Uhuhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens wat danIk geef je gelijk hoor
Het is catchy, pakkend, leuk maar echt een wereldstem nee
Goed idee.quote:
Dat is wel leuk altijd jaquote:
Chris Martin is de enige die ik ken, en Kurt Cobain van naamquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Oke goede vocals.
Chris Martin
Kurt Cobain
Chad Kroeger
Zanger van Nickelbackquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Chris Martin is de enige die ik ken, en Kurt Cobain van naam
quote:
quote:
Nirwattanook is toch allang doodquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanger van Nickelback
en over Kurt Cobain ga ik alleen maar zeggen dat je je hard mag schamen
En Glennis Grace maar wat een takkewijf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
en qua Nederlandse inbreng
Dinand Woesthof en Pascal Jacobsen
Nirvanaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nirwattanook is toch allang dood![]()
Howcouldiknow
Ja maar die zijn legendarisch. Nirvana is alleen legendarisch of wattanook bij mensen die van die genre houden enzo, maar Queen enzo kent ieeeeedereeeeenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NirvanaJa dus Freddy Mercury en John Lennon toch ook allang?
Vergat ik even jaquote:
Vind Queen en Nirvana allebei geweldigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar die zijn legendarisch. Nirvana is alleen legendarisch of wattanook bij mensen die van die genre houden enzo, maar Queen enzo kent ieeeeedereeeeen
Onzin. echt onzinquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar die zijn legendarisch. Nirvana is alleen legendarisch of wattanook bij mensen die van die genre houden enzo, maar Queen enzo kent ieeeeedereeeeen
Ja daarom, iedereen vind Queen geweldig en niet iedereen Nirvana.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind Queen en Nirvana allebei geweldig
Ja, iedereen kent ze en ook niet iedereen kent hun liedjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onzin. echt onzinIedereen kent ook Eminem en 2pac. Hoef je niet van rap te houden.
Smells like teen spirit ken je wel toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, iedereen kent ze en ook niet iedereen kent hun liedjes.
Ik ken ook niet iets van Nirvana, terwijl ik vanalles kan opnoemen van Queen.
Met mij vele anderen.
Als ik hem hoor wel, toevallig hoorde ik deze in de auto op top2000 dus daardoor ken ik um toch welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smells like teen spirit ken je wel toch?
Come as you are en Lithium zijn ook wel erg bekendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smells like teen spirit ken je wel toch?
Come as you are nog wel beetje. Maar nee geen top 40 materiaal neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik hem hoor wel, toevallig hoorde ik deze in de auto op top2000 dus daardoor ken ik um toch wel![]()
![]()
Verder hebben hun toch ook niet veel hits?
Maar dat zijn dan ook de enige hits, dan heb je nog niet zo'n status als Queen of Michael Jackson of Rihanna om het maar zo te zeggen. Ja zelfs Rihannaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Come as you are en Lithium zijn ook wel erg bekend
Ja maar top 40 staat niet gelijk aan statusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook de enige hits, dan heb je nog niet zo'n status als Queen of Michael Jackson of Rihanna om het maar zo te zeggen. Ja zelfs Rihanna
Niet helemaal nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar top 40 staat niet gelijk aan status
Herkenbaar ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |