Je bent toch niet serieus van slag of zo als iemand via internet zoiets zegt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch.
Nee hoor, maar ik kan me voorstellen hoe ze zich voelt, been there enzo.
Nee niet uit het niets, die 2 hebben eerder al ruzie gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
Hmm, matig idd. Gaat ook echt nergens over, uit het niets "ahterbakse kuthoer" lol
mja zij kan het ook negerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee niet uit het niets, die 2 hebben eerder al ruzie gehad.
Ach soquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee niet uit het niets, die 2 hebben eerder al ruzie gehad.
Wel als je onzeker bent en mensen je gaan pesten!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus van slag of zo als iemand via internet zoiets zegt?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel als je onzeker bent en mensen je gaan pesten!
Internet pesten is ook pesten!
We moeten het stoppen!!
Kan wel, maar snap het ook wel dat het haar strot uitkomt na 10 keer ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja zij kan het ook negeren
Het houdt niet op niet vanzelf, als ze wil dat het stopt moet ze geen foto's plaatsen en janken om negatief commentaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We moeten het stoppen!!
cyberpesten.bequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We moeten het stoppen!!
Wij hadden ooit een rel over:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach so
ik heb ook wel eens een rel veroorzaakt in US ooit hahah
oooohja dat weet ik nogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een rel over:
of iemand onzeker is als ze een foto posten in US, weet je het nog?
Maar als ze geen foto's post, krijgt ze toch ook geen aandachtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het houdt niet op niet vanzelf, als ze wil dat het stopt moet ze geen foto's plaatsen en janken om negatief commentaar
Haha true, maar vooral mensen uit de klb sc kots ik uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
cyberpesten.be
maar nee, op fok is dat impossible, 90% is klootzak
Ja het is kiezen of delen, als ze geen negatief commentaar wil moet ze geen foto's posten, als ze foto's wil blijven posten voor de aandacht prima maar ga dan niet meteen schelden als iemand niet kwijlt op je fotoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als ze geen foto's post, krijgt ze toch ook geen aandacht
Die zijn helemaal achterbaks jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha true, maar vooral mensen uit de klb sc kots ik uit
als ik mijn kop niet had verneukt en fatsoenlijke make up droeg ben ik niet eens heel veel lelijker dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
Ik ken eigenlijk niet echt users uit klb sc geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |