quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zing jij ook altijd brownie, bitch? Net als britney
Wie heeft er gewonnen thoughquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef badschaap het volgende:
net mega ruzie met mn ouders gehad over vnvond
quote:Wat beviel er niet bij het winkelen?
Geen gratis lolly's bij verzendingen vanaf ¤30,-
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef Bitterlemon het volgende:
Zo, even een vest besteld bij Zalando.
[..]
Vond het ook wel mooi, er had ook een andere gast gesprek maar zijn gesprek duurde veel langer (zat er 5 meter vanaf) alleen maar serieuze vragen etc..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed en je hebt duidelijk de juiste instelling wat zeker zal helpen![]()
Goed gedaan manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vond het ook wel mooi, er had ook een andere gast gesprek maar zijn gesprek duurde veel langer (zat er 5 meter vanaf) alleen maar serieuze vragen etc..
Bij mij was het een heel relaxed gesprek lekker drinken erbij beetje over hobby's en waarom ik kwam solliciteren.. goed verhaal etc en was zo weer weg![]()
Maarja ik heb in me leven al zoveel sollicitatie gesprekken gehad dat ik ook totaal niet zenuwachtig ben
ik weet t nie ;pquote:
Zelfde instelling wat dat betreft als ik dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Ik ben ook nooit zenuwachtig eigenlijk met dat soort dingen. Heb dan ook een beetje de 'ik heb niets te verliezen' instelling
Nou ja, daar komen ze wel weer overheen hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik weet t nie ;p
Me ouders zijn nou best wel heel erg boos op me omdat ik zoizo niet op hun tijd thuis kom
Mee eens!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zelfde instelling wat dat betreft als ik dus
Ik probeer er altijd gewoon een gezellig gesprekje van te maken.. is wel het beste imo
Ffkes tas inpakken
ben je dan een hele slechte sollicitant of een hele slechte werknemer?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vond het ook wel mooi, er had ook een andere gast gesprek maar zijn gesprek duurde veel langer (zat er 5 meter vanaf) alleen maar serieuze vragen etc..
Bij mij was het een heel relaxed gesprek lekker drinken erbij beetje over hobby's en waarom ik kwam solliciteren.. goed verhaal etc en was zo weer weg![]()
Maarja ik heb in me leven al zoveel sollicitatie gesprekken gehad dat ik ook totaal niet zenuwachtig ben
Of je merkt tijdens een gesprek dat de baan gewoon eigenlijk niets voor jou isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ben je dan een hele slechte sollicitant of een hele slechte werknemer?
dan heb je niet al ZOVEEL sollicitatiegesprekken gehad. tenzij je volslagen achterlijk bent in je keuzes, en dat denk ik niet van mr Tquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of je merkt tijdens een gesprek dat de baan gewoon eigenlijk niets voor jou is
Nog nooit ergens ontslagenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ben je dan een hele slechte sollicitant of een hele slechte werknemer?
Zal mogelijk ook kunnen liggen aan de interpretatie van het woord 'zoveel'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dan heb je niet al ZOVEEL sollicitatiegesprekken gehad. tenzij je volslagen achterlijk bent in je keuzes, en dat denk ik niet van mr T
Klopt dit kan ook, waar ik gesprek 1 had vandaag ga ik denk maar afbellen omdat de sfeer me daar in die tent al gewoon niet helemaal aanstondquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of je merkt tijdens een gesprek dat de baan gewoon eigenlijk niets voor jou is
Als je keuzes hebt is het altijd makkelijker en beter onderhandelen dan dat je afhankelijk bentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt dit kan ook, waar ik gesprek 1 had vandaag ga ik denk maar afbellen omdat de sfeer me daar in die tent al gewoon niet helemaal aanstond
zit die in nl danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
Zo maar even naar Tesco lopen om iets te eten te halen. En bier
Ik gooi maar een fles dropshot in me tasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
Zo maar even naar Tesco lopen om iets te eten te halen. En bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |