Uhuhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens wat danIk geef je gelijk hoor
Het is catchy, pakkend, leuk maar echt een wereldstem nee
Goed idee.quote:
Dat is wel leuk altijd jaquote:
Chris Martin is de enige die ik ken, en Kurt Cobain van naamquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Oke goede vocals.
Chris Martin
Kurt Cobain
Chad Kroeger
Zanger van Nickelbackquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Chris Martin is de enige die ik ken, en Kurt Cobain van naam
quote:
quote:
Nirwattanook is toch allang doodquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanger van Nickelback
en over Kurt Cobain ga ik alleen maar zeggen dat je je hard mag schamen
En Glennis Grace maar wat een takkewijf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
en qua Nederlandse inbreng
Dinand Woesthof en Pascal Jacobsen
Nirvanaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nirwattanook is toch allang dood![]()
Howcouldiknow
Ja maar die zijn legendarisch. Nirvana is alleen legendarisch of wattanook bij mensen die van die genre houden enzo, maar Queen enzo kent ieeeeedereeeeenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NirvanaJa dus Freddy Mercury en John Lennon toch ook allang?
Vergat ik even jaquote:
Vind Queen en Nirvana allebei geweldigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar die zijn legendarisch. Nirvana is alleen legendarisch of wattanook bij mensen die van die genre houden enzo, maar Queen enzo kent ieeeeedereeeeen
Onzin. echt onzinquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar die zijn legendarisch. Nirvana is alleen legendarisch of wattanook bij mensen die van die genre houden enzo, maar Queen enzo kent ieeeeedereeeeen
Ja daarom, iedereen vind Queen geweldig en niet iedereen Nirvana.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind Queen en Nirvana allebei geweldig
Ja, iedereen kent ze en ook niet iedereen kent hun liedjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onzin. echt onzinIedereen kent ook Eminem en 2pac. Hoef je niet van rap te houden.
Smells like teen spirit ken je wel toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, iedereen kent ze en ook niet iedereen kent hun liedjes.
Ik ken ook niet iets van Nirvana, terwijl ik vanalles kan opnoemen van Queen.
Met mij vele anderen.
Als ik hem hoor wel, toevallig hoorde ik deze in de auto op top2000 dus daardoor ken ik um toch welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smells like teen spirit ken je wel toch?
Come as you are en Lithium zijn ook wel erg bekendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smells like teen spirit ken je wel toch?
Come as you are nog wel beetje. Maar nee geen top 40 materiaal neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik hem hoor wel, toevallig hoorde ik deze in de auto op top2000 dus daardoor ken ik um toch wel![]()
![]()
Verder hebben hun toch ook niet veel hits?
Maar dat zijn dan ook de enige hits, dan heb je nog niet zo'n status als Queen of Michael Jackson of Rihanna om het maar zo te zeggen. Ja zelfs Rihannaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Come as you are en Lithium zijn ook wel erg bekend
Ja maar top 40 staat niet gelijk aan statusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook de enige hits, dan heb je nog niet zo'n status als Queen of Michael Jackson of Rihanna om het maar zo te zeggen. Ja zelfs Rihanna
Niet helemaal nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar top 40 staat niet gelijk aan status
Herkenbaar ookquote:
MJ is een baasquote:
Michael Jackson, Queen, Beatles, Cranberries, Alanis Morisette, U2.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:51 schreef JRRY het volgende:
Wat voor muziek zijn jullie mee opgegroeid dan, in je familie zeg maar.
Mijn ouders luisterden altijd naar R&B, Jazz en gospel, mijn broers en zussen ook en naar hiphop en ik nu ook.
Allemaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Michael Jackson, Queen, Beatles, Cranberries, Alanis Morisette, U2.
Ohjeuh Michael Jackson en Queen ook, Beatles ook wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik er 1 moet laten vallen dan is dat Alanis. Die ruil ik dan voor Phil Collinsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ironic is ook een ge-wel-dige tekst trouwensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik er 1 moet laten vallen dan is dat Alanis. Die ruil ik dan voor Phil Collins
Zingt zij ook 'bitch'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ironic is ook een ge-wel-dige tekst trouwens
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga slapenOver 3 uur en 3 kwartier eruit
doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef supersof het volgende:
Sweet dreams darlingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef supersof het volgende:
Ja ook goeie muziek hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef JRRY het volgende:
Destiny's Child, Aaliyah, Michael Jackson, Stevie Wonder, Bob Marley waren de favo's van mijn ouders geloof ik. Die muziek herken ik nog van vroeger, toen ik zelf nog geen muziek bewust luisterde
ik moet morgen tien uur werkenquote:
Oh en REM werd veel geluisterdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik er 1 moet laten vallen dan is dat Alanis. Die ruil ik dan voor Phil Collins
Jep. Vond toen ik een jaar of 8-10 was, Britney Spears helemaal geweldig (zoals mijn zusje nu RIhanna helemaal geweldig vindt) en toen ik 11, 12, 13 was luisterde ik echt gewoon geen muziek en 14, 15, toen ging ik de muziekstijlen van mijn ouders en broers en zussen overnemenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook goeie muziek hoor.Maar inderdaad totaal anders haha.
Heb je wel vaak inderdaad ja. Britney spears. haha Mijn broertje zijn eerste cd was van Linda,Roos en Jessicaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jep. Vond toen ik een jaar of 8-10 was, Britney Spears helemaal geweldig (zoals mijn zusje nu RIhanna helemaal geweldig vindt) en toen ik 11, 12, 13 was luisterde ik echt gewoon geen muziek en 14, 15, toen ging ik de muziekstijlen van mijn ouders en broers en zussen overnemen
Neequote:
gewoon ruim van te voren bellen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee
Ik kijk wel hoe ik me straks voel. Ik weet nog niet hoe je af moet melden eigenlijk
Mijn eerste eigen cd was geloof ik Maroon5, die vind ik al heel lang wel goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wel vaak inderdaad ja. Britney spears. haha Mijn broertje zijn eerste cd was van Linda,Roos en Jessica
Ja denk dat ik dan tien voor zeven moet bellen. kunnen ze ook geen vervanging regelen maar ja, ziek is ziek. voel me echt beroerd nuquote:
Wel aardig ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn eerste eigen cd was geloof ik Maroon5, die vind ik al heel lang wel goed
alleen omdat je moe bent van een concert? Kom op zeg. savonds een vent, sochtends een ventquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dan tien voor zeven moet bellen. kunnen ze ook geen vervanging regelen maar ja, ziek is ziek. voel me echt beroerd nu
Zo, dat is wel erg lang als je nog geen 4 uurtjes kunt slapenquote:
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
alleen omdat je moe bent van een concert? Kom op zeg. savonds een vent, sochtends een vent
REMquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en REM werd veel geluisterd
Losing My Religion
Verder DIre Straits
Je bent wel een watje hoorquote:
Het is niet alleen dat maar oke. Ja ik leg laptop weg en ga slapen, toedelsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel een watje hoorduik je bed dan gewoon in in plaats van FOKKEN
Doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat maar oke. Ja ik leg laptop weg en ga slapen, toedels
Doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Sweet dreams en take good care of yourselfquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Prachtig nummerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
I`m starting with the man in the mirror
Michael Jackson begint mij de laatste tijd echt te irriteren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
I`m starting with the man in the mirror
Noesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Michael Jackson begint mij de laatste tijd echt te irriteren.
You are not alone nog mooier. Daar krijg ik echt kippenvel van.quote:
Ik moet toegeven, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:07 schreef Stuart het volgende:
Michael Jackson voelde bijna als familie
Ja die is ook prachtig.quote:
Engste zin in 2013quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:07 schreef Stuart het volgende:
Michael Jackson voelde bijna als familie
Ik vond het ook al beetje tricky jaquote:
Ik kan je geen ongelijk geven hoorquote:
omdat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het ook al beetje tricky ja
quote:
Sting heb ik nooit wat gevondenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
Een van mijn drama teachers lijkt op Sting
Niet? Grappigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sting heb ik nooit wat gevonden
Jar of Hearts is ook zo`n mooi nummer.
Haha totaal dezelfde smaak is ook niks hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet? Grappig
Bij veel dingen welke jij opnoemde had ik eenzelfde muziek smaak als jij
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha totaal dezelfde smaak is ook niks he![]()
Zo, nu wel kippenvel dus
I couldn't agree more!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Muziek en Film. Als dat niet uitgevonden was
Saaie wereld
Ik kan er ook echt niet bij als mensen nooit films kijken of een vreselijk smalle muziek-smaak hebbenquote:
Tenzij iemand graag veel leestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan er ook echt niet bij als mensen nooit films kijken of een vreselijk smalle muziek-smaak hebben
True. Maar er echt helemaal niet van houden? Kan het me niet voorstellenquote:
Nee, ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar er echt helemaal niet van houden? Kan het me niet voorstellen
Maar ik sla soms ook beetje door in mijn meningquote:
Heb ik nog niet gemerktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik sla soms ook beetje door in mijn meningVooral hier
Niet? ik en Hypo als enige Nirvana-liefhebbers tegen Supersof en JRRY die alleen top40 luisterenquote:
Ik ben ook een Nirvana liefhebberquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? ik en Hypo als enige Nirvana-liefhebbers tegen Supersof en JRRY die alleen top40 luisteren
Ja I know. nog wel meerquote:
Ja, die ken ik wel maar eigenlijk alleen van Run to the Water en Dophin's Cryquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
ken je Live ook Stu? Kennen veel mensen ook niet, zonde
Ja meestal kennen mensen ze alleen van Overcome dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel maar eigenlijk alleen van Run to the Water en Dophin's Cry
Die ken ik natuurlijk ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja meestal kennen mensen ze alleen van Overcome dusDolphin`s cry
Run Away, the river, we deal in dreams. moet je maar even luisteren. ook goeie nummersquote:
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Run Away, the river, we deal in dreams. moet je maar even luisteren. ook goeie nummers
Nirvanaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? ik en Hypo als enige Nirvana-liefhebbers tegen Supersof en JRRY die alleen top40 luisteren
Wat zou top40 zijn zonder de mensen die ernaar luisterenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Dan niet tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat zou top40 zijn zonder de mensen die ernaar luisteren![]()
En waarom zou ik die herrie van vroeger luisteren, als er nu net zo goed goede muziek is.![]()
en ehehe wie luisterde er nou top40?
[..]
Mietje, gewoon fietsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:28 schreef Taexon het volgende:
Sollicatie gesprek in bij strand Zandvoort om 1200 en vervolgens in Noordwijk 1600
Stomme betaald parkeren en te koud voor fiets
Middelburg, Zeelandquote:
Balen dat het daar heeft gesneeuwdquote:
Ik respecteer jouw muzieksmaak hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan niet tochwij hoeven jouw muziek niet leuk te vinden en jij die van ons niet.
Als je maar buigt bij alle liedjes van Nirvanaquote:
nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je maar buigt bij alle liedjes van Nirvana
Nee, dat het allemaal wel meevaltquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bedoel je te zeggen dat het hier wel rustig is zonder jrry?
quote:
Ik vind het eigenlijk wel een aardig nummerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Nee, dit nummer is bagger maar wel erg aanstekelijk
jaja je was zeker de politie bellen hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik was eventjes iets anders doen, bennie bang
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik was eventjes iets anders doen, bennie bang
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een aardig nummer
Lekker deuntje
Jan Smitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:16 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Het is niet dat ik alles luister wat in de top40 sta, maar artiesten die wel 'ns in de top40 komen.
Gelukkig maar. Zou niet best zijn als je dat zelf niet meer deedquote:
iedereen zou dat moeten doen, ik heb zelfs een eigen naamtopicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zou niet best zijn als je dat zelf niet meer deed
Ik heb er ook vast wel een paar op dit forumquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
iedereen zou dat moeten doen, ik heb zelfs een eigen naamtopic
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom niet?
Beste rapper, zakenman, producer en man van Beyoncé in 1
Ik vind het een kut rapperquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom niet?
Beste rapper, zakenman, producer en man van Beyoncé in 1
quote:
Ik heb medelijden met julliequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:26 schreef Stuart het volgende:
Ik steek nog liever naalden in mijn oog dan dat ik naar Jay-Z luister
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:26 schreef badschaap het volgende:
zo weer eerste wedstrijd van het seizoen spelen
Het is ook gewoon een hele slechte rapper, door mensen zoals hem vergaat het beeld van de goede rapper. Hij steelt teksten en hij werd finaal afgeslacht door Nas en tupacquote:
Respect daarvoor wel, maar geen respect als artiestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef JRRY het volgende:
Of kan je hem niet uitstaan omdat ie Beyoncé neukt
Jaquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hele slechte rapper, door mensen zoals hem vergaat het beeld van de goede rapper. Hij steelt teksten en hij werd finaal afgeslacht door Nas en tupac
Zeker maar Jay-Z is beter.quote:
Ja, jay-z is een groots commercieel succes, maar van echt rappen....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Ik moet toegeven, 2Pac is beter maar die is dood
Ik vind hem niet 'de kutste rapper' maar ik ben gewoon geen fanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar, heb je sowieso wel iets met rappers of vind je Jay-Z gewoon de kutste rapper
Het gaat niet om uiterlijk ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, jay-z is een groots commercieel succes, maar van echt rappen....
[ afbeelding ]![]()
Ik val niet echt op Beyonce eigenlijk dus dat doet me nou net helemaal nietsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef JRRY het volgende:
Of kan je hem niet uitstaan omdat ie Beyoncé neukt
skrillex xdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het gaat niet om uiterlijk ja.![]()
Alsof die bandzangers enzo allemaal zo knap zijn
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef badschaap het volgende:
zoizo alles en iedereen is beter dan lil wayne
maar je zou der ook gewoon neuken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik val niet echt op Beyonce eigenlijk dus dat doet me nou net helemaal niets
Die harses is echt om te kotsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, jay-z is een groots commercieel succes, maar van echt rappen....
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind hem niet 'de kutste rapper' maar ik ben gewoon geen fan
Eminem vind ik veel leuker om naar te luisteren bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik val niet echt op Beyonce eigenlijk dus dat doet me nou net helemaal niets
Welneequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar je zou der ook gewoon neuken.
Ik heb het over zijn liedjes uit de periode rond 2003quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit is 100 niveaus lager dan het laagste van Jay-Z
Als Beyoncé voor jou staat, en zegt wil je met me naar bed (en je zou geen refo christen zijn), zou je dat wel gewoon doen.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het gaat niet om uiterlijk ja.![]()
Alsof die bandzangers enzo allemaal zo knap zijn
Echt?quote:
Ja of course, die zijn echt goed. Maar, Jay-Z, had in 2003 toffe nummers (Bonnie&Clyde, Crazy In Love) en nu (Empire State Of Mind (na 3 jaar nog steeds in de iTunes charts te vinden), en Watch The Throne album is echt tofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het over zijn liedjes uit de periode rond 2003
quote:
Het is ook wel een baas hèquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zijn muziek nooit kunnen waarderen, sorryquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja of course, die zijn echt goed. Maar, Jay-Z, had in 2003 toffe nummers (Bonnie&Clyde, Crazy In Love) en nu (Empire State Of Mind (na 3 jaar nog steeds in de iTunes charts te vinden), en Watch The Throne album is echt tof)
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zijn muziek nooit kunnen waarderen, sorry
Have funquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef badschaap het volgende:
nou jongeren, ik ga tafeltennisen. doei.
Je begrijpt het niet. Ik vind het laatste nummer van M&M niet goed maar ik vind die van Jay-Z ook niet leuk. Dus allebei niet leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Das gewoon een kwestie van smaak en je bent wel erg sneu als je zijn laatste nummers beter zou vinden dan Jay-Zs nummers.
Ik begrijp het wel. Maar ik zie het andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik vind het laatste nummer van M&M niet goed maar ik vind die van Jay-Z ook niet leuk. Dus allebei niet leuk
Pizzaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo iedereen
Ik zie dat we Nirvana posten:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Das gewoon een kwestie van smaak en je bent wel erg sneu als je zijn laatste nummers beter zou vinden dan Jay-Zs nummers.
Dat is dan maar zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Maar ik zie het anders
Ze zijn jaloers op zijn wereldwijde succes. Op Eminem na, die ziet gewoon dat zijn #1-positie overgenomen is.quote:
Ook een goed nummerquote:
Had je lithium al gepostquote:
Als hiphop om wereldwijd succes gaat dan distantieer ik mij hierbij van alle rappers die daar alleen maar naar strevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers op zijn wereldwijde succes. Op Eminem na, die ziet gewoon dat zijn #1-positie overgenomen is.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had je lithium al gepost?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Come as you are en Lithium zijn ook wel erg bekend
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had je lithium al gepost?
Bij veel wel. Sowieso Kanye West. Maar die mag ik alleen maar omdat ie een album met Jay-Z de king heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als hiphop om wereldwijd succes gaat dan distantieer ik mij hierbij van alle rappers die daar alleen maar naar streven
Ik vind 50cent eigenlijk helemaal niksquote:
Jij luistert liever naar Lil' Waynequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind 50cent eigenlijk helemaal niks
Nee, Jay-Zquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij luistert liever naar Lil' Wayne![]()
Heb je een crush op die gast ofzoquote:
Jay-z is toch echt de grootste aandachtshoer en grijpt elke kans aan om die aandacht te krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij veel wel. Sowieso Kanye West. Maar die mag ik alleen maar omdat ie een album met Jay-Z de king heeft.
Jaloers omdat zij Beyoncé niet hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jay-z is toch echt de grootste aandachtshoer en grijpt elke kans aan om die aandacht te krijgen
gr gr
Je hebt dus een crush op beyoncé.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jaloers omdat zij Beyoncé niet hebben.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jay-z is toch echt de grootste aandachtshoer en grijpt elke kans aan om die aandacht te krijgen
gr gr
Wat is er niet perfect aan haarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt dus een crush op beyoncé.
Ookquote:
Maar alles is perfect aan haar, wat is er mis met d'r?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |