Eerste, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja het is kiezen of delen, als ze geen negatief commentaar wil moet ze geen foto's posten, als ze foto's wil blijven posten voor de aandacht prima maar ga dan niet meteen schelden als iemand niet kwijlt op je foto
ja in dat opzicht snap ik je ook wel maarja het is lastigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerste, je hebt helemaal gelijk.
Maar 2e is lang verhaal, ik zou ook schelden als iemand altijd negatieve commentaar oplevert, maar zelf helemaal flips als iemand anders negatieve commentaar op haar levert.
Volg je het?
Jaquote:
Feestje. Iemand die ik ken is onlangs 18 geworden en geeft een feestje. Met 600 mensenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar ga je zo heen dan?
En negatieve aandacht is minder leuk dan positieve aandacht.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik mijn kop niet had verneukt en fatsoenlijke make up droeg ben ik niet eens heel veel lelijker dan gemiddeld.
Zulke opmerkingen maken ze
En als er een negatieve commentaar over een van ze wordt gemaakt, flipt de hele sc en met z'n allen tegen een wordt het danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die zijn helemaal achterbaks ja
naww ik ook niet, zijn toch maar mensen op internet, lekker boeiend wat diegene doet verder als ie mij maar met rust laatquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Meh. Ik heb geen uitgesproken haat aan bepaalde FOK!kers geloof ik.
Project Xquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
[..]
Feestje. Iemand die ik ken is onlangs 18 geworden en geeft een feestje. Met 600 mensen
Haha jatochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Project X
Ik ga zo ook naar een feestje, trek gewoon jurk aan waarvan ik gisteren heb gepost.
Haha, oh my godquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha jatoch
Ik had gister een echte Project X, iemand werd 21 en had een club afgehuurd. Evenementje op FB gemaakt: "iedereen is welkom, maakt niet uit wie!"
9000 gasten
Ja ik doe sowieso zwarte jeans aan maar moet nog ff kijken wat er op hehe
Brave, saaie pubers.quote:
Nou na vanmiddag.quote:
Yesssquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, oh my god
Je gaat wel naar leuke feestjes zeg
Sowieso een fel gekleurd iets als jouw spijkerbroek zwart is.
Wat is die probleem?quote:
Haha, iets met glitters?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Yesss
Probleem is dat ik niet echt veel felgekleurde dingen heb. M'n kledingstijl is meer wat volwassener en ik draag graag blazertjes enzo. En als ik uitga meestal een lichte jeans met zwarte top maar die lichte jeans is nu kapot dus ik heb een probleem
userfoto's, allerlaatste in de opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
[..]
shit, ik zag de link veranderen in een 'lama', net te laat om er op te klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |