Zo simpel ligt het vaak nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:21 schreef JRRY het volgende:
Dan maak je die, Stuart, het is zo simpel. Tenzij je een draak van een persoon bent, heel onzeker of enorm lelijk.
Ik heb genoegquote:
Relax, negeer het desnoods, het is geen noodsituatie ofzo, gewoon even overheen kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij pikt ook lapo`s in. verstiert OP`s. en het is nou niet echt meeposten wat hij doet
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb genoeg
[..]
Relax, negeer het desnoods, het is geen noodsituatie ofzo, gewoon even overheen kijken
Tja je moet ook een beetje een leuke persoon zijn, interessant en ook zelf op anderen afstappen.quote:
Voordeel is dat ze er maar een half deel zijn, in veel SC's gebeuren ergere dingenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietmaar eens in de zoveel tijd komen er hier gewoon paar van die sfeerverziekers. Beetje jammer
Geen tijdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:21 schreef JRRY het volgende:
Dan maak je die, Stuart, het is zo simpel. Tenzij je een draak van een persoon bent, heel onzeker of enorm lelijk.
Je hebt dus geen vrienden, omdat je geen tijd hebt? Dan maak je tijdquote:
Sta je er niet net achter ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto sta ik ook
Inderdaad. En dat is vaak niet zo makkelijk als het lijktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja je moet ook een beetje een leuke persoon zijn, interessant en ook zelf op anderen afstappen.
So sad waren er zo weinig bruine meisjes???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto sta ik ook
Ik zou in het weekend wel tijd hebben natuurlijk maar dan doe ik vaak al iets voor mezelf of ben ik te moe om nog weg te gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je hebt dus geen vrienden, omdat je geen tijd hebt? Dan maak je tijd
Je zit non-stop op dinges.
Geen enkele jongenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
So sad waren er zo weinig bruine meisjes???
Nou, door de weeks echt niet hoor. Kijk, dat ik 300 posts haal op een dag kan iedereen die een beetje snel kan typen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Geen tijd is inderdaad onzin bij Stuart
Tja dat heb ik ook wel eens, eigenlijk zou ik ook veel vaker naar m'n vrienden moeten gaan maar de drempel is al hoger omdat ze bijna allemaal 18 km verderop wonenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou in het weekend wel tijd hebben natuurlijk maar dan doe ik vaak al iets voor mezelf of ben ik te moe om nog weg te gaan
Geen ideequote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
So sad waren er zo weinig bruine meisjes???
quote:
Ja met hun vriendinnetje mee zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee
En er waren wel jongens hoor
Neequote:
Och gut wat leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste topic in KSC gaf ik de titel van dit liedje
GC / [KSC #2168] Nothing
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste topic in KSC gaf ik de titel van dit liedje
GC / [KSC #2168] Nothing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |