Weet ik niet, zoiets gebeurt gewoon een keer. Kan best binnen die twee weken gebeuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toverkusje op je ogen?
[..]
Leuk
Ga je dan ook nog op andere gesprekken?
[..]
Hoe moet ik in 2 weken iemand zoeken dan
Nah, ik blijf wel single.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ik niet, zoiets gebeurt gewoon een keer. Kan best binnen die twee weken gebeuren.
Klinkt geil. Nou komt ie:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, een beetje op het oogwit..
Gewoon een aanvraag op FOK! doen
Je hebt toch geen liptyfus he?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ik blijf wel single.
[..]
Klinkt geil. Nou komt ie:
Ja, tuurlijk, een FOK! meet op valentijnsdag, dat klinkt absoluut niet wanhopig en forever alone
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van mequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen liptyfus he?
Geen zorgen, ik heb ook nog nooit wat gehad op valentijnsdag
Komt wel goed zeggen zequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van me
Ikke wel, maar ben bang dat het dit jaar niks wordt.
Alles goed?quote:
Ja hoorquote:
wat een liefdequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dat liegen ze, bedoel, kijk maar naar jou.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dat liegen ze, bedoel, kijk maar naar jou.
Mwah, beetje te laat mijn bed uitgekomen vandaagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja hoormet jou?
[..]
wat een liefde
Ben je echt op zoek?quote:
Zwartquote:
Ik zelf heb wit, is wel handig als je fapt op publieke toiletten als je er een beetje op morst en vergeet weg te vegenquote:
Waarom?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zelf heb wit, is wel handig als je fapt op publieke toiletten als je er een beetje op morst en vergeet weg te vegen
Ik denk dat ik voor zwart ga jaquote:
Verdien ik geen liefde ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Je bent 16. het is geen schande een valentijnsdag niks te krijgen of single te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |