral omdat ze me ook in de keuken willen gooien om daar eens te kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed man! Ben benieuwd hoe het dagje meedraaien zal zijn
Een backup is nooit verkeerd natuurlijk. We blijven je volgen!
Veel plezier bij en met Prom
Hm... nah.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
17-jarig groot grammar nazi?
okequote:
quote:
Klinkt goed en je hebt duidelijk de juiste instelling wat zeker zal helpenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben ook wel heel benieuwd vooral omdat ze me ook in de keuken willen gooien om daar eens te kijkenkan totaal niet koken en het lijkt me alleen maar leuk!
In de zomer kan ik eventueel 6:00-10:00 bij hun binnen werken in de keuken en dan rest van de dag op het strand zelf werken
Dus ben benieuwd, nadeel is 0 uren contract maarja heb er beveiliging naast dus dat komt misschien juist wel heel goed uit.
En dankje!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zing jij ook altijd brownie, bitch? Net als britney
Wie heeft er gewonnen thoughquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef badschaap het volgende:
net mega ruzie met mn ouders gehad over vnvond
quote:Wat beviel er niet bij het winkelen?
Geen gratis lolly's bij verzendingen vanaf ¤30,-
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef Bitterlemon het volgende:
Zo, even een vest besteld bij Zalando.
[..]
Vond het ook wel mooi, er had ook een andere gast gesprek maar zijn gesprek duurde veel langer (zat er 5 meter vanaf) alleen maar serieuze vragen etc..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed en je hebt duidelijk de juiste instelling wat zeker zal helpen![]()
Goed gedaan manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vond het ook wel mooi, er had ook een andere gast gesprek maar zijn gesprek duurde veel langer (zat er 5 meter vanaf) alleen maar serieuze vragen etc..
Bij mij was het een heel relaxed gesprek lekker drinken erbij beetje over hobby's en waarom ik kwam solliciteren.. goed verhaal etc en was zo weer weg![]()
Maarja ik heb in me leven al zoveel sollicitatie gesprekken gehad dat ik ook totaal niet zenuwachtig ben
ik weet t nie ;pquote:
Zelfde instelling wat dat betreft als ik dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Ik ben ook nooit zenuwachtig eigenlijk met dat soort dingen. Heb dan ook een beetje de 'ik heb niets te verliezen' instelling
Nou ja, daar komen ze wel weer overheen hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik weet t nie ;p
Me ouders zijn nou best wel heel erg boos op me omdat ik zoizo niet op hun tijd thuis kom
Mee eens!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zelfde instelling wat dat betreft als ik dus
Ik probeer er altijd gewoon een gezellig gesprekje van te maken.. is wel het beste imo
Ffkes tas inpakken
ben je dan een hele slechte sollicitant of een hele slechte werknemer?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vond het ook wel mooi, er had ook een andere gast gesprek maar zijn gesprek duurde veel langer (zat er 5 meter vanaf) alleen maar serieuze vragen etc..
Bij mij was het een heel relaxed gesprek lekker drinken erbij beetje over hobby's en waarom ik kwam solliciteren.. goed verhaal etc en was zo weer weg![]()
Maarja ik heb in me leven al zoveel sollicitatie gesprekken gehad dat ik ook totaal niet zenuwachtig ben
Of je merkt tijdens een gesprek dat de baan gewoon eigenlijk niets voor jou isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ben je dan een hele slechte sollicitant of een hele slechte werknemer?
dan heb je niet al ZOVEEL sollicitatiegesprekken gehad. tenzij je volslagen achterlijk bent in je keuzes, en dat denk ik niet van mr Tquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of je merkt tijdens een gesprek dat de baan gewoon eigenlijk niets voor jou is
Nog nooit ergens ontslagenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ben je dan een hele slechte sollicitant of een hele slechte werknemer?
Zal mogelijk ook kunnen liggen aan de interpretatie van het woord 'zoveel'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dan heb je niet al ZOVEEL sollicitatiegesprekken gehad. tenzij je volslagen achterlijk bent in je keuzes, en dat denk ik niet van mr T
Klopt dit kan ook, waar ik gesprek 1 had vandaag ga ik denk maar afbellen omdat de sfeer me daar in die tent al gewoon niet helemaal aanstondquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of je merkt tijdens een gesprek dat de baan gewoon eigenlijk niets voor jou is
Als je keuzes hebt is het altijd makkelijker en beter onderhandelen dan dat je afhankelijk bentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt dit kan ook, waar ik gesprek 1 had vandaag ga ik denk maar afbellen omdat de sfeer me daar in die tent al gewoon niet helemaal aanstond
zit die in nl danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
Zo maar even naar Tesco lopen om iets te eten te halen. En bier
Ik gooi maar een fles dropshot in me tasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
Zo maar even naar Tesco lopen om iets te eten te halen. En bier
Dat zal Prox wel waarderen jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik gooi maar een fles dropshot in me tas
De restjes van vorige zaterdagquote:
Nou, dat gaat een goede avond worden dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
De restjes van vorige zaterdag
Is toch nog bijna een volle fles...
We begonnen met 2... toen haalde een vriend van me ook nog een fles voor me maar daar heb ik maar 1 glaasje uit genomen gelukkig ..
Word het sowieso wel, of we nou dropshot nemen of nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat gaat een goede avond worden dus
Even betterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Word het sowieso wel, of we nou dropshot nemen of niet
Hoi Taxquote:
Na een uur met een huilende baby in één trein gezeten te hebbenquote:
Bietsjsjsjsjsjquote:
EEEEE-DJEEEEquote:
Hoe is het?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi Tax
[..]
Na een uur met een huilende baby in één trein gezeten te hebbenGek genoeg.
[..]
Bietsjsjsjsjsj
[..]
EEEEE-DJEEEE
Ik benijd je niet. Als ik ergens niet vrolijk van word is dat het namelijk welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef Hypocriet het volgende:
Na een uur met een huilende baby in één trein gezeten te hebbenGek genoeg.
Awhh, gedroeg PtR zich weer als een baby ja?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoofdpijn moe, intense haat aan baby's opeens en moe.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, gedroeg PtR zich weer als een baby ja?
Hij had Garfieldsokken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, gedroeg PtR zich weer als een baby ja?
Vroegerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vroeger was ik op zich best lief. Op zich.
quote:
jeeeeeujquote:
SUPER VET!!!! ECHT WHAAAAquote:
quote:
haha die foto's op fbquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
SUPER VET!!!! ECHT WHAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan gewoon niet geloven dat ik ze in het echt heb gezien
Ik heb er maar een op gezet van gisteren? Die met die lichtjes?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha die foto's op fbgeniaal
ja die bedoelde ik, die is vetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er maar een op gezet van gisteren? Die met die lichtjes?
Die is echt vet vind ik![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja die bedoelde ik, die is vet
haha ja dat lijkt me echt gaafquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jazeker![]()
![]()
Was mooi momentZoveel mensen, zo groot en dan donker, en al die lichtjes.
hahaha ik vind hem mooi hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto![]()
Gewoon het idee, want de foto zelf en kwaliteit ervan
Ziet er vet uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto![]()
Gewoon het idee, want de foto zelf en kwaliteit ervan
Ik vond hem best vermakelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ziet er vet uit
Wat een teleurstellend rel in US.
Mooi (:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
HET WAS SUPER VET!
Echt omg omg. Op het werk vandaag hoorde ik een paar liedjes die ze hebben gezongen. En ik werd er zo blij van![]()
Rel in US?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ziet er vet uit
Ja bij mij ook best veel, zonder dat ik het door had! Kwam wel een oud klasgenootje tegen toevallig. Maar je had er echt bij moeten zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooi (:
Zo jaloers, echt mijn complete TL en vriendenlijst op FB is geweest lijkt het wel lol, jaloeers
Ja heel fb staat hier ook vol met die foto'squote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooi (:
Zo jaloers, echt mijn complete TL en vriendenlijst op FB is geweest lijkt het wel lol, jaloeers
Geen geld enzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja bij mij ook best veel, zonder dat ik het door had! Kwam wel een oud klasgenootje tegen toevallig. Maar je had er echt bij moeten zijnHoezo had je geen kaartjes
?
Haha ja userfoto's had ik begrepen, maar welk topic? SC? en gaat ik doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Userfoto's
En dan moet je ook klb sc checken.
Userfoto's userfoto's?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha ja userfoto's had ik begrepen, maar welk topic? SC? en gaat ik doen
Oh zoquote:
beetje matig iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ziet er vet uit
Maar alsnog was dit best een leuke. Normaal zijn ze wat minder lang. En veel beledigingen en zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, altijd zelfde mensen uit zelfde sc
Of Utrecht en Utrechtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh zo
Ach ik ben nou eenmaal blond. En die namen zijn verwarrend, net als Groningen in Groningen D:
Leedvermaakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar alsnog was dit best een leuke. Normaal zijn ze wat minder lang. En veel beledigingen en zoReltopics
Geen medelijden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leedvermaak
Wel zielig voor jaleesa
Je bent toch niet serieus van slag of zo als iemand via internet zoiets zegt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch.
Nee hoor, maar ik kan me voorstellen hoe ze zich voelt, been there enzo.
Nee niet uit het niets, die 2 hebben eerder al ruzie gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
Hmm, matig idd. Gaat ook echt nergens over, uit het niets "ahterbakse kuthoer" lol
mja zij kan het ook negerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee niet uit het niets, die 2 hebben eerder al ruzie gehad.
Ach soquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee niet uit het niets, die 2 hebben eerder al ruzie gehad.
Wel als je onzeker bent en mensen je gaan pesten!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus van slag of zo als iemand via internet zoiets zegt?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel als je onzeker bent en mensen je gaan pesten!
Internet pesten is ook pesten!
We moeten het stoppen!!
Kan wel, maar snap het ook wel dat het haar strot uitkomt na 10 keer ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja zij kan het ook negeren
Het houdt niet op niet vanzelf, als ze wil dat het stopt moet ze geen foto's plaatsen en janken om negatief commentaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We moeten het stoppen!!
cyberpesten.bequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We moeten het stoppen!!
Wij hadden ooit een rel over:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach so
ik heb ook wel eens een rel veroorzaakt in US ooit hahah
oooohja dat weet ik nogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een rel over:
of iemand onzeker is als ze een foto posten in US, weet je het nog?
Maar als ze geen foto's post, krijgt ze toch ook geen aandachtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het houdt niet op niet vanzelf, als ze wil dat het stopt moet ze geen foto's plaatsen en janken om negatief commentaar
Haha true, maar vooral mensen uit de klb sc kots ik uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
cyberpesten.be
maar nee, op fok is dat impossible, 90% is klootzak
Ja het is kiezen of delen, als ze geen negatief commentaar wil moet ze geen foto's posten, als ze foto's wil blijven posten voor de aandacht prima maar ga dan niet meteen schelden als iemand niet kwijlt op je fotoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als ze geen foto's post, krijgt ze toch ook geen aandacht
Die zijn helemaal achterbaks jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha true, maar vooral mensen uit de klb sc kots ik uit
als ik mijn kop niet had verneukt en fatsoenlijke make up droeg ben ik niet eens heel veel lelijker dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
Ik ken eigenlijk niet echt users uit klb sc geloof ik.
Eerste, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja het is kiezen of delen, als ze geen negatief commentaar wil moet ze geen foto's posten, als ze foto's wil blijven posten voor de aandacht prima maar ga dan niet meteen schelden als iemand niet kwijlt op je foto
ja in dat opzicht snap ik je ook wel maarja het is lastigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerste, je hebt helemaal gelijk.
Maar 2e is lang verhaal, ik zou ook schelden als iemand altijd negatieve commentaar oplevert, maar zelf helemaal flips als iemand anders negatieve commentaar op haar levert.
Volg je het?
Jaquote:
Feestje. Iemand die ik ken is onlangs 18 geworden en geeft een feestje. Met 600 mensenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar ga je zo heen dan?
En negatieve aandacht is minder leuk dan positieve aandacht.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik mijn kop niet had verneukt en fatsoenlijke make up droeg ben ik niet eens heel veel lelijker dan gemiddeld.
Zulke opmerkingen maken ze
En als er een negatieve commentaar over een van ze wordt gemaakt, flipt de hele sc en met z'n allen tegen een wordt het danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die zijn helemaal achterbaks ja
naww ik ook niet, zijn toch maar mensen op internet, lekker boeiend wat diegene doet verder als ie mij maar met rust laatquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Meh. Ik heb geen uitgesproken haat aan bepaalde FOK!kers geloof ik.
Project Xquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
[..]
Feestje. Iemand die ik ken is onlangs 18 geworden en geeft een feestje. Met 600 mensen
Haha jatochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Project X
Ik ga zo ook naar een feestje, trek gewoon jurk aan waarvan ik gisteren heb gepost.
Haha, oh my godquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha jatoch
Ik had gister een echte Project X, iemand werd 21 en had een club afgehuurd. Evenementje op FB gemaakt: "iedereen is welkom, maakt niet uit wie!"
9000 gasten
Ja ik doe sowieso zwarte jeans aan maar moet nog ff kijken wat er op hehe
Brave, saaie pubers.quote:
Nou na vanmiddag.quote:
Yesssquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, oh my god
Je gaat wel naar leuke feestjes zeg
Sowieso een fel gekleurd iets als jouw spijkerbroek zwart is.
Wat is die probleem?quote:
Haha, iets met glitters?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Yesss
Probleem is dat ik niet echt veel felgekleurde dingen heb. M'n kledingstijl is meer wat volwassener en ik draag graag blazertjes enzo. En als ik uitga meestal een lichte jeans met zwarte top maar die lichte jeans is nu kapot dus ik heb een probleem
userfoto's, allerlaatste in de opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
[..]
shit, ik zag de link veranderen in een 'lama', net te laat om er op te klikken
Daar zit ik ook aan te denken jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, iets met glitters?
Of gewoon zwart+zwart met leuke sieraden
Ik heb vele issues. Wandelend probleem.quote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb vele issues. Wandelend probleem.
Pics als je jouw outfit aan hebt dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken ja
Mijn moeder heeft een suuperchill ding, eens kijken of ik die ff kan hosselen
Ja en jij dan met je geprik en je gebijt. Ik heb nog steeds trauma's.quote:
wordt gereugeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Pics als je jouw outfit aan hebt dan.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja en jij dan met je geprik en je gebijt. Ik heb nog steeds trauma's.
JIJ PIKTE ALLES INquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat was nodig ja. Je luisterde niet.
je was gemeenquote:
Laat onsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Ga ergens anders ruzie maken en daarna goed maken bitches.
goedmaakseksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Ga ergens anders ruzie maken en daarna goed maken bitches.
Ditquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo is heilige maagd Maria hoor.
Ze is lief en onschuldig, toch hypo?
Ik wou hetzelfde zeggen maar dan zou je weer 'Hepppiieeeeeequote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wou hetzelfde zeggen maar dan zou je weer 'Hepppiieeeeee_!'
Ik blijf voor altijd weet ik veel, ik weet mijn sterrenbeeld niet. September=?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik blijf voor altijd maagd, want dat is mijn sterrenbeeld. Hihaho.
Oh ja logisch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik blijf voor altijd maagd, want dat is mijn sterrenbeeld. Hihaho.
hoeveel september?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik blijf voor altijd weet ik veel, ik weet mijn sterrenbeeld niet. September=?
Hypohypohypohypohypoquote:
quote:
moet je poepen?quote:
JRRYJRRYJRRYJRRYJRRYJRRYquote:
quote:
Beter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemonBitterlemon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:
quote:
gaygay hommo xd xdquote:
quote:
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEFquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef grrrrr het volgende:
Die Angel joy dingens draagt altijd van die kleren van de coolcat. Nouja, ze was nog best jong toch?
alleen onlinequote:
Wat heb je gekocht?quote:
FLquote:
Niets bijzonders eigenlijk. Stella, Strongbow, Pizza, Mars en chicken puff pastryquote:
zal ik ook in nb posten?quote:
Ken ze geen van allenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Sup kameraden, welleke film zal ik gaan kijken Fear and Loathing in Las Vegas, a history of violence, il mare of in bruges?????????????
Fear and Loathing in Las vegas natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Sup kameraden, welleke film zal ik gaan kijken Fear and Loathing in Las Vegas, a history of violence, il mare of in bruges?????????????
omdat gij de andere niet kentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fear and Loathing in Las vegas natuurlijk.
In Bruges wel, is een kut filmquote:
Denk dat Fear and Loathing in Las vegas wel wat voor jou isquote:
waaromquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Fear and Loathing in Las vegas wel wat voor jou is
Veel te zware films man, die moet je met dodenherdenking kijkenquote:
Humor,drugsquote:
Ik ken het halve script van die film uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te zware films man, die moet je met dodenherdenking kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |