Bullshit, liefde is een bitch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zoeken naar liefde helpt niet, liefde vindt jou
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SowiesoMaar ik denk dat het voor jou wel even goed is zo
Omdat je je beter kan focussen op andere dingen.quote:
Nee, bedoel meer dat ik iets serieus wil, en de meeste van mijn leeftijd willen dat nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stap dan gewoon op een jongen af en geef hem je telefoonnummer
Bemoei jij er niet mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je je beter kan focussen op andere dingen.
HET WAS SUPER VET!quote:
Vraag me nu wel af op welk nummer van The Script je kan dansen maar okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
twee uur slapen, negen uur werkenEn gister heel de dag gelopen en gestaan en gedanst. omg
Mijn voeten zijn dood.
Maar toch goedendag![]()
want mijn humeur is goed
![]()
![]()
Als een meisje mij haar nummer zou geven en er leuk uit ziet zou ik er iets serieus van proberen te maken hoor, je moet ook wel op normale leuk-uitziende jongens afstappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dat ik iets serieus wil, en de meeste van mijn leeftijd willen dat niet
Heyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
twee uur slapen, negen uur werkenEn gister heel de dag gelopen en gestaan en gedanst. omg
Mijn voeten zijn dood.
Maar toch goedendag![]()
want mijn humeur is goed
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bemoei jij er niet mee.
Ga zelf maar eens daten eerst
Nah we gingen gewoon raar doen met heel die zaal, niet te beschrijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af op welk nummer van The Script je kan dansen maar oke![]()
Hoi
JAAAAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey
Hoorde van mijn nicht dat the script leuk was, vond je het ook?
Ik zoek altijd weirdo's uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als een meisje mij haar nummer zou geven en er leuk uit ziet zou ik er iets serieus van proberen te maken hoor, je moet ook wel op normale leuk-uitziende jongens afstappen.
know that feelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zoek altijd weirdo's uit
Gisteravond met een jongen gezoend bijvoorbeeld, gaat hij verzinnen dat ik hem had afgetrokken
Voor herhaling vatbaar dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah we gingen gewoon raar doen met heel die zaal, niet te beschrijven
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar dusGing werken nog wel beetje dan?
Smakelijk.quote:
Daar moet je vooral aan denken inderdaad. dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
Vanochtend kon ik echt niet opstaanMaar toen ik op werk was, was ik weer blij, want ik vind het gewoon leuk
![]()
En weer lekker geld verdient
Wat voor werk deed je ook alweer?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
Vanochtend kon ik echt niet opstaanMaar toen ik op werk was, was ik weer blij, want ik vind het gewoon leuk
![]()
En weer lekker geld verdient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |