Faux.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
Faux. zijn fobo, een bezoekje waard
quote:
wat is dezequote:
badass hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef Bitterlemon het volgende:
Zo, en dan nu The Avengers downloaden.
Illegaal.
[/slechtanus]
Hiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:24 schreef Taexon het volgende:
Zo, even een 30 minuten FOK! om vervolgens weer een half uur te rijden
nee badassquote:
hey taxquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:24 schreef Taexon het volgende:
Zo, even een 30 minuten FOK! om vervolgens weer een half uur te rijden
slechtkont?quote:
goed goed en met jou?quote:
Not too bad thanks. Keelpijn maar verder wel okay want het is weekend. Et toiquote:
quote:
quote:
Mooi LBquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Keelpijn maar verder wel okay want het is weekend. Et toi
wel baasquote:
Klinkt goed man! Ben benieuwd hoe het dagje meedraaien zal zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Mooi LB!
Minder van je keel maar ik leef met je mee... naja mijn keelontsteking is al best veel weggetrokken gelukkig!!
Gaat goed, vandaag 2 gesprekken gehad en binnenkort bij 1 strandtent even een dagje meedraaiende andere hoopt dat ik in februari ga beginnen maar ik vind toch die ene waar ik ga proefdraaien wat interessanter en die hebben me meer werk te bieden
En zo weer naar prom dus helemaal top!
vorige was wel leukerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inderdaad, net als mijn ondertitel.
17-jarig groot grammar nazi?quote:
Albinoneger.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
alle goden waren namelijk blank!!!!!!xd
Ben ook wel heel benieuwd vooral omdat ze me ook in de keuken willen gooien om daar eens te kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed man! Ben benieuwd hoe het dagje meedraaien zal zijn
Een backup is nooit verkeerd natuurlijk. We blijven je volgen!
Veel plezier bij en met Prom
Hm... nah.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
17-jarig groot grammar nazi?
okequote:
quote:
Klinkt goed en je hebt duidelijk de juiste instelling wat zeker zal helpenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben ook wel heel benieuwd vooral omdat ze me ook in de keuken willen gooien om daar eens te kijkenkan totaal niet koken en het lijkt me alleen maar leuk!
In de zomer kan ik eventueel 6:00-10:00 bij hun binnen werken in de keuken en dan rest van de dag op het strand zelf werken
Dus ben benieuwd, nadeel is 0 uren contract maarja heb er beveiliging naast dus dat komt misschien juist wel heel goed uit.
En dankje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |