Ik ben nooit vroeg klaar met werken. Ik heb wel af en toe tijd tussendoor overdag maar ben meestal niet voor 7.30pm klaar. Veel mensen moeten vroeg op bla bla bla. Door de weeks is echt heel lastig en ik heb 2 dagen per week dat ik tot 9pm werkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja dat heb ik ook wel eens, eigenlijk zou ik ook veel vaker naar m'n vrienden moeten gaan maar de drempel is al hoger omdat ze bijna allemaal 18 km verderop wonen
Was jij er? Nee. Ik denk dat ik het wel even beter weet nu.quote:
of ze vertonen homoseksuele trekjesquote:
Oke .quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Was jij er? Nee. Ik denk dat ik het wel even beter weet nu.
Toen vond ik het een leuk liedje. Nu nog wel eigenlijkquote:
Probeer nou eens 1 keer niet serieus te reagerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Was jij er? Nee. Ik denk dat ik het wel even beter weet nu.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:30 schreef JRRY het volgende:
Maar die zanger he, die is live niet zo heel goed he.
een weekje? Ik heb je nog nooit gezien dus ik vermoed wat langerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, ik ben een weekje of wat niet wezen fokken, is he tnog wat geworden met die meeting?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer nou eens 1 keer niet serieus te reageren
Juh vind ik ook, maar naar hun concert gaan als jongen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of ze vertonen homoseksuele trekjes![]()
Nee ok ok. sommige nummers zijn wel leuk
Fok is iets groter dan alleen jij en ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een weekje? Ik heb je nog nooit gezien dus ik vermoed wat langer
Hmmmz, zo ziet het er wel erg rommelig uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
Itinerary Information
Date Flight Departing Arriving Date Class Baggage
16FEB KL 1018 LONDON LHR AMSTERDAM 16FEB N 1PC
14:50 LHR AMS 17:05
24FEB KL 1025 AMSTERDAM LONDON LHR 24FEB N 1PC
15:05 AMS LHR
Oh echtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:31 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Fok is iets groter dan alleen jij en ik.
Geef toe, het is geen perfecte vocalist. Ondanks dat kan het wel 'goed' zijn of lekker klinken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]Ga niet kut doen man. Hij was echt zo goed.
Wie wel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geef toe, het is geen perfecte vocalist. Ondanks dat kan het wel 'goed' zijn of lekker klinken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geef toe, het is geen perfecte vocalist. Ondanks dat kan het wel 'goed' zijn of lekker klinken.
Noem eens wat danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoveel goede vocalisten toch?
Nee werken van 7-17quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |