hahaha ik vind hem mooi hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto![]()
Gewoon het idee, want de foto zelf en kwaliteit ervan
Ziet er vet uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto![]()
Gewoon het idee, want de foto zelf en kwaliteit ervan
Ik vond hem best vermakelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ziet er vet uit
Wat een teleurstellend rel in US.
Mooi (:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
HET WAS SUPER VET!
Echt omg omg. Op het werk vandaag hoorde ik een paar liedjes die ze hebben gezongen. En ik werd er zo blij van![]()
Rel in US?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ziet er vet uit
Ja bij mij ook best veel, zonder dat ik het door had! Kwam wel een oud klasgenootje tegen toevallig. Maar je had er echt bij moeten zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooi (:
Zo jaloers, echt mijn complete TL en vriendenlijst op FB is geweest lijkt het wel lol, jaloeers
Ja heel fb staat hier ook vol met die foto'squote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooi (:
Zo jaloers, echt mijn complete TL en vriendenlijst op FB is geweest lijkt het wel lol, jaloeers
Geen geld enzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja bij mij ook best veel, zonder dat ik het door had! Kwam wel een oud klasgenootje tegen toevallig. Maar je had er echt bij moeten zijnHoezo had je geen kaartjes
?
Haha ja userfoto's had ik begrepen, maar welk topic? SC? en gaat ik doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Userfoto's
En dan moet je ook klb sc checken.
Userfoto's userfoto's?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha ja userfoto's had ik begrepen, maar welk topic? SC? en gaat ik doen
Oh zoquote:
beetje matig iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ziet er vet uit
Maar alsnog was dit best een leuke. Normaal zijn ze wat minder lang. En veel beledigingen en zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, altijd zelfde mensen uit zelfde sc
Of Utrecht en Utrechtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh zo
Ach ik ben nou eenmaal blond. En die namen zijn verwarrend, net als Groningen in Groningen D:
Leedvermaakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar alsnog was dit best een leuke. Normaal zijn ze wat minder lang. En veel beledigingen en zoReltopics
Geen medelijden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leedvermaak
Wel zielig voor jaleesa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |